Centraal Moderatortopic deel 6

30-01-2013 21:43 2521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Dit om het topic overzichtelijk te houden. Off-topic posts zullen dan ook zonder verdere waarschuwing verwijderd worden.

Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 maart 2013 @ 17:41:

Mod, mocht zoiets strafbaar zijn, dan lijkt het me wel zo fair dat héél duidelijk te omschrijven, en het voor iedereen gelijk te trekken. .Als dit een strafbare regel wordt, voorzie ik onmiddellijk een héééleboel spin-offs!
Het topic ' Verdoving ' is verwijderd .

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 maart 2013 @ 17:41:

[...]

Dus als iemand zegt " zeg, Truf, trek jij het topic weer naar je toe? " dan is het wel prima?

Lijkt me toch hetzelfde, maar dan met minder woorden.

Ik ga ook niet met jou in discussie hierover.
quote:Truffelmaffia schreef op 20 maart 2013 @ 18:46:

[...]

Ik ga ook niet met jou in discussie hierover.Gelukkig maar; want dat zou je zomaar op een ban kunnen komen te staan, of een waarschuwing en dat zou niemand willen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Topic Bestel je sieradenonderdelen niet bij .... is verwijderd, niet conform de huisregels/smaad.

mvg,

Junior.
Topic ij zoek info is (tijdelijk) offline gehaald. Volgens mij zou deze oproep nog kunnen op het prikbord maar ik laat laat het even over aan de moderators.

mvg,

Junior.
Het topic Het opgekropte is er eindelijk uit is verplaatst naar relaties

met vriendelijke groet,

Junior
quote:Truffelmaffia schreef op 20 maart 2013 @ 10:48:

Zou het woord "Truffeltopic" verboden mogen worden?

Net zoals je eigenlijk niet mag roepen dat iemand een trol is.

Ik was in de veronderstelling dat ik heel aardig was gebleven
quote:JuniorModeratorViva schreef op 20 maart 2013 @ 17:12:

Topic Briljante reclame is verplaatst naar de pijler Entertainment.

mvg,

Junior.Het gaat hier om een reclame op het forum, niet op de buis.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 21 maart 2013 @ 01:04:

Topic ij zoek info is (tijdelijk) offline gehaald. Volgens mij zou deze oproep nog kunnen op het prikbord maar ik laat laat het even over aan de moderators.

mvg,

Junior.Topic blijft offline ivm het plaatsen van privacygevoelig materiaal.

Beste mods, kunnen jullie mijn account anoniem maken svp? Bij voorbaat dank.
Mag dit account op anoniem alsjeblieft? Bedankt!
Hoi,

Ik zal niet weer vragen of er al een terugkoppeling is gekomen, ik ga er vanuit dat deze niet gaat komen en het verzoek gewoon genegeerd wordt. Erg jammer dat er niet even de moeite is genomen vanuit Sanoma om een regeltje tekst en uitleg te geven, ook als een oproep niet mogelijk zou zijn.

We zijn inmiddels ruim vier dagen verder, hoe moeilijk is het om een update op FB te zetten.
quote:waarbij schreef op 21 maart 2013 @ 11:49:

Hoi,

Ik zal niet weer vragen of er al een terugkoppeling is gekomen, ik ga er vanuit dat deze niet gaat komen en het verzoek gewoon genegeerd wordt. Erg jammer dat er niet even de moeite is genomen vanuit Sanoma om een regeltje tekst en uitleg te geven, ook als een oproep niet mogelijk zou zijn.

We zijn inmiddels ruim vier dagen verder, hoe moeilijk is het om een update op FB te zetten.

Beste waarbij,

Onze excuses voor de trage reactie, maar we hebben de vraag neergelegd bij het hoofdkantoor, maar we hebben helaas nog geen reactie. Zodra we hier een reactie op hebben, dan zullen we dat zo snel mogelijk kenbaar maken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Het topic Kan je echt zoveel energie.... is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Beste Mods,

Bedankt voor het antwoord, jullie kunnen hier ook niks aan doen, weet ik , maar toch lief dat je de moeite neemt om het even te melden
Het topic slechte erectiebehandeling is verwijderd wegens spam.

met vriendelijke groet,

Junior
Kunnen mijn 2 berichten met GEZOCHT, HELP verwijderd worden?

Ik rkijg nogal commentaar en wil dus een voor hier 'normaal'begrip een nieuw topic openen.

Groetjes
Geniet!
Het topic gezocht, help is dubbel geopend. Topics samengevoegd, titel aangepast naar Gezocht, jurkje van Mango en verplaatst naar prikbord.

met vriendelijke groet,

Junior
quote:JuniorModeratorViva schreef op 21 maart 2013 @ 14:10:

Het topic gezocht, help is dubbel geopend. Topics samengevoegd, titel aangepast naar Gezocht, jurkje van Mango en verplaatst naar prikbord.

met vriendelijke groet,

Juniorheel erg bedankt!
Geniet!
Waarbij, we hebben antwoord van de facebook-afdeling:

Helaas kan dit bericht niet op de VIVA Facebook geplaatst worden door de redactie. Wel mag het uiteraard door de persoon zelf, of door iemand anders, handmatig toegevoegd worden op de VIVA Facebook pagina.

met vriendelijke groet,

Junior
Topic Mooie originele kadootjes... is verplaatst naar het Prikbord Aangeboden. Tevens zijn de MP linken uit de OP verwijderd, conform de huisregels.

mvg,

Junior.
Mooie originele kadootjes...

Ondaks de verwijderde MP link. Zelfgemaakte spullen mogen toch niet worden aangeboden? Of mag ik nu ook weer plaatsen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:JuniorModeratorViva schreef op 21 maart 2013 @ 14:41:

Waarbij, we hebben antwoord van de facebook-afdeling:

Helaas kan dit bericht niet op de VIVA Facebook geplaatst worden door de redactie. Wel mag het uiteraard door de persoon zelf, of door iemand anders, handmatig toegevoegd worden op de VIVA Facebook pagina.

met vriendelijke groet,

JuniorHet oproepje is inmiddels overbodig, de vader van TO is helaas dood gevonden.
Het topic Kinderwens en lichte paniek (nou ja licht...) is verwijderd in verband met privacy!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven