30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
woensdag 20 maart 2013 om 17:42
Miepje, ben jij mijn verloren tweelingzus ? 
Ja jullie hebben gelijk, moet doorzetten, doorzetten!! Het is zoveel tegelijk..
Ja dat is echt jillian. Ik heb op youtube haar show gekeken , Losing it with Jillian, en dan vertelt ze dat ze vroeger dikkig was en toen had haar moeder haar op karate gedaan en begon ze met sporten. Zag je ook deze foto. Best leuke show trouwens. Ze is wel echt keihard tegen die mensen, bleren bleren
Aflevering 4 van Losing it with Jilian op Youtube
Ja jullie hebben gelijk, moet doorzetten, doorzetten!! Het is zoveel tegelijk..
Ja dat is echt jillian. Ik heb op youtube haar show gekeken , Losing it with Jillian, en dan vertelt ze dat ze vroeger dikkig was en toen had haar moeder haar op karate gedaan en begon ze met sporten. Zag je ook deze foto. Best leuke show trouwens. Ze is wel echt keihard tegen die mensen, bleren bleren
Aflevering 4 van Losing it with Jilian op Youtube
woensdag 20 maart 2013 om 18:28
Mag ik inbreken? Ik ga morgen beginnen met de 30 dagen! Ben benieuwd.. Ben al een tijdje (lees: jaar) aan het proberen af te vallen door op mn eten te letten, ik sport altijd (al jaren) al 3 of 4 x 1.5 uur per week maar het wil gewoon niet. Mn lijf moet gewoon strakker, dus ik ga nu mijn heil zoeken in dit programma!
(en ergens praat ik me moed in dat ik, juist door het sporten wat ik al doe, heus wel spieren heb en dat het misschien heus wel een klein beetje mee kan vallen - we'll see that in a few days ) Nog meer tips voor de goede moed?
Oh, en edit: waarom morgen en niet nu? Omdat ik vanavond dus al mn "gewone" sporten heb en ik de shred 's ochtends wil gaan doen om mn dag mee te starten
(en ergens praat ik me moed in dat ik, juist door het sporten wat ik al doe, heus wel spieren heb en dat het misschien heus wel een klein beetje mee kan vallen - we'll see that in a few days ) Nog meer tips voor de goede moed?
Oh, en edit: waarom morgen en niet nu? Omdat ik vanavond dus al mn "gewone" sporten heb en ik de shred 's ochtends wil gaan doen om mn dag mee te starten
woensdag 20 maart 2013 om 19:38
quote:miepje1971 schreef op 20 maart 2013 @ 19:10:
Fruitella, de spierpijn gaat over, echt waar! Dat beloof ik je!!
Even een rustdag en dan weer verder.
Wich reminds me: ik heb in level 2 geen echte spierpijn gehad. Doe ik iets verkeerd??
Geen idee, ik ga soms half dood. Voornamelijk van die v-raises. (of hoe je dat dan ook schrijft, dat laatste kracht-blokje).
Ik heb ook iets ontdekt dat ik eigenlijk alweer vergeten was: ik heb niet veel tiet. Écht niet veel tiet. En als ik dus iets gespierder en slanker word (zoals nu) zie je eerder borstspier dan borst...
Ok. Ja. Dat was inderdaad ook zo.
Nu even nadenken of ik dat mooi en 'badass' vind, of dat ik er eigenlijk gewoon een beetje van baal.
Ergens maakt het natuurlijk niet veel uit, ook met balen krijg ik niet ineens een C-cup...
Fruitella, de spierpijn gaat over, echt waar! Dat beloof ik je!!
Even een rustdag en dan weer verder.
Wich reminds me: ik heb in level 2 geen echte spierpijn gehad. Doe ik iets verkeerd??
Geen idee, ik ga soms half dood. Voornamelijk van die v-raises. (of hoe je dat dan ook schrijft, dat laatste kracht-blokje).
Ik heb ook iets ontdekt dat ik eigenlijk alweer vergeten was: ik heb niet veel tiet. Écht niet veel tiet. En als ik dus iets gespierder en slanker word (zoals nu) zie je eerder borstspier dan borst...
Nu even nadenken of ik dat mooi en 'badass' vind, of dat ik er eigenlijk gewoon een beetje van baal.
Ergens maakt het natuurlijk niet veel uit, ook met balen krijg ik niet ineens een C-cup...
Zeg maar Spijker.
woensdag 20 maart 2013 om 19:40
quote:fru1t3lla schreef op 20 maart 2013 @ 18:05:
ONZE LIEVE HEER OP EEN DRIEWIELER! Spierpijn en nog geen klein beetje, godver Q_Q Kan amper de trap aflopen.
Sadistisch mens die Jillian... Maar morgen weer
Hier nog 1. Na al die kruiwagens van gisteren kon ik vandaag amper lopen, zitten en staan. Leek wel een oud wijf! En dan ben ik toch echt wel heel wat gewend. Behoorlijk mezelf afgetuigd gisteren dus vanavond maar even rustig aan.
Ik heb net foto 2 gemaakt van de vorderingen. Echt, als ik zo doorga hè, dan kan ik dit jaar gewoon op het strand!
Bedankt voor de Olivia. Ga ze meteen van het weekend halen!
Succes iedereen die vanavond nog moet!
ONZE LIEVE HEER OP EEN DRIEWIELER! Spierpijn en nog geen klein beetje, godver Q_Q Kan amper de trap aflopen.
Sadistisch mens die Jillian... Maar morgen weer
Hier nog 1. Na al die kruiwagens van gisteren kon ik vandaag amper lopen, zitten en staan. Leek wel een oud wijf! En dan ben ik toch echt wel heel wat gewend. Behoorlijk mezelf afgetuigd gisteren dus vanavond maar even rustig aan.
Ik heb net foto 2 gemaakt van de vorderingen. Echt, als ik zo doorga hè, dan kan ik dit jaar gewoon op het strand!
Bedankt voor de Olivia. Ga ze meteen van het weekend halen!
Succes iedereen die vanavond nog moet!
woensdag 20 maart 2013 om 19:42
quote:Spijk-er schreef op 20 maart 2013 @ 19:38:
[...]
Had ik ook last van. Borstvergroting heeft uitkomst geboden. Nu heb ik een klein beetje tiet. Best fijn en is heel badass omdat ze nog heel klein zijn.
Ik vind geen niet mooi maar klein bij mij des te mooier
[...]
Had ik ook last van. Borstvergroting heeft uitkomst geboden. Nu heb ik een klein beetje tiet. Best fijn en is heel badass omdat ze nog heel klein zijn.
Ik vind geen niet mooi maar klein bij mij des te mooier
woensdag 20 maart 2013 om 20:03
Ik had alleen in het begin last van de spieren bij mijn borst/armen/schouders/oksels (ik weet niet hoe je die noemt) die je met opdrukken gebruikt. En soms een heel klein beetje in mijn bovenbenen nu ik de squats en lunges heel diep doe. Maar verder gelukkig geen last van.
Ik stond ook niet vooraan toen ze borsten uitdeelden, maar gek genoeg zijn ze de laatste tijd juist wat groter geworden. Misschien omdat ik een klein beetje aangekomen ben en ik daarvoor echt te dun begon te worden en misschien ook wel door de pil. Ik ben iig wel blij met mijn nieuwe boobjes
Ik stond ook niet vooraan toen ze borsten uitdeelden, maar gek genoeg zijn ze de laatste tijd juist wat groter geworden. Misschien omdat ik een klein beetje aangekomen ben en ik daarvoor echt te dun begon te worden en misschien ook wel door de pil. Ik ben iig wel blij met mijn nieuwe boobjes
woensdag 20 maart 2013 om 20:14
quote:Spijk-er schreef op 20 maart 2013 @ 19:38:
[...]
Ik ga ook half dood in dat blok....
Ik vind het heel mooi als je boven je borsten je borstspier ziet, maar ook die bovenste ribben net onder het kuiltje in je keel.
Ik kan ze bij mij alweer voelen, maar nog niet zien.
[...]
Ik ga ook half dood in dat blok....
Ik vind het heel mooi als je boven je borsten je borstspier ziet, maar ook die bovenste ribben net onder het kuiltje in je keel.
Ik kan ze bij mij alweer voelen, maar nog niet zien.
woensdag 20 maart 2013 om 20:37
Hier helaas wel teveel tiet. Is ook niet handig met sporten. Zelfs met goede sport bh zwiepen ze heen en weer. Als ik ga afvallen zijn die altijd de laatste die kleiner worden en ga ik meestal van D naar C.
Ik heb tot nu toe alleen spierpijn gehad de eerste twee dagen van level 1, in level 2 niet.
Jeetje die Jillian zeg, die is er zeker veel beter op geworden.
Yellow, wat iedereen al zegt, meteen weer stoppen !
Ik heb tot nu toe alleen spierpijn gehad de eerste twee dagen van level 1, in level 2 niet.
Jeetje die Jillian zeg, die is er zeker veel beter op geworden.
Yellow, wat iedereen al zegt, meteen weer stoppen !