Echte mannen in de penarie

01-03-2013 16:37 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is al maanden koud. Een gure wind waait over de vlakte en de ijzige grond is spekglad. De vlakte is volledig verlaten. Volledig? In de verte brandt licht. In een oud vervallen hutje klinken stemmen. Wie zouden dat zijn? Misschien de overgebleven echte mannen en hun makkers de echte vrouwen? Laten we eens op de deur kloppen...
Peacy, backpacken nog niet gedaan? Hoog tijd hoor, is hardstikke leuk als je niet teveel hecht aan orde, planning en hygiëne...
Bungee-jumpen. Een stuk of 5 keer.

Parachutespringen / paragliding lijkt me ook nog wel eens stoer, ja
Bunjeejumpen zou ik noooooooooooooooit durven. Dan moeten ze me echt duwen denk ik...
Dat gebeurde me dus ook, omdat ik zo aan het dralen was de eerste keer, boven het water naast de Mullerpier
En ja, er zijn videobeelden van
quote:Amand schreef op 18 maart 2013 @ 16:23:

Dat gebeurde me dus ook, omdat ik zo aan het dralen was de eerste keer, boven het water naast de Mullerpier Wie duwde er?
Dit wordt dus geen foto- maar een videorondje!
De medewerker van de attractie, die in de gondel mee naar boven ging. Mén wat was ik bang
Respect hoor, ik zou dat niet zomaar durven. En daar heb je nog een smak geld voor betaald ook! Puur masochisme eigenlijk...
Brr, bungeejumpen. Ik vond abseilen al stoer.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Marathon gelopen

210 km gefietst aan een stuk

Parachute gesprongen
Ik heb eigenlijk nog nooit iets echt stoers gedaan, realiseer ik me nu...
Niet stoer? Als in?
Gevaaarlijke dingen doen enzo...

Wel het leven van mijn man ooit gered. SEH verpleegkundige noemde me toen een stoer wijf.
De marathon gelopen, respect Badmeester. En pimpel, eigenlijk vind ik iemands leven redden het stoerste wat er bestaat. Hoe deed je dat?
Adequaat reageren WDR.

hij had een allergische reactie op een pijnstiller, zwol in no-time helemaal op. Ik heb de HAP meteen gebeld (ook al mocht 't niet van hem), en terwijl ik die aan de lijn had, stopte hij met ademen. Ze konden dus meteen een ambulance sturen.

Later zeiden ze dat het geen 5 minuten langer had moeten duren.
Bravo! Hij mag je wel de rest van je leven voetmassages en ontbijt op bed geven Pimp...
Het was zooooo eng!

Eenmaal op de eerste hulp was ie al onderkoeld (32.7 graden).

Hij weet er zelf ook helemaal niks meer van... die paar uur zijn echt weg bij hem.

Maar bij mij en de kinderen niet. Ze zijn zelf ook angstig geworden om medicijnen te slikken.
Dat snap ik!! Dit is niet niks!
Wdr: 2 weken middle of nowhere, douchen met 6 man uit een emmer, behoefte doen in een emmer en omgaan met de Afrikaanse tijd? Neuh, ik hecht niet zoveel waarde aan die zaken.. ;)
Eens kijken of 't helpt...
Haha blijven proberen pimp...

Hoe gaat t verder met je eigenlijk?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Oei, die vind ik zelfs mooi.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven