Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
woensdag 20 maart 2013 om 09:24
De uroloog heeft net gebeld. Met een dikke excuses. Spreekuur was een uur uitgelopen en toen durfde hij niet meer te bellen omdat het na half negen was. De katheter zit goed en het is ook beter dat ie blijft zitten tijdens de operatie omdat de gyn dan de urineleider beter ziet. Hij denkt aan een irritatie van de katheter in de blaas. Ik heb medicijnen gekregen om de blaas tot rust te brengen. Nu maar hopen dat dat helpt. Ik ga nu douchen en even naar de winkel.
woensdag 20 maart 2013 om 09:44
woensdag 20 maart 2013 om 10:45
Oh dus eindelijk gebeurt er weer wat Coetje. Dat is al weer heel wat, toch?
Het is toch te proberen he Zoeb, maar hopelijk helpt het.
Wij eten vandaag weer draadjesvlees dus ik ga zo beginnen.
Om half 4 moet ik met Troela naar de huisarts want die moest alweer overgeven vanmorgen. Dat is iedere maand als ze net ongesteld is een drama dus we gaan er nu maar eens mee naar de dokter, luisteren wat die zegt.
Ook moet ik heel erg nodig stofzuigen.Ik wilde eigenlijk mijn vadertje op de koffie vragen vanmiddag maar dat kan morgen ook.
Het is toch te proberen he Zoeb, maar hopelijk helpt het.
Wij eten vandaag weer draadjesvlees dus ik ga zo beginnen.
Om half 4 moet ik met Troela naar de huisarts want die moest alweer overgeven vanmorgen. Dat is iedere maand als ze net ongesteld is een drama dus we gaan er nu maar eens mee naar de dokter, luisteren wat die zegt.
Ook moet ik heel erg nodig stofzuigen.Ik wilde eigenlijk mijn vadertje op de koffie vragen vanmiddag maar dat kan morgen ook.
woensdag 20 maart 2013 om 20:36
woensdag 20 maart 2013 om 22:23
Hehe, ben ik ook weer eens en ik kom gewoon maar eens een groeps- brengen want die kan iedereen wel gebruiken volgens mij!!
Zoeb, wat ontzettend balen dat je pas de 29e geholpen kan worden, zo net voor Pasen. Niet vreemd dat je er echt van baalt, het wordt ook gewoon tijd dat je je weer beter kunt gaan voelen!!
Gold, voor jou vind ik het ook supersneu dat je zoveel pijn hebt. Ik hoop echt dat je een pijnstiller kunt vinden die helpt en die niet meteen funest is voor je maag enzo.
En voor Troela hoop ik dat de pil gaat helpen, het is geen feestje om iedere maand zo beroerd te zijn. Maar inderdaad.. geen klein meisje meer
Coetje, ben jij weer helemaal opgeknapt?? Ik hoop van wel, nu je riolering nog
Met mij gaat het eigenlijk wel goed maar de afgelopen weken zaten wel weer bomvol afspraken, ik leer het maar niet af! Komende weken is het weer even wat minder maar dan moet ik me wel beheersen en niet meteen weer alles volplannen
Zal binnenkort ook weer eens een update op de BH gooien, blijven jullie tenminste op de hoogte
Heb zin om vroeg in bed te kruipen met een boek maar mn boek is uit Heb nog wel 50 tinten grijs liggen want daar was ik halverwege mee gestopt maar ja.. dat was natuurlijk niet voor niks
Zoeb, wat ontzettend balen dat je pas de 29e geholpen kan worden, zo net voor Pasen. Niet vreemd dat je er echt van baalt, het wordt ook gewoon tijd dat je je weer beter kunt gaan voelen!!
Gold, voor jou vind ik het ook supersneu dat je zoveel pijn hebt. Ik hoop echt dat je een pijnstiller kunt vinden die helpt en die niet meteen funest is voor je maag enzo.
En voor Troela hoop ik dat de pil gaat helpen, het is geen feestje om iedere maand zo beroerd te zijn. Maar inderdaad.. geen klein meisje meer
Coetje, ben jij weer helemaal opgeknapt?? Ik hoop van wel, nu je riolering nog
Met mij gaat het eigenlijk wel goed maar de afgelopen weken zaten wel weer bomvol afspraken, ik leer het maar niet af! Komende weken is het weer even wat minder maar dan moet ik me wel beheersen en niet meteen weer alles volplannen
Zal binnenkort ook weer eens een update op de BH gooien, blijven jullie tenminste op de hoogte
Heb zin om vroeg in bed te kruipen met een boek maar mn boek is uit Heb nog wel 50 tinten grijs liggen want daar was ik halverwege mee gestopt maar ja.. dat was natuurlijk niet voor niks
woensdag 20 maart 2013 om 22:53
voor iedereen die wil.
Balen als een (paas)weekend niet zo loopt als je wil. Familie heeft net de paaseitjesactie geannuleerd, want iedereen is druk. Moet ik andere doelen verzinnen met mijn kruidvat-treinkaartjes.
Ik ben geloof ik in drie boeken tegelijk bezig....
Eentje is een bookcrossingboek, misschien moet ik die binnenkort maar weer gewoon loslaten op een station.
Inmiddels wel benieuwd naar de BH, maar kan me voorstellen dat jullie me (nog) te onbekend vinden..
Balen als een (paas)weekend niet zo loopt als je wil. Familie heeft net de paaseitjesactie geannuleerd, want iedereen is druk. Moet ik andere doelen verzinnen met mijn kruidvat-treinkaartjes.
Ik ben geloof ik in drie boeken tegelijk bezig....
Eentje is een bookcrossingboek, misschien moet ik die binnenkort maar weer gewoon loslaten op een station.
Inmiddels wel benieuwd naar de BH, maar kan me voorstellen dat jullie me (nog) te onbekend vinden..
donderdag 21 maart 2013 om 14:36
Zoeb, gecondoleerd. Kan me zo voorstellen dat het voor Jan niet alleen heel verdrietig is, maar dat hij zelf ook weer angst krijgt voor die rotziekte.
Watervrouw is goed volk (en goed getest
). Wat mij betreft van harte welkom bij de BH.
Gelf al een nieuw boek gekocht?
Ik zit in principe in studerenstuderenstuderen modus. Verder zou het wel fijn zijn als mijn huis de paasvakantie (volgende week al
) netjes en ordelijk overleeft. En zondag lekker treinen, ik zit te denken richting Noord Holland. Wat boeken betreft nog een moet-boek: ga midden april voor het eerst meedoen in een boekenclubje. Het boek in kwestie (het rode huis van Mark Haddon) heeft potentie maar is er echt niet één om tussen de bedrijven door te lezen. En dan lees ik dus niet genoeg om in het verhaal te komen. Verder in de boekenweek Stemmen van de ziel van Hans Siepel gekocht en Oudste heeft een boek over de bokkenrijders in Limburg (die van Villa Volta in de Efteling). Wil ik ook lezen
Watervrouw is goed volk (en goed getest
Gelf al een nieuw boek gekocht?
Ik zit in principe in studerenstuderenstuderen modus. Verder zou het wel fijn zijn als mijn huis de paasvakantie (volgende week al
donderdag 21 maart 2013 om 21:05
En het klopt hoor, heb nog geen update op de BH gezet. Ben nog te lui geweest/geen tijd gehad Dit weekend niet zoveel te doen dus dan ga ik het doen.
Mamz, ik probeer geen boeken meer te kopen maar te lenen of naar de bieb te gaan dus..misschien dit weekend ook nog ff naar de bieb. Heb wel zin in nieuw leesvoer!
Mamz, ik probeer geen boeken meer te kopen maar te lenen of naar de bieb te gaan dus..misschien dit weekend ook nog ff naar de bieb. Heb wel zin in nieuw leesvoer!
donderdag 21 maart 2013 om 22:14
Het was een rare dag. Veel visite, veel herinneringen en veel praten. Het is voor het eerst dat wij het meemaken dat het zo onverwachts is.
Wat krijg je dan een klap te verwerken zeg. Heel anders als je erop bent voorbereid. Daar zie ik nu opeens de "voordelen" van.
Dank jullie wel lieverds.
Ik vraag me al de hele dag af of het zo heeft moeten zijn dat ik langer op mijn operatie moest wachten. Anders was het misschien wel vandaag geweest en dan had ik niet eens naar de crematie kunnen gaan. Heel raar.
Wat krijg je dan een klap te verwerken zeg. Heel anders als je erop bent voorbereid. Daar zie ik nu opeens de "voordelen" van.
Dank jullie wel lieverds.
Ik vraag me al de hele dag af of het zo heeft moeten zijn dat ik langer op mijn operatie moest wachten. Anders was het misschien wel vandaag geweest en dan had ik niet eens naar de crematie kunnen gaan. Heel raar.