Entertainment alle pijlers

Tips series?

21-03-2013 16:05 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toe aan een nieuwe serie en om een beetje mijn 'smaak' te presenteren, geeft dit misschien een beeld:

Dexter

Six Feet Under

Criminal Minds

Breaking Bad

Pushing Daisies

Walking Dead

Een aantal van deze serieus lopen nog, maar ben ik wachtende tot de seizoenstop voorbij is.

Welke serie mag ik niet missen en kunnen jullie me als tip geven? Ben benieuwd!
Homeland is ook wel een goede serie zoek op Google
Hm, da's jammer om te horen lislis. Eerste afl. van Revolution vond ik dus niet echt wat. Homeland adviseerde mijn vriend ook al.
Revolution kreeg mijn aandacht ook moeilijk hoor , Homeland weer wel best spannend
Mijn favo series van het moment:

- Haven

- Supernatural

- Grimm

- Elementary

- Being Human
Kan niet wachten op de laatste 5 afleveringen van Breaking Bad !! Pffff
Homeland

Suits !

Penoza

Game of Thrones

24

Criminal Minds
Ik ga de eerste aflevering van Homeland kijken..hopelijk bevalt het!
Weeds is ook leuk! Gaat over een alleenstaande moeder. Haar echtgenoot is overleden en ze wil haar luxe leven behouden en besluit wiet te gaan dealen. Uiteindelijk wordt t een "familiebedrijfje", en komen ze in aanraking met bendes ed. Beetje Breaking Bad-achtig, maar wat grappiger.
Goede keuze, Homeland!

Heb net seizoen 1 en 2 gekeken, vond het echt een super serie.
quote:dondiego schreef op 21 maart 2013 @ 17:12:

Arrow moet ook een goede serie zijn, begin vandaag met Dexter seizoen 7 en ga daarna Arrow kijken.Arrow is cool, geweldig om naar een halfnaakte man met mega abs te kijken heerlijk! ( het 1e seizoen is wel nog niet afgelopen, pas 16 afl)
Heb je 24 al gezien?

Ik vind Homeland te grimmig naar mijn smaak. Heb inmiddels 2 seizoenen gezien, maar 't pakt me niet echt.
quote:Philein schreef op 21 maart 2013 @ 17:01:

Wel veel misdaadseries trouwens. Ik vergat te noemen dat ik zoiets als 'Lost' ook erg leuk vind om te zien. Iets soortgelijks?

Ik heb de eerste aflevering van Revolution laatst gezien trouwens, maar vond dat wat tegenvallen.revolution wordt leuker, echt!
Once upon a time, is van de makers van lost.

Het gaat over sprookjesfiguren die vast zitten in de echte wereld door een vloek van de evil queen.

Kijk de pilot maar en je bent verkocht :-)
Goede keuze, Homeland!

Er worden al een heleboel goede dingen genoemd in dit topic. Mocht je een serie in een andere richting zoeken dan wil ik je Borgen aanraden. Is een Deense serie (wel met NL ondertiteling te downloaden) en gaat over een vrouw die tot premier van Denemarken wordt verkozen. In de serie wordt het gekonkel, de achterkamertjespolitiek en dat alles in combinatie met haar prive leven gevolgd (erg realistisch en ook spannend).
I would rather shit in my hands and clap
"Lie to me" of "the mentalist"

Beide zijn mannen die gedrag van mensen goed kunnen lezen, beide werken voor de politie. Lie to me is wat minder drama, beter gespeeld, meer losse afleveringen. The mentalist speelt de hele tijd een soort groter plot door het verhaal. Soms een losse aflevering, daarna weer een paar afleveringen die in het teken staan van het grotere verhaal.
quote:julius schreef op 21 maart 2013 @ 16:51:

Banshee vind ik erg OK. Wel vrij geweldadig, maar goed daar hou ik van.

Suits is ook goed inderdaad. Mooie mensen en een goed verhaal.

House of Cards met Kevin Spacey. Politiek drama, moet je van houden maar erg goed gemaakt.

En mn favoriete serie: The Newsroom. Het is wachten op seizoen twee, seizoen 1 was echt geweldig!Ik vind deze series ook leuk. Misschien vindt je Scandal leuk, ben zelf helemaal verslaafd geraakt na aflevering 2.
Lie to me is idd ook leuk.

Once upon a time heb ik pas 'n aflevering van gezien in 't vliegtuig en die lijkt me ook wel apart.

Waar gaat scandal over?

Ik hou niet zo van series in 'n andere taal dan engels, dus al die scandinavische laat ik nog ff links liggen
Hier is Game of Thrones favoriet (samen met The Walking Dead) dat gaat over meerdere families die allemaal de troon die regeert over de 7 koninkrijken willen bemachtigen. Veel gekonkel, samenzweringen, interessante personages, bloedvergieten en een vleugje fantasy.

Falling Skies is ook leuk als je van the Walking Dead houd. Maar dan aliens ipv zombies. De eerste paar afleveringen moest ik er erg inkomen, het voelde een beetje als een makkelijke rip-off. Maar het krijgt echt zijn eigen smoel.

Supernatural is erg leuk. Vooral de hoofdrolspelers zijn geniaal.

White Collar is erg vet. Een professionele oplichter/dief/kunst vervalser die de FBI gaat helpen.

Leverage is ook gaaf. Een groepje ciminelen die allerlei trucs uit haalt om veel grotere criminelen (vaak bedrijven) geld af te troggelen om zo de slachtoffers van die grote criminelen te betalen.

Criminal Minds inderdaad ook.
Homeland = leuk!

(denk dat ik er vlot doorheen zal zijn!)
Ik kan me volledig aansluiten qua smaak bij de series die in dit topic genoemd worden. Ik heb wel een switch gemaakt en heb de scandinavische series Borgen, The killing en The bridge en Those who kill wel gezien. Zeer aan te raden; knap acteerwerk.

Kijk je ook The Following ? Nog niet genoemd in dit topic.

In The Following gaat FBI-agent Ryan Hardy (Kevin Bacon) op jacht naar een ontsnapte seriemoordenaar die hij tien jaar geleden al achter slot en grendel zette.

Heel spannend!
Met stip op één: Sherlock.

Game of Thrones en Borgen vind ik ook fijne series. Homeland ben ik ooit gaan volgen, maar nadat ik een aantal afleveringen had gemist ben ik afgehaakt. Toch maar weer eens mee beginnen, zo te lezen zijn er veel mensen enthousiast over.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Met stip op 1

Prison Break

Ik kom zelf niet zo goed door Homeland heen. Heb nu 5 afleveringen gekeken. Ik zit echt te denken, moet ik doorzetten of stoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven