Danni Lowinski
woensdag 20 maart 2013 om 23:25
Wie heeft ook gekeken? Erg jammer dat de programmamakers niet ff hebben gecheckt hoe de advocatuur werkt. Hoe kan ze nou advocaat zijn (beedigd en al) en geen baan hebben?! En dan nog die juridische onjuistheden die erin zitten (hoezo kun je binnen 3 dagen een koop ontbinden??). Erg jammer, ik had me wel op deze serie verheugd.
donderdag 21 maart 2013 om 08:57
quote:lone84 schreef op 20 maart 2013 @ 23:25:
Wie heeft ook gekeken? Erg jammer dat de programmamakers niet ff hebben gecheckt hoe de advocatuur werkt. Hoe kan ze nou advocaat zijn (beedigd en al) en geen baan hebben?! En dan nog die juridische onjuistheden die erin zitten (hoezo kun je binnen 3 dagen een koop ontbinden??). Erg jammer, ik had me wel op deze serie verheugd.Dat kan ook niet. Het was mogelijk dat ze eerst drie jaar beroepsopleiding heeft gedaan als advocaat-stagiair en vervolgens weg moest bij dat advocatenkantoor, maar dan had ze dus wel meer werkervaring....
Wie heeft ook gekeken? Erg jammer dat de programmamakers niet ff hebben gecheckt hoe de advocatuur werkt. Hoe kan ze nou advocaat zijn (beedigd en al) en geen baan hebben?! En dan nog die juridische onjuistheden die erin zitten (hoezo kun je binnen 3 dagen een koop ontbinden??). Erg jammer, ik had me wel op deze serie verheugd.Dat kan ook niet. Het was mogelijk dat ze eerst drie jaar beroepsopleiding heeft gedaan als advocaat-stagiair en vervolgens weg moest bij dat advocatenkantoor, maar dan had ze dus wel meer werkervaring....
donderdag 21 maart 2013 om 11:30
quote:lone84 schreef op 20 maart 2013 @ 23:25:
Wie heeft ook gekeken? Erg jammer dat de programmamakers niet ff hebben gecheckt hoe de advocatuur werkt. Hoe kan ze nou advocaat zijn (beedigd en al) en geen baan hebben?! En dan nog die juridische onjuistheden die erin zitten (hoezo kun je binnen 3 dagen een koop ontbinden??). Erg jammer, ik had me wel op deze serie verheugd.Daar heb ik me ook wel aan geërgerd. Volgens mij kun je nog wel op zoek zijn naar een baan bij een beëdiging (correct me if I'm wrong), maar je mag in ieder geval nog niet als zelfstandig advocaat aan de slag. En dan die ontbinding van die koop! Iedereen weet toch dat dat geen recht is. Echt heel knullig. En die beëdiging zelf: zag ik nou goed dat ze bij het opzeggen van de eed het V-teken gaven?
Wie heeft ook gekeken? Erg jammer dat de programmamakers niet ff hebben gecheckt hoe de advocatuur werkt. Hoe kan ze nou advocaat zijn (beedigd en al) en geen baan hebben?! En dan nog die juridische onjuistheden die erin zitten (hoezo kun je binnen 3 dagen een koop ontbinden??). Erg jammer, ik had me wel op deze serie verheugd.Daar heb ik me ook wel aan geërgerd. Volgens mij kun je nog wel op zoek zijn naar een baan bij een beëdiging (correct me if I'm wrong), maar je mag in ieder geval nog niet als zelfstandig advocaat aan de slag. En dan die ontbinding van die koop! Iedereen weet toch dat dat geen recht is. Echt heel knullig. En die beëdiging zelf: zag ik nou goed dat ze bij het opzeggen van de eed het V-teken gaven?
donderdag 21 maart 2013 om 12:07
Zonde zeg. De reclame zag er wel aantrekkelijk uit
Mag ik jullie even wijzen op een serie die wel super geslaagd is maar waar ik maar weinig over hoor?
Volgens Robert, op zondag bij de Vara.
Geschreven ( of vertaald/bewerkt) door Maria Goos, met Peter Blok en Tjitske Reidinga. Over een huisarts met midlifecrisis. Geweldige zwarte humor.
Mag ik jullie even wijzen op een serie die wel super geslaagd is maar waar ik maar weinig over hoor?
Volgens Robert, op zondag bij de Vara.
Geschreven ( of vertaald/bewerkt) door Maria Goos, met Peter Blok en Tjitske Reidinga. Over een huisarts met midlifecrisis. Geweldige zwarte humor.
.
donderdag 21 maart 2013 om 19:48
donderdag 21 maart 2013 om 22:09
quote:impala schreef op 21 maart 2013 @ 12:07:
Zonde zeg. De reclame zag er wel aantrekkelijk uit
Mag ik jullie even wijzen op een serie die wel super geslaagd is maar waar ik maar weinig over hoor?
Volgens Robert, op zondag bij de Vara.
Geschreven ( of vertaald/bewerkt) door Maria Goos, met Peter Blok en Tjitske Reidinga. Over een huisarts met midlifecrisis. Geweldige zwarte humor.Jaa, eens! Die vind ik wel heel leuk om te kijken. Maar ik ben dan ook wel gek op Peter Blok.
Zonde zeg. De reclame zag er wel aantrekkelijk uit
Mag ik jullie even wijzen op een serie die wel super geslaagd is maar waar ik maar weinig over hoor?
Volgens Robert, op zondag bij de Vara.
Geschreven ( of vertaald/bewerkt) door Maria Goos, met Peter Blok en Tjitske Reidinga. Over een huisarts met midlifecrisis. Geweldige zwarte humor.Jaa, eens! Die vind ik wel heel leuk om te kijken. Maar ik ben dan ook wel gek op Peter Blok.