Entertainment alle pijlers

Danni Lowinski

20-03-2013 23:25 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ook gekeken? Erg jammer dat de programmamakers niet ff hebben gecheckt hoe de advocatuur werkt. Hoe kan ze nou advocaat zijn (beedigd en al) en geen baan hebben?! En dan nog die juridische onjuistheden die erin zitten (hoezo kun je binnen 3 dagen een koop ontbinden??). Erg jammer, ik had me wel op deze serie verheugd.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook leuk. Het gaat mij helemaal niet of het wel of niet geloofwaardig is. Gewoon lekker kijken. Ik vind haar wel leuk acteren.
Alle reacties Link kopieren
IK heb het net gekeken, vind het erg leuk. Leuke meid, ook leuk dat ze niet voor zo'n graatmager typetje hebben gekozen

Andere actuers die er in te zien zijn vind ik ook leuk
Alle reacties Link kopieren
Het gaat mij er niet eens zozeer om hoe geloofwaardig het is (dat is ook zo bij veel doktersseries), maar de teksten en humor zijn zo benedenmaats dat ik na 5 minuten ben afgehaakt.
I am surrounded by morons
Rustig hier! Ik kijk pas sinds twee weken, maar ik vindt het erg leuk. Het za idd vast niet helemaal kloppen, maar dat maakt me niet uit. Ik vindt Danni gewoon echt erg grappig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven