elektrich roken

22-03-2013 11:26 249 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben sinds een week over op elektrisch roken. Ik vroeg me af of er hier meer zijn die 'dampen' en wat jullie ervaringen zijn.

Mijn ervaringen zijn tot nu toe overwegend positief. Ik heb nog steeds wel af en toe het gevoel dat ik iets mis. Maar ik voel me zoveel frisser. Ik had niet verwacht dat het me zo zou meevallen.
Daarover verschillen de meningen. Het zou kunnen. Wat ik wel weet is dat je na een paar dagen e-roken veel meer lucht hebt.

Misschien zit er wel een luchtwegverwijder in? Om mensen het gevoel te geven dat het gezond is. Ik sta nergens van te kijken.
.
quote:impala schreef op 22 maart 2013 @ 12:30:

Daarover verschillen de meningen. Het zou kunnen. Wat ik wel weet is dat je na een paar dagen e-roken veel meer lucht hebt.

Misschien zit er wel een luchtwegverwijder in? Om mensen het gevoel te geven dat het gezond is. Ik sta nergens van te kijken.Wat is nou je punt precies dat je steeds probeert te maken?
??

Ben ik niet duidelijk ofzo?
.
Minister Schippers heeft in een recent verleden geprobeerd het elektrisch roken te verbieden en ik ben bang dat ze het niet bij één poging laten..

Ik vind het trouwens een geweldige uitvinding, hoewel ik gestopt ben met roken heb ik nog wel eens gezondigd met de elektrische sigaret, ook omdat ik weet dat wanneer ik een pakje sigaretten koop ik weer helemaal verloren ben.
quote:impala schreef op 22 maart 2013 @ 12:30:

Misschien zit er wel een luchtwegverwijder in? Om mensen het gevoel te geven dat het gezond is. Ik sta nergens van te kijken.Omdat het waterdamp is ipv stevige tabaksrook met oa. teer
impala en/of dichtbij: wat wil je daar voor hebben? Ik heb wel interesse! Anders misschien via mail?

Mijnforumnaam @ hotmail.com ...
quote:impala schreef op 22 maart 2013 @ 12:38:

??

Ben ik niet duidelijk ofzo?

Het helpt als je niet veronderstelt dat ik achterlijk ben.

Je punt is volgens mij, de e-sigaret is slecht. En daarvoor haal je allerlei theorieën en vage veronderstellingen aan, zodat je kan blijven stellen dat het wel slecht moet zijn.

Je weet niet waarom, dus verzin je maar wat. Over verwijderaars enzo.

Nogal irritant, eerlijk gezegd.
Sorry ik bedoelde waarbij ipv dichtbij;)
ik zeg: ik heb een e-sigaret en ik kreeg er last van. Het sloeg op mijn keel. Het kan niet gezond zijn, als je er keelpijn van krijgt.

Dat is helemaal niet vaag.

Van die luchtwegverwijder, dat is wel een wilde gok ja. Zo breng ik het toch ook? In sigaretten stoppen ze ook van alles om te zorgen dat ze lekkerder wegroken, dus waarom niet in een e-sigaret.

Lijkt me niet zo'n gekke gedachte.

Maar jij mag er je eigen ideeen op nahouden hoor. Be my guestl
.
ben jij van de tabakslobby ofzo?
.
quote:impala schreef op 22 maart 2013 @ 12:47:

ik zeg: ik heb een e-sigaret en ik kreeg er last van. Het sloeg op mijn keel. Het kan niet gezond zijn, als je er keelpijn van krijgt.

Dat is helemaal niet vaag.

Van die luchtwegverwijder, dat is wel een wilde gok ja. Zo breng ik het toch ook? In sigaretten stoppen ze ook van alles om te zorgen dat ze lekkerder wegroken, dus waarom niet in een e-sigaret.

Lijkt me niet zo'n gekke gedachte.

Maar jij mag er je eigen ideeen op nahouden hoor. Be my guestlWat vind je van dat het gewoon aan jouw keel ligt? Aangezien het tegendeel nog niet overtuigend is aangetoond?
quote:impala schreef op 22 maart 2013 @ 12:48:

ben jij van de tabakslobby ofzo?Zie je, en wéér verzin je maar wat.
dwars, voor 15 euro mag je hem hebben. Het is een i-smoke compact. Kostte 80 euro, de prijs zit nog op de doos. Ik heb er ook een opbergdingetje bij (eigenlijk bedoeld voor opvouwbare eetstokjes, in Japan gekocht )

er zit een extra batterij bij en nog wat cartridges die wel oud zijn maar nog in folie.
.
Synicate: "Zie je, en wéér verzin je maar wat."

zeik niet zo, ik verzin niks, ik vráág je wat.

Je nick vind ik ook verdacht trouwens
.
quote:pavlova schreef op 22 maart 2013 @ 11:36:

Welke smaak gebruik jij? Ik ben nu aan het mengen met kersen. Ik heb ook nog menthol besteld. Die ga ik er straks ook nog bij mengen. Ik begreep dat de 'gier' (vind ik zo'n smerig woord) dan beter is.Ik heb nu de smaken tobacco, kameel, Dk Tab en watermeloen (watermeloen kreeg ik er gratis bij). Gebruik voornamelijk kameel nu. Ik vind die het lekkerste, meest sigaretachtig. 6mg nicotine.
quote:impala schreef op 22 maart 2013 @ 12:54:

Synicate: "Zie je, en wéér verzin je maar wat."

zeik niet zo, ik verzin niks, ik vráág je wat.

Je nick vind ik ook verdacht trouwens

Wat denk je dat het antwoord is. Wat ik onnozel vind is jouw manier van argumenteren.

Zeg gewoon dat je de rooklobby niet vertrouwt, waar je alle reden toe hebt, en waar ik het mee eens ben, maar ga niet een samenzweringstheorietje verzinnen alleen maar omdat jouw keeltje niet tegen een e-sigaret kon. Dat is gewoon onnozel, en dat had ik je ook gezegd als je hetzelfde in een ander topic had gedaan.
quote:mieniemie schreef op 22 maart 2013 @ 12:57:

[...]

Ik heb nu de smaken tobacco, kameel, Dk Tab en watermeloen (watermeloen kreeg ik er gratis bij). Gebruik voornamelijk kameel nu. Ik vind die het lekkerste, meest sigaretachtig. 6mg nicotine.

lijkt me niet lekker
Het lijkt me wel duidelijk dat ik de rooklobby niet vertrouw. Daar wind ik geen doekjes om.
.
quote:impala schreef op 22 maart 2013 @ 12:58:

Het lijkt me wel duidelijk dat ik de rooklobby niet vertrouw. Daar wind ik geen doekjes om.Dat hoeft ook niet, want ik vertrouw die lobby ook niet, met goede redenen. Maar aluhoedjesgedrag ben ik allergisch voor.
De collega die hier een paar jaar geleden met een e-smoker aan kwam zetten is door zijn collega`s smakelijk uitgelachen.

Ik vind dat je je zelf voor de gek houdt als je overstapt op de e-sigaret omdat dat gezonder zou zijn.

Of je rookt, of je stopt met roken wat mij betreft.
Waar zie jij een aluhoedje ? Hou toch op.
.
lekker man, kameel !
.
quote:impala schreef op 22 maart 2013 @ 13:05:

Waar zie jij een aluhoedje ? Hou toch op.Dag Impala.
quote:impala schreef op 22 maart 2013 @ 13:05:

lekker man, kameel !

Echt?

Ik vind ze zo stinken

Maar wel voordeliger dan papieren sigaretten, ik denk dat je met een kameel langer doet dan een pakje Pall Mall.
quote:plurque schreef op 22 maart 2013 @ 13:04:

De collega die hier een paar jaar geleden met een e-smoker aan kwam zetten is door zijn collega`s smakelijk uitgelachen.

Ik vind dat je je zelf voor de gek houd als je overtapt op de e-sigaret omdat dat gezonder zou zijn.

Of je rookt, of je stopt met roken wat mij betreft.

Aan elektrisch roken zit wat voordelen ten opzichte van papieren sigaretten.

Het stinkt minder en er zit geen teer en al die andere additieven in. Wat er allemaal wel inzit weet ik niet maar uit onderzoek is gebleken dat elektrisch roken met waterdamp als uitstoot gezonder is dan een sigaret roken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven