Entertainment alle pijlers

Borgen afl. 9

22-03-2013 13:36 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh help... ik heb aflevering 9 van Borgen gemist! Wilde hem gisteren kijken op uitzendinggemist, maar ik viel in slaap

Wie praat me bij?
Kan je toch nog de hele week zien via ug...
Ja psies, en die hele week is sinds vanmorgen ten einde. Nu staat afl. 10 erop.
Oh, sorry...het was inderdaad gisteren alweer aflevering 10
google eens Borgen 14 maart in. Dan zie je aflevering 9 wel.
Ik heb overigens DVD seizoen 2 al gezien. Kan niet wachten op seizoen 3.
Vraagje voor de kenners : waar kan ik online de eerste seizoen van Borgen bekijken ? Ik heb wat afleveringen gemist :(
quote:cosima schreef op 22 maart 2013 @ 13:45:

Vraagje voor de kenners : waar kan ik online de eerste seizoen van Borgen bekijken ? Ik heb wat afleveringen gemist :(Google op Borgen seizoen 1 bij uitzendinggemist.
quote:steph schreef op 22 maart 2013 @ 13:44:

google eens Borgen 14 maart in. Dan zie je aflevering 9 wel.Geprobeerd, maar ik heb na 3 pagina's google doorklikken nog geen werkende link gevonden :(
Kijk hier dan eens:

borgen seizoen 1 uitzending gemist

Zie nu dat je die niet kunt zien. Nog eens googlen
Waar je wel kunt zoeken bij:

tv tutti.nl en daar Borgen in toetsen.
tv tutti verwijst ook naar ug, helaas.

Bedankt voor t googelen, ik ga nu maar gewoon afl 10 kijken en heul goed opletten bij het voorstukje!
Je bedoelt aflevering 9 van seizoen 2?

Laura wordt opgenomen in een prive kliniek. Daar komt veel kritiek en pers aandacht op omdat Birgitte juist wil dat er minder geld naar prive klinieken gaat. Uiteindelijk loopt het zo hoog op dat er zelfs fotografen in de bosjes van de kliniek staan om Laura te fotograferen. Vanwege alle media aandacht wil de kliniek Laura daar weg hebben. Ondertussen maken Kasper en Katherine bij hun bazen bekend dat ze een relatie hebben, maar dat leidt niet tot problemen.

De aflevering eindigt met Birgitte die bekend maakt dat ze verlof opneemt en haar taken overdraagt aan (volgens mij) de minister van Defensie (en vice-premier).
I would rather shit in my hands and clap
quote:cosima schreef op 22 maart 2013 @ 13:45:

Vraagje voor de kenners : waar kan ik online de eerste seizoen van Borgen bekijken ? Ik heb wat afleveringen gemist :(Als je gebruikt maakt van een downloadprogramma (bv. uTorrent) kan je via torrent websites gemakkelijk het 1e en 2e seizoen incl. NL ondertiteling downloaden.
I would rather shit in my hands and clap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven