Gratis naar Slagharen
vrijdag 22 maart 2013 om 16:18
vrijdag 22 maart 2013 om 16:36
Dat is toch dat park waar je bij een huisje een weerloze pony erbij krijgt. Iedereen zo'n beestje bij z'n huisje. Ik heb ze ooit eens aangeschreven of dat niet anders kan - meer controle.
Het zijn geen dingen. Niet eens een antwoord gekregen.
Ik zeg - boycotten die handel tot ze die pony's een betere begeleiding geven. Dat je erop kan rijden als je naar een manege op dat terrein gaat of iets dergelijks.
Het zijn geen dingen. Niet eens een antwoord gekregen.
Ik zeg - boycotten die handel tot ze die pony's een betere begeleiding geven. Dat je erop kan rijden als je naar een manege op dat terrein gaat of iets dergelijks.
vrijdag 22 maart 2013 om 16:41
vrijdag 22 maart 2013 om 18:58
Maar wat ik niet snap, er staat dat er 50.000 vrijkaarten beschikbaar worden gesteld... Lijkt me erg veel toch? Als je er niet vroeg genoeg bent, wordt je de entree dan geweigerd? Daar kan ik namelijk niks over vinden en de link naar de voorwaarden brengt je op die van vorig jaar (8 april 2012). Weet iemand hoe het werkt?
zaterdag 23 maart 2013 om 09:02
Ik zeg: NIET DOEN! Vorig jaar waren wij daar een lang weekend, hartstikke leuk voor de kinderen, lekker rustig in het park. Tot eerste paasdag...oh my god. Er werd een blik met tokkies opengetrokken, dat wil je niet weten. Er was iets met een gouden paasei, onze kinderen werden letterlijk omver gelopen door volwassenen die op zoek waren naar dat ei. Je kon er over de hoofden lopen. Ik heb nog nooit zoveel trainingspakken, tattoos en gouden kettingen bij elkaar gezien. Wij zijn dus ook direct weer vertrokken.