Danni Lowinski
woensdag 20 maart 2013 om 23:25
Wie heeft ook gekeken? Erg jammer dat de programmamakers niet ff hebben gecheckt hoe de advocatuur werkt. Hoe kan ze nou advocaat zijn (beedigd en al) en geen baan hebben?! En dan nog die juridische onjuistheden die erin zitten (hoezo kun je binnen 3 dagen een koop ontbinden??). Erg jammer, ik had me wel op deze serie verheugd.