***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Even ego. Fleur heeft vandaag echt veel nieuwe dingen gedaan.

Zelf gaan staan in de box. Het trapje in de tuin opgeklommen (toen we niet keken, schrik!!!!) Zelf 20 passen achter de loopkar gelopen (had geen idee dat ze dat al zou kunnen) Ben helemaal trots en happy!!!!!!!
Nog steeds geen frambozen meisje! Ik ga steeds kijken met in gedachte dat framboos misschien al is bevallen, maar nog niks dus. Zou me niks verbazen als je 2 weken overtijd loopt

Slapen jullie kindjes allemaal zo goed uit?

Kieran wordt altijd 6u wakker. meestal blijf ik liggen tot 6u30 of 7u, maar daarna ga ik er toch echt uit. Best vroeg.

Ik denk dat het op Kieran zijn kamertje ook te licht is, want in de winter sliep hij zeker een uur langer. (ok, nog niet echt laat).

Met dit weer vind ik het ook niet zo erg, heb je lekker een lange dag, maar soms lijkt het me best lekker om even iets langer uit te slapen.

Leen dat gaat de goede kant op met afvallen, knap hoor. Heb je voor je zelf nog een streefgetal dat je wilt afvallen?
Wauw drop wat knap van Fleur!

Kan me voorstellen dat je helemaal trots bent.

Hoe lang kruipt Fleur nu al?

Kieran die wil nog geen eens op zijn pootjes staan als je hem rechtop zet. Hij doet gewoon zijn beentjes wijd.

Ik denk dat zijn beentjes nog niet krachtig genoeg zijn, vandaar dat hij ook vrij laat met kruipen is.
Goed zo Fleurtje!!

Icke: maak het jezelf gewoon makkelijk en koop Kies & Kook van de AH (mijn persoonlijke favoriet) of kijk op AH bij snelle recepten. Verder ben ik fan van alles wat in de magnetron of over kan (ovenaardappels, grilgroenten etc). Zo heb je snel een makkelijke maaltijd op tafel. Wel gezond eten hoor, dan voel je je ook beter!

Muis, wat fijn dat alles goed was bij de dokter! Wanneer moet je weer? Staat het huis op Funda? ik ben razend benieuwd!!!

Arme arme Kikaatje... Is het zeker dat het nierfalen is?

En hoe is het met de nieuwe kat? (Sjors toch?)

Zo, ik ga er zo maar eens een kinderfilm ingooien (ik weet niet waarom, maar ik ben er dol op ) ; Charly and the Choclate Factory met Johnny Depp.

Oh...en nu gaat Puk ineens huilen.... (god zeg, geen borrel en wel een kind dat niet slaapt. Nog even en ik ga echt op de bank liggen mokken!)
Bah wat staat dat flauw. Zo bedoel ik het niet Icke. Ik vind het ook lastig om gezond en verantwoord te doen als ik alleen moet eten. Ik wilde alleen even tips geven...

(en nu is Puk weer stil. Joehoe! Ik duik de bank op)
Ach lieve Laar, dat kwam helemaal niet beroerd over hoor. Ik snap je wel. Heb maar een eitje gebakken met tomaat erdoor op een bruine boterham. Paar mandarijntjes erbij........

Maar goed...... net mailtje van gezamenlijk vriendinnetje; het is iets tussen de bruid en mij en de bruid heeft haar en zus gevraagd om het te organiseren. Ik ben me van geen kwaad bewust:( en dit maakt het nog erger!!!!!!
Kan bruid niet bellen want die is (als ik het goed heb) op een andere bruiloft vandaag. Gut gut, ik ben al zo gevoelig voor dit soort dingen en de zshormonen maken het er niet makkelijker op, snik.......
Lara, die borrel van je baas is ook niet de leukste van al je feestjes toch? Ik heb jarenlang op yoga gezeten, en probeer het nu nog steeds elke dag in ieder geval even te doen om lenig te blijven, en zen natuurlijk. Zwemmen doe ik nog maar 1 keer per week de laatste tijd. Hoe gaat het met jouw sporten? Wel goed toch? Je hebt gewoon enorm zware spieren, en die wegen meer dan vet.

Icke, erg lullig van die vriendin. Maar weet je, je bent nu ontzettend moe en zit er een beetje doorheen volgens mij. Dan moet je zo iemand die het op dit moment helemaal niet waard is je nog slechter laten voelen (klopt deze zin?). Je hebt je positieve energie hard nodig!!! En je moet ook goed eten hoor! Ik eet echt gezond, en ik denk dat ik me daardoor ook zo goed blijf voelen. Wat eet je nu ongeveer op een dag?

Spitsmuis, fijn dat alles goed was bij dokter B! Dit wordt gewoon een superzwangerschap met alles erop en eraan, inclusief overtijd raken aan het eind! En sterkte met Kika, niet leuk.

Even posten voor ik naar de volgende blz ga en m'n bericht kwijt ben.
Dropneus, Fleur gaat ineens hard vooruit zeg, fijn!

Poez, Lars en Morris, die samen op een kamer slapen, worden meestal rond half 7, 7 uur wakker. Ze liggen meestal trouwens ook al wel om half 7 te slapen allebei.

Icke, iets tussen jou en de bruid? Wat raar. Probeer het nu maar even van je af te zetten. O, en ik wilde ook niet betweterig overkomen wat betreft eten.
Icke, weet je vriendin (de bruid) dat je weer zwanger bent? Misschien wil ze je gewoon een beetje ontzien?

Ik heb een vermoeden dat je zo'n "job" heel erg serieus neemt en dus dat je er alle tijd en moeite in zou steken. Misschien was het alleen maar goed doordacht door de bruid.

Ik herken je reactie trouwens wel geheel hoor. Ik heb dat soort dingen ook altijd, direct negatief denken (ze willen me niet, liever een ander, had ik dan ook een ander moeten vragen bij mijn bruiloft), en nu wordt het vanwege je hormonen nog een beetje aangedikt.

Joh, het komt echt wel goed!

Lara, succes vanavond, leuke film iig.

Pff, ik ben echt uitgeteld, Finn heeft zo'n irritante bui momenteel, wil continu samenspelen, kan absoluut niet tegen nee en is behoorlijk tegendraads. En manlief is er ook nog niet, hij wil geeneens sushi voor me meenemen (gebruik van maken zolang ik niet zwanger ben), met als gevolg dat ik honger heb, moe ben, zit te wachten (geen idee wanneer hij thuiskomt) en mijn humeur daalt met de seconde. Ga ook maar eens bankhangen. Grr, het is al bijna 9 uur!
O, en ik wil ook niet betweterig overkomen wat betreft het van je af moeten zetten. He gut, konden we nu maar gewoon een borrel gaan drinken, al die arme zielepietjes.
Ach, muis, helemaal overheen gelezen. Dikke knuffel voor jou en Kika. Hoe kan dit nou twee van je poesjes overkomen? Niet eerlijk!

Mich,

Wat een discipline van die yoga! Goed van je zeg! Volgens mij bevorderd dat het "bewust leven gevoel". Voel je je er ook minder gehaast door enzo? Of mis je het als je het niet doet?

Jk eet minimaal op een dag, heb helemaal geen trek. Wordt al misselijk als ik aan eten denk. Of nog misselijker.

neem af en toe een stukje fruit voor het gezonde gevoel, maar bananen kan ik echt niet ruiken op het moment. Dus het blijft bij rijstwafeltjes, een stukje snelle jelle (van die kruidkoek) en wat fruit.

Drie happen chili waren voldoende gisteren. Gewoon echt geen zin in eten. Is niet goed he?
Swissie, schenk lekker een borrel voor jezelf in zolang het nog kan!
Vergeet ook weer de helft, Muis, leuk van je huis!

Heerlijk dat alles goed gaat met de zwangerschap.

Vreselijk zielig van Kieka, ik hoop dat het toch nog meevalt.

Poes, komt vanzelf hoor, ineens heeft hij het straks te pakken hoe hij moet staan en dan gaat het waarschijnlijk ineens heel snel.

Dropneus, leuk he dat wandelen achter de kar!

Finn heeft sinds gisteren door hoe hij zijn kar echt kan draaien, dus hij loopt nu het hele huis door met dat ding. Heel grappig.
Swiss, dan hebben Finn en Ruben last van hetzelfde virus:)

Ik wed dat je binnen een halfuur lekker aan de sushi zit:)
Nee Icke, is niet goed. Maar ik was even vergeten dat je nog geen drie maanden zwanger bent en nog erg misselijk bent. Toen vond ik het ook moeilijker omdat ik bepaalde dingen gewoon niet kon eten.

En ik vind het gewoon fijn om m'n lichaam even te voelen na een dag rennen en vliegen. Vooral stretchen, oefeningen om het bekken sterk te houden (maar geen bekkenbodemoefeningen!) en oefeningen om goed adem te halen. Verder stelt het niet zoveel voor hoor. Als ik veel harde buiken heb ga ik op m'n rug liggen met m'n handen op m'n buik en dan naar de baby ademen. Is gezellig, meestal voel ik haar dan meteen trappen. Maar goed, moet je ook doen. Al doe je het maar 5 minuten per dag, even een momentje. Kan je meteen alle rommel van de dag uit je hoofd gooien.
Swiss, dit is al 'geregeld' een paar maanden geleden, dus het heeft niets met mijn zwangerschap te maken.

Ik word hier echt heel onzeker van inderdaad. Ze heeft blijkbaar gewoon echt die andere twee gewild hiervoor. Dat is verder prima, maar wat me verontrust zijn die woorden "dat is iets tussen jullie twee". Ben me echt van geen kwaad bewust. Heb wel de laatste tijd moeite met het onderhouden van sociale contacten maar dat is vooral omdat iedereen (zij ook) ver weg woont waardoor we elkaar minder zien en ook spreken.

Mijn beste vriendinnetje verontschuldigde zich wel 1000 keer dat ze haar moeder en zus had gevraagd als getuigen en niet mij (zoals ik haar) terwijl ik het vanzelfsprekend vond dat ze het op haar manier zo ging doen. Maar dit met het feestje komt me gewoon rauw op mijn dakje.
Mich, ik doe yoga op yogales. Ga straks even over op zsyoga. Maar dat is maar een keer per week. Neem me wel aldoor voor om het zo te doen als jij maar het komt er niet van. Kan er de rust niet voor vinden ofzo.

Kwestie van jezelf ertoe zetten he?
Tjonge, het is toch ook maar een vrijgezellenfeestje.......kan er wrs niet eens bij zijn met mijn hoogzwangere buik (tzt 8 maanden ongeveer), maar toch.......Principe kwestie:)

Waar een mens zich al niet druk om kan maken......

Ik ga ons bedje opmaken en eens even oefenen op "solo" yoga:)
Goed zo lieve Icke!
Ik ook van jou, lieve Mich:)
[quote]PoezeWoefke80 schreef op 23 mei 2008 @ 19:43:

Nog steeds geen frambozen meisje! Ik ga steeds kijken met in gedachte dat framboos misschien al is bevallen, maar nog niks dus. Zou me niks verbazen als je 2 weken overtijd loopt

Foei!! Dat las ik!!!
Muisje laat je hoofd niet op hol brengen door de dierenarts hoor! Ons poesje van 10jaar heeft ook nierfalen volgens schoonzus/dierenarts. Dit zei ze al 1,5 jr terug, en het beestje doet het nog steeds prima! Ondanks dat dacht zij dat hij niet meer zo lang te leven zou hebben! (beestje was helemaal niet ziek??ziet er soms alleen wat "slonsie" uit!) Ik geef hem gewoon "ONE" en dan de niervariant te koop bij de AH. Gaat prima!

Zowiezo heeft onze kat 5jaar geleden veel last gehad van blaasgruis. Sindsdien krijgt ie al jaren kwaliteit voeding en hij heeft nooit meer klachten gehad.

Wat ik wil zeggen, dierenartsen zijn vaak heel persimistisch, maar in de praktijk hoeft dit helemaal niet zo te zijn!

Komt goed meis!!

oja, en laat je geen duur voer aansmeren! Dierenwinkels en supermarkten verkopen ook hoogwaardige kwaliteit voeding!
Icke, geen sushi hoor.

Man is inmiddels wel thuis, is Finn maar weer eens aan het aankleden, die is ook alweer wakker geworden.

Man had goed gesprek met baas en hoogstwaarschijnlijk een leuke salarisverhoging, da's niet verkeerd natuurlijk.

Eerst zien dan geloven hoor.

Wij gaan trouwens morgen ook weer even een woning kijken, leuk! In een dorp waar we een giga belastingvoordeel hebben als we kunnen aantonen dat we daar wonen en hier alleen verblijven vanwege werk.

Even aandacht aan familie besteden
Ickje, hmm die opmerking van die zus.... Zou het niet gewoon zo kunnen zijn dat zij het ook niet wist, en daarom zij dat het iets tussen jullie is? Zo van ik weet het ook niet??

Ik begrijp je gevoel volkomen hoor! Ik zou mijzelf ook meteen heel zielig en verstoten vinden ben een echte dramaqueen wat dat betreft!

Ik zou het om de boel niet te erg op te kloppen eerst even nonsjie aan mijn vriendin vragen...zo van: "hej wat hoor ik nou? ik wilde graag helpen op je vrijgezelle feestje, maar dat is allemaal al geregeld??" "had je niet gewild dat ik mee hielp soms?"

Ben benieuwd wat je gaat doen! let us know!! voor je hormoontjes, en misselijkheid!

Poez Tommy is een uitslapertje..In de winter sliep hij altijd tot 8:30. dus van 19:30 tot 8:30

De laatste maand werd hij met de dag vroeger wakker...Met als dieptepunt 6:30 de laatste 2weken.

Toen hij laatst logeerde bij mijn ouders die wèl een verduisterde kamer hebben sliep hij tot 9:30!! Er ging een belletje rinkelen bij ons, en wij hebben meteen handdoeken voor de ramen gehangen!

De afgelopen 2dagen sliep hij tot 9uur!!

We hebben vandaag bij IKEA de tuppler verduisterings rolgordijnen gekocht+gewone gordijnen (met grote retro bloemen!) erover heen.

Zou het dus ook eens testen met lappen als ik jou was!

pffff wat ben ik lang van stof vandaag! Is niks op tv vandaar!

Dropneus, wat goed van fleurtje! Zo zie je maar weer. Sommige kindjes hebben gewoon weinig oefening nodig, en doen het gewoon in 1x! Veel knapper eigenlijk!

Laar vind je zielig hoor! Helemaal alleen thuis met een filmpje, en vriend maar feesten!

auw die harde pijnlijke buiken zijn stom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven