Les Mills
donderdag 7 oktober 2010 om 15:28
Hier een topic voor iedereen die de lessen volgt van Les Mills!
Het is een mysterie, maar sinds gisterochtend is ons oude topic verdwenen, snik snik. De angel weet niet waarom, maar waarschijnlijk heeft de TO gevraagd het te verwijderen. Een niet nader te noemen forummer heeft het ooit geopend, maar dat was als vervolg op een ander topic en zij schreef al zeker anderhalf jaar niet meer mee. Daarnaast heeft zij al een paar maanden geleden afscheid genomen van het viva forum, dus een beetje gek dat het nu pas verwijderd is. Bovendien was het een gezamenlijk topic, dus berezonde dat het er niet meer is! Maar ja, wat doe je er tegen, we moeten weer helemaal opnieuw beginnen.
Ik trap af: ik doe 2x rpm per week, 2x body pump, 1x body balance en 1x fitness. Vanwege rugklachten alles op een niet al te hoog niveau, helaas.
En gisteren had ik gepost dat ik de nieuwe rpm (nr 49) al heb mogen doen en die was zwaaaaaaaar. Lang geleden dat ik zo uitgeput ben geweest....
Het is een mysterie, maar sinds gisterochtend is ons oude topic verdwenen, snik snik. De angel weet niet waarom, maar waarschijnlijk heeft de TO gevraagd het te verwijderen. Een niet nader te noemen forummer heeft het ooit geopend, maar dat was als vervolg op een ander topic en zij schreef al zeker anderhalf jaar niet meer mee. Daarnaast heeft zij al een paar maanden geleden afscheid genomen van het viva forum, dus een beetje gek dat het nu pas verwijderd is. Bovendien was het een gezamenlijk topic, dus berezonde dat het er niet meer is! Maar ja, wat doe je er tegen, we moeten weer helemaal opnieuw beginnen.
Ik trap af: ik doe 2x rpm per week, 2x body pump, 1x body balance en 1x fitness. Vanwege rugklachten alles op een niet al te hoog niveau, helaas.
En gisteren had ik gepost dat ik de nieuwe rpm (nr 49) al heb mogen doen en die was zwaaaaaaaar. Lang geleden dat ik zo uitgeput ben geweest....
woensdag 13 maart 2013 om 20:55
woensdag 13 maart 2013 om 22:09
Ja, nr 80...Dan heb je een ijzersterke conditie hoor. Ik vind die tabata-training echt zwaar. Ik ben daarna echt kapot. En dan nog de cirkeltrack met burpees én dat nr met continu springen op één been. Vind t geen makkie, maar ik doe m wel graag, want ik heb steeds pijn in mijn kont en dat s nu net t gebied wat nog wel iets strakker mag. Maarre...complimenten! Ik ben ook wel wat gewend inmiddels, maar toch...
woensdag 13 maart 2013 om 22:38
donderdag 14 maart 2013 om 10:20
ooohh... gelukkig maar. Toen je zei dat je m mee vond vallen, schrok ik. Ik moet bij nr 8 of 9 echt aan de zuurstof en een paar keer slikken om mijn maaginhoud te laten zakken. Maar er zijn er dus meer...
Ik ben al weer een tijdje ruim 30 kilo kwijt en heb een behoorlijke conditie, maar BA blijft zwaar. Waarschijnlijk ook omdat ik steeds mijn grenzen blijf verleggen en er iedere keer meer uit probeer te halen.
Ik ben al weer een tijdje ruim 30 kilo kwijt en heb een behoorlijke conditie, maar BA blijft zwaar. Waarschijnlijk ook omdat ik steeds mijn grenzen blijf verleggen en er iedere keer meer uit probeer te halen.
zondag 17 maart 2013 om 15:56
Mijn streeflichaam is nog ver weg maar ik blijf gewoon sporten vooral voor de lol. Afvallen is door ziekte niet mogelijk nu lijkt het (stofwisseling werkt niet goed). Gelukkig is sporten een hobby en gewoonte geworden, anders zou ik echt compleet dicht gegroeid zijn inmiddels!
Vanmorgen lekker hard geattackt, heerlijk. Komende week balance, combat en attack.
Vanmorgen lekker hard geattackt, heerlijk. Komende week balance, combat en attack.
zondag 17 maart 2013 om 18:41
dinsdag 19 maart 2013 om 19:22
Goed dat je doorzet Gobsmack!
Ik heb net een Combat les gedaan en zit al 10 minuten bij te komen in m'n auto hahahahaha. Straks eindelijk naar huis. Het was conditioneel best pittig. Na het eerste kwartier keek ik al naar de klok en dacht hoe lang nog?
Ga deze les wel vaker doen, want denk dat een les Body Attack even te hoog gegrepen is nu.
Ik heb net een Combat les gedaan en zit al 10 minuten bij te komen in m'n auto hahahahaha. Straks eindelijk naar huis. Het was conditioneel best pittig. Na het eerste kwartier keek ik al naar de klok en dacht hoe lang nog?
Ga deze les wel vaker doen, want denk dat een les Body Attack even te hoog gegrepen is nu.
dinsdag 19 maart 2013 om 22:58
woensdag 20 maart 2013 om 23:00
Hebben jullie de nieuwe Body Pump release al gedaan?
Ik vanavond voor het eerst. Terwijl ik bezig was vond ik het maar zo zo (komt door de muziek) maar terugkijkend vond ik m toch wel leuk.
De jumping squats op de step zijn lekker heftig dus daar is veel eer te behalen de komende 3 maanden. De triceps en buikspieren vind ik ook leuk. De rest eigenlijk weinig anders geloof ik.
Ben benieuwd wat jullie vinden.
Ik vanavond voor het eerst. Terwijl ik bezig was vond ik het maar zo zo (komt door de muziek) maar terugkijkend vond ik m toch wel leuk.
De jumping squats op de step zijn lekker heftig dus daar is veel eer te behalen de komende 3 maanden. De triceps en buikspieren vind ik ook leuk. De rest eigenlijk weinig anders geloof ik.
Ben benieuwd wat jullie vinden.
zondag 24 maart 2013 om 15:24
Thanks LBE en Ruby. Ik word er wel eens moedeloos van... Maar gelukkig staat dat vaak los van mijn plezier in het sporten.
Al weeeeeeken niet gepumpt. Ik ga woensdag weer eens waarschijnlijk, dat zal wel heel zwaar worden. Wel nog aan het mixen.
Vanmorgen geattackt. En wat was het weer leuk! Heerlijke maar loeizware mix. Ik zweet echt nergens zo idioot veel als bij de attack. Bij het pushup nummer druipt het altijd echt van mijn hoofd en tijdens het stretchen prikt het in mijn ogen. Lekker!
Al weeeeeeken niet gepumpt. Ik ga woensdag weer eens waarschijnlijk, dat zal wel heel zwaar worden. Wel nog aan het mixen.
Vanmorgen geattackt. En wat was het weer leuk! Heerlijke maar loeizware mix. Ik zweet echt nergens zo idioot veel als bij de attack. Bij het pushup nummer druipt het altijd echt van mijn hoofd en tijdens het stretchen prikt het in mijn ogen. Lekker!
donderdag 28 maart 2013 om 20:23
Ik heb inmiddels gister de nieuwe pump voor het eerst gehad!!! En ik vond em prima te doen. Muziek vond ik ok, niet bijzonder, maar er zitten ook geen nummers bij die me ontzettend irriteren. Qua zwaarte zit ik overal op hetzelfde gewicht als de vorige. Lunges zitten wel rare sprongen op de step bij, vond ik wat lastiger maar wel te doen. Verder vind ik de buik lastig, situps met gewichten (kan mijn nek en rug niet zo goed tegen) dus die doe ik in aangepaste vorm zonder gewichten. Verder dus prima. Ik trek deze wel een kwartaal lang
.
vrijdag 29 maart 2013 om 10:33
donderdag 4 april 2013 om 11:03
Welkom terug GM, was de vakantie leuk?
Dignity, ik heb ook snel last van nek bij buikspieroefeningen. Meestal hou ik 1 hand onder mijn nek ter ondersteuning.
Laatste weken heb ik niet zo veel gedaan, ben veel moe geweest en denk dat het komt omdat ik beetje (beetje???) klaar ben met dit grauwe weer. Afgelopen 2 dagen dat hier de zon scheen heb ik gelijk wat langere wandelingen gemaakt met mijn hond.
Dignity, ik heb ook snel last van nek bij buikspieroefeningen. Meestal hou ik 1 hand onder mijn nek ter ondersteuning.
Laatste weken heb ik niet zo veel gedaan, ben veel moe geweest en denk dat het komt omdat ik beetje (beetje???) klaar ben met dit grauwe weer. Afgelopen 2 dagen dat hier de zon scheen heb ik gelijk wat langere wandelingen gemaakt met mijn hond.
zondag 7 april 2013 om 13:41
Eindelijk de nieuwe attack gisteren. Bij het push-up nummer kreeg ik het vermoeden dat ik de komende dagen spierpijn aan 'de grote deltaspier' (leert google mij) zou hebben. En na de benentrack (die volgens mij dus zwaarder is voor de armen) wist ik het wel zeker! En inderdaad: Ik kan mijn armen amper nog boven mijn hoofd tillen, bellen moet op de speaker!
Vond hem wel leuk. Laatste piek behoorlijk heftig! De split-the- room moet even aan wennen...
Vond hem wel leuk. Laatste piek behoorlijk heftig! De split-the- room moet even aan wennen...