Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
quote:yellowlove2punt0 schreef op 24 maart 2013 @ 20:49:

Ok dus ik heb nu 2 personal trainers (of 4, als we de kids van crepe meerekenen ). Het gaat nu heell goed, we hebben ooit in dit topic (volgens mij precies 3 weken geleden) het erover gehad en sindsdien ben ik gezond aan het eten en aan het sporten .Maar nu in totaal 5.5 kg kwijt. Da's toch niet hetzelfde als de aanpak van Chris.

Ok ik zeg Tickel op de even dagen, Crepe op de oneven dagen! 5,5 kilo in 3 weken is heel netjes hoor!
Zeker Tickel...lol
Hoi steph!

Goed bezig Yellow!
quote:yellowlove2punt0 schreef op 24 maart 2013 @ 20:49:

Ok dus ik heb nu 2 personal trainers (of 4, als we de kids van crepe meerekenen ). Het gaat nu heell goed, we hebben ooit in dit topic (volgens mij precies 3 weken geleden) het erover gehad en sindsdien ben ik gezond aan het eten en aan het sporten .Maar nu in totaal 5.5 kg kwijt. Da's toch niet hetzelfde als de aanpak van Chris.

Ok ik zeg Tickel op de even dagen, Crepe op de oneven dagen! Maar wel beter voor je huid
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Eens met Rasa
yellow das juist heel goed ..langzaam afvallen ...top hoor
quote:steph schreef op 24 maart 2013 @ 20:50:

Ik kom ook weer eens meetrashen.Daar ben je! Ik heb al tijdens 3 programma's je naam uitgeroepen
Dat is juist hartstikke goed Yellow, als het niet te snel gaat dan is het meestal ook veel beter. Snel er af is snel er weer bij he.

Yellow wil je even bukken? Steek ik even een bos veren in je bevallige derrière; je bent zo goed bezig!!!!
quote:yellowlove2punt0 schreef op 24 maart 2013 @ 20:53:

[...]

Daar ben je! Ik heb al tijdens 3 programma's je naam uitgeroepen [afbeelding]Sorry Sis, heb griep en de fut er dus niet voor. Oja, en een vriend maar die is nu werken.
haaaaaaaaaaaaaa pies bijna in mn panty van het voorstukje van hotter
Hotter is super leuk!
Beterschap Steph!!

Rainbow, ik heb een of andere suffe vergadering woensdag?! Ik moet dit verzetten, ik wil hotterdenmijdotter kijken!!
Yellow, het is waar. Beter langzaam afvallen dan snel. En zeker zo snel als in Obese.
quote:Rainbow01 schreef op 24 maart 2013 @ 20:55:

haaaaaaaaaaaaaa pies bijna in mn panty van het voorstukje van hotterdat zwarte flodder jurkje... omg
Nou lijkt die Shawn de obese one
Jij moet shredden woensdag Yellow *zet personal trainer pet weer af*
jeutje, ze heeft dus gewoon ook aanleg gespierd te worden!
Zijn haar bovenarmen nog dik of is dat overtollig vel?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Rare armen..
Everything you see I owe to spaghetti!
Ja ik zal in de ochtend shredden.

EN ik blijf erbij dat ze hadden kunnen proberen Shaw mee te nemen in the program. Want dan kunnen ze samen gezond eten. Anders is het lastiger om het vol te houden
Ik snap niet dat Swan niet meedoet.
Maar wat is dat weer mega snel gegaan en is di blijvend?
Everything you see I owe to spaghetti!
Ze is wel een beetje ' het glas is half leeg'
Hij had gelijk al mee moeten gaan doen, niet nu een fietstocht meedoen. Dat schiet niet op natuurlijk.
haar armkwabben krijgt ze nooit strak denk ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven