Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
In dat constante 'I will let down everyone' zit ook al zoiets narcistisch. Alsof ze een schare fans heeft. Sorry, maar who cares? Je hebt toch alleen jezelf ermee als je iets niet lukt?
Jemig, is haar vet aan haar man blijven kleven of viel t eerst niet zo op?
Everything you see I owe to spaghetti!
Als ik die heuvels op moet fietsen kan ik gelijk aan de beademing.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
100 km?!? Kan het me niet voorstellen dat ik dat zou doen/kunnen...
quote:yellowlove2punt0 schreef op 24 maart 2013 @ 21:00:

Ze is wel een beetje ' het glas is half leeg'Een beetje? Heel erg veel.
quote:Tickel schreef op 24 maart 2013 @ 21:02:

Als ik die heuvels op moet fietsen kan ik gelijk aan de beademing.+1
Ja, Rasa, een rare kronkel in haar hoofd
'Sorry, I can't'... Mééén... dat Chris daar niet moe van wordt... Ik zou niet zo klagen hoor als ik achter zijn kont aan moest fietsen...
mmmm 100 km fietsen is wel ff iets anders als het sporten wat ze deed ..bijna niet te doen
quote:Linxy schreef op 24 maart 2013 @ 21:03:

100 km?!? Kan het me niet voorstellen dat ik dat zou doen/kunnen...t Is niet de afstand denk ik maar die heuvels. Ik heb weleens zoveel gefietst (maar heeeel rustig) dat gaat op zich wel maar bergen fietsen lijkt me echt een verschrikking
En Chris blijft gewoon lullen terwijl hij die steile heuvels op fietst.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zou de blaren op mn yoni hebben denk hahaha
100km fietsen is makkelijk te doen. Hij zei het ook alleen het eerste stuk is lastig. En dat laatste stuk laten ze dus ook niet zien.....
Klasse dat ze het heeft gedaan. En Chris is een top coach dat hij iemand zo op kan peppen.
Mag ik even advocaat vd duivel spelen en me afvragen hoe ze reageert als ze niet snel zwanger raakt?
kwijl kwijl kwijl

I'm the wife that he deserves???? Man man, wat een eigenwaarde
Ik ben benieuwd hoe ze op haar lichaam reageert juist als ze wel zwanger raakt. Dan wordt je ook weer zwaarder.....
Ojee, ze ziet zichzelf als dik! Ze ziet er hartstikke goed uit.
Ik begin miss drama queen flink zat te worden. Maar dat hadden jullie vast al door...
quote:yellowlove2punt0 schreef op 24 maart 2013 @ 21:04:

[...]

t Is niet de afstand denk ik maar die heuvels. Ik heb weleens zoveel gefietst (maar heeeel rustig) dat gaat op zich wel maar bergen fietsen lijkt me echt een verschrikkingrespect al voor de afstand... vind 20 km al veel. Maar ben dan ook totaal niet sportief. Vind haar trouwens echt een heel krachtig persoon. Deze aflevering laat zien hoeveel invloed een trauma kan hebben en door het niet verwerken daarvan de verstoffing plaatst vind van je eigen zelf. Vind het een hele mooie aflevering, mooi stukje inzicht in de psyche. Haar doorzettingsvermogen is ongelooflijk groot.
How many times can one say the word 'fail'.....
Tja...sowieso...de tijd na het dieet is eigenlijk pad echt het begin.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 24 maart 2013 @ 21:07:

kwijl kwijl kwijl

[afbeelding]
quote:Rasa schreef op 24 maart 2013 @ 21:08:

Ik begin miss drama queen flink zat te worden. Maar dat hadden jullie vast al door... volgens mij zitten we allemaal diep te zuchten. Misschien meoten we ons voorhouden dat ze het gewoon zo geknipt hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven