Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
quote:Rasa schreef op 24 maart 2013 @ 21:16:

Yellow, mag ik hem daarna?

Mag ik eerst gewoon 2 weken mijn lusten botvieren? Ik moet tenslotte nog veel afvallen, en je wilt toch graag dat ik kcal verbrand, toch? toch?

Hij kan daarna naar jou,, hij heeft genoeg uithoudingsvermogen
Nazorg zou goed zijn! Doen ze dat? Wat goed.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 24 maart 2013 @ 21:14:

[img]http://lh3.ggpht.com/-iSaQ2RObsTI/Thvk1 ... 25255D.jpg[/img]

Mijn god. Ik ben over 10 minuten weer terug dames Wooowww.... Thanks for sharing!!!!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
schrik me lam van dr buik
Wow mooi zeg!
sweet die vriend/man van d'r
Heel mooi ziet ze eruit!

Snap toch niet helemaal waarom ze die buik gedaan hebben, want hij moet toch weer kunnen uitrekken als ze zwanger wordt
Dus ze is alle overtollige huid al kwijt?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:yellowlove2punt0 schreef op 24 maart 2013 @ 21:26:

Heel mooi ziet ze eruit!

Snap toch niet helemaal waarom ze die buik gedaan hebben, want hij moet toch weer kunnen uitrekken als ze zwanger wordtSchijnt we rekken, maar niet zo goed meer terug. Kennis van mij had een bwc laten doen en tegen het advies van de arts is ze daarna zwanger geworden. In plaats van voor de operatie.
Ik wil ook zo'n buik
zo wat een kunstenaar die arts
Dat schreef ok al eerder, 2 jaar niet zwanger worden is t advies
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:yellowlove2punt0 schreef op 24 maart 2013 @ 21:19:

[...]

Mag ik eerst gewoon 2 weken mijn lusten botvieren? Ik moet tenslotte nog veel afvallen, en je wilt toch graag dat ik kcal verbrand, toch? toch?

Hij kan daarna naar jou,, hij heeft genoeg uithoudingsvermogenOké, oké, het is vast een van de weinige lekkere hapjes die je nog mag. Enjoy!
quote:CrepeDeFromage schreef op 24 maart 2013 @ 21:21:

Nazorg zou goed zijn! Doen ze dat? Wat goed.

In Nederland wel ja maar in USA geen idee.

Wat ziet ze er goed uit. Die operatie snap ik ook niet dat ze het voor de zwangerschap zouden doen.
Vorig jaar was bij Obese ook iemand die zwanger wilde worden en daarom werd de operatie ook uitgesteld.

Snap niet waarom ze dat niet in amerika niet doen.
Krijgt ze een walmart kaart net als TOny
Tickel en Crepe, trainsters van me als ik dan mijn streef haal, krijg ik dan van jullie een Albert Heijn kaart ter waarde van 50.000 euro?
hahahaha
Neeeee dan ga je voor 50.000 euro paaseitjes halen en dat is nie goed nie!
hahaha yellow dan mag je mij A EN H zegeltjes hebben ...deal?
quote:yellowlove2punt0 schreef op 24 maart 2013 @ 21:32:

Tickel en Crepe, trainsters van me als ik dan mijn streef haal, krijg ik dan van jullie een Albert Heijn kaart ter waarde van 50.000 euro?Je krijgt van mij 50.000 snippers confetti
50.000 kusjes op je neus?
En van mij ook de ah zegels.
Jammer hoor :(

Nou tot morgenochtend 6 uur, dan komen jullie me uit bed halen om in mijn tot sportschool verbouwde woonkamer te gaan sporten toch!

Zit te twijfelen of ik dat programma op SBS ga kijken, undercover in Nederland. Vind het wel interessant maar gaat over dierenmishandeling, weet niet of ik dat aankan hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven