Het wakkere kletstopic!
zondag 24 maart 2013 om 08:56
zondag 24 maart 2013 om 23:35
Goeie avond..
Na heel de middag op mijn tenen lopen en een grote steen in mijn maag heb ik mijn moeder verteld dat zoon naar een instelling gaat. Ze schrok behoorlijk en nam me direct in haar armen. Gek genoeg kon ik niet huilen. We zitten we behoorlijk in hoe het mijn vader te vertellen.. Hij wordt dinsdag gedotterd. tis moeilijk..
Na heel de middag op mijn tenen lopen en een grote steen in mijn maag heb ik mijn moeder verteld dat zoon naar een instelling gaat. Ze schrok behoorlijk en nam me direct in haar armen. Gek genoeg kon ik niet huilen. We zitten we behoorlijk in hoe het mijn vader te vertellen.. Hij wordt dinsdag gedotterd. tis moeilijk..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
zondag 24 maart 2013 om 23:39
Ik weet niet of het te gemeen is maar ik zou zeggen, niet voor dinsdag zeggen. Het dotteren is al niet niks. En herstel ook niet. Aangezien je zei dat het misschien nog een paar weken kan duren, zou ik wachten met het aan je vader vertellen. Als hij zich daar zorgen om maakt kan het volgens mij niet beter maken. En onnodige stress idem.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 24 maart 2013 om 23:54
Ik weet het,Mv.. daarom staan mijn moeder en ik hier ook zo dubbel in.
Ik had al gezegd tegen haar om het dinsdagavond te zeggen. vader moet twee dagen daar blijven.. en als we het gezegd hebben kunnen ze hem daar meer in het oog houden en als er iets gebeurd kunnen ze meteen ingrijpen.
Ik had al gezegd tegen haar om het dinsdagavond te zeggen. vader moet twee dagen daar blijven.. en als we het gezegd hebben kunnen ze hem daar meer in het oog houden en als er iets gebeurd kunnen ze meteen ingrijpen.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
maandag 25 maart 2013 om 00:18
Over 4 min komt Dexter zie ik, weet dat ik dan niet meer kan slapen maar misschien is het al een aflevering die geweest is.
Zou het toch wel lekker vinden als ik gewoon iets kon kijken wat ik leuk vind en niet van die enge series waarvan je niet meer kan slapen.
Nou alvast trusten denk ik.
Zou het toch wel lekker vinden als ik gewoon iets kon kijken wat ik leuk vind en niet van die enge series waarvan je niet meer kan slapen.
Nou alvast trusten denk ik.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 25 maart 2013 om 00:28
quote:Mocy schreef op 25 maart 2013 @ 00:23:
Ooh leuk Dexter, zet hem ff op opnemen.
Ja ooit wil ik ook een dvd speler die ook kan opnemen. Een vriendin van mij is overgestapt naar een andere provider maar als je daar de dingen wil terug kijken moet je er ook voor betalen.
Alleen uitzendinggemist is nog gratis tegenwoordig
Gelukkig, ik zie dat het een oude aflevering is. Pfffff.
Ooh leuk Dexter, zet hem ff op opnemen.
Ja ooit wil ik ook een dvd speler die ook kan opnemen. Een vriendin van mij is overgestapt naar een andere provider maar als je daar de dingen wil terug kijken moet je er ook voor betalen.
Alleen uitzendinggemist is nog gratis tegenwoordig
Gelukkig, ik zie dat het een oude aflevering is. Pfffff.