30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
maandag 25 maart 2013 om 10:45
quote:aaquamarine schreef op 25 maart 2013 @ 10:39:
Ik vind die bewegende plaatjes wel leuk, waar halen jullie die vandaan?
g!Als je bij google op afbeeldingen googlet dan druk je bv in walking man gif en dan krijg je bewegende plaatjes van een lopende man. Een gif is een bewegend plaatje! Dus gewoon wat je normaal zoekt als afbeelding en dan gif erachter. Je moet wel op het plaatje drukken van het resultaat om te kijken of het echt beweegt.
Ik vind die bewegende plaatjes wel leuk, waar halen jullie die vandaan?
g!Als je bij google op afbeeldingen googlet dan druk je bv in walking man gif en dan krijg je bewegende plaatjes van een lopende man. Een gif is een bewegend plaatje! Dus gewoon wat je normaal zoekt als afbeelding en dan gif erachter. Je moet wel op het plaatje drukken van het resultaat om te kijken of het echt beweegt.
maandag 25 maart 2013 om 10:54
Dames, ik heb zaterdag de shred overgeslagen. Ik had zo ontzettend veel spierpijn na vrijdag (de 2de dag) ik trok het niet. En gisteren had ik helemaal geen zin, maar na het kijken van Obese heb toch maar even dag 3 gedaan. Voelde me een toppertje naderhand haha. Vanavond dag 4. Oh en de spierpijn wordt gelukkig minder en ik merk dat de oefeningen nu al beter gaan!
Je bent niet nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!
maandag 25 maart 2013 om 11:36
O god, die pakjes bij die mannen!! Ik bescheur me.....
Ik hoop idd dat in de zomer mensen ineens denken: tjee, die Addison ziet er beter uit als vorige zomer Maar zo ver terug denken mensen vast niet.
Het moet er ook niet om gaan wat andere mensen denken, maar he, ik ben dol op complimentjes en die motiveren me ook zo lekker.
Dus ik kijk ook even extra naar het plaatje van Yellow om 10.30 hoor!
Ik hoop idd dat in de zomer mensen ineens denken: tjee, die Addison ziet er beter uit als vorige zomer Maar zo ver terug denken mensen vast niet.
Het moet er ook niet om gaan wat andere mensen denken, maar he, ik ben dol op complimentjes en die motiveren me ook zo lekker.
Dus ik kijk ook even extra naar het plaatje van Yellow om 10.30 hoor!
Follow your heart, but take your brain with you....
maandag 25 maart 2013 om 11:40
quote:viavesper schreef op 25 maart 2013 @ 11:38:
[...]
Vind ik ook zó'n goede bron van inspiratie!Ja absoluut! Vooral de vrouw van gisteren....diep respect. En als zij elke dag 4 á 5 uur kunnen trainen, dan moet ik dat half uurtje toch ook wel kunnen hahaha
[...]
Vind ik ook zó'n goede bron van inspiratie!Ja absoluut! Vooral de vrouw van gisteren....diep respect. En als zij elke dag 4 á 5 uur kunnen trainen, dan moet ik dat half uurtje toch ook wel kunnen hahaha
maandag 25 maart 2013 om 11:56
Ik ben na jullie enthousiaste verhalen ook maar eens aan de 30 DS begonnen. Op dag 1 (ik was uit bed gestapt en liet man en zoons in bed achter) kwam zoon al naar beneden om te spelen. En toen ik lekker stond te springen, kwam man uit bed om te kijken waar ik was. Die blik op zijn gezicht... Maar goed, nu weten ze het... Op dag 2 heeft zoon al mee staan springen. En hij was gepikeerd dat hij niet op het matje mocht liggen voor de buikspieroefeningen.
Ik heb zelf de meeste moeite met de push-ups. Wat een ellende, zelfs om mijn knieën houd ik ze niet vol.
Ik heb zelf de meeste moeite met de push-ups. Wat een ellende, zelfs om mijn knieën houd ik ze niet vol.
Home is where your wifi connects automatically.
maandag 25 maart 2013 om 11:58
Oh jammer, Obese heb ik gisteren gemist. Vriend en ik waren een Homeland marathon aan het houden
Ik heb mezelf gestraft voor mijn uitstelgedrag en moet nu alledrie de levels achter elkaar doen
Heb net level 1 en 2 achter elkaar gedaan en nu een korte pauze voor ik met level 3 begin. Kost wel een hoop tijd zo, maar dan had ik dit weekend maar niet zo lamlendig moeten zijn, haha.
Ik heb mezelf gestraft voor mijn uitstelgedrag en moet nu alledrie de levels achter elkaar doen
maandag 25 maart 2013 om 12:35
Welkom, zoektocht! Sportte je van tevoren ook al of heb je nooit iets aan beweging gedaan?
Ik zit uit te hijgen van het shredden. Level 3 was zwaaaaaar na de andere twee. Maar ik heb er wel een heel lekker gevoel aan overgehouden, ik ben met 1 korte pauze en 2 plaspauzes toch anderhalf uur bezig geweest. Morgen heb ik een drukke dag en kan het denk ik pas als de kinderen in bed liggen, dan ga ik denk ik weer een keer Ripped in 30 en 6w6p doen.
Ik zit uit te hijgen van het shredden. Level 3 was zwaaaaaar na de andere twee. Maar ik heb er wel een heel lekker gevoel aan overgehouden, ik ben met 1 korte pauze en 2 plaspauzes toch anderhalf uur bezig geweest. Morgen heb ik een drukke dag en kan het denk ik pas als de kinderen in bed liggen, dan ga ik denk ik weer een keer Ripped in 30 en 6w6p doen.
maandag 25 maart 2013 om 12:41
Goed bezig Aaqua! Ik zou dat echt niet kunnen. Ik doe meestal 1 level en daarna nog een half uur fietsen. Of 1 level en een stukje 6w6p.
Welkom zoektocht en Welpie! Ik heb ook kinderen die graag mee willen doen. Het zijn ook nog meiden ook en die kletsen er constant doorheen en verwachten dat ik dan ook nog adem heb om terug te praten. Als het enigszins kan shred ik als zij op school ziten, dat gaat een stuk beter!
Welkom zoektocht en Welpie! Ik heb ook kinderen die graag mee willen doen. Het zijn ook nog meiden ook en die kletsen er constant doorheen en verwachten dat ik dan ook nog adem heb om terug te praten. Als het enigszins kan shred ik als zij op school ziten, dat gaat een stuk beter!
maandag 25 maart 2013 om 12:46
maandag 25 maart 2013 om 13:14
maandag 25 maart 2013 om 13:52
quote:aaquamarine schreef op 25 maart 2013 @ 11:58:
[...]
Heb net level 1 en 2 achter elkaar gedaan en nu een korte pauze voor ik met level 3 begin. Kost wel een hoop tijd zo, maar dan had ik dit weekend maar niet zo lamlendig moeten zijn, haha. respect!!
[...]
maandag 25 maart 2013 om 15:21
Diep respect aaquamarine!!
Ik shred 's avonds in de woonkamer. Moet zeggen dat ik het er niet extreem warm van krijg.
Zal van de zomer wel anders zijn haha.
Leuk die kids die meesporten haha. Mijn oudste (4,5 jr) vind het altijd wel leuk om te kijken, maar meedoen....nee.
Ik shred 's avonds in de woonkamer. Moet zeggen dat ik het er niet extreem warm van krijg.
Zal van de zomer wel anders zijn haha.
Leuk die kids die meesporten haha. Mijn oudste (4,5 jr) vind het altijd wel leuk om te kijken, maar meedoen....nee.
maandag 25 maart 2013 om 15:43
Heb nieuwe schoenen! Zijn eigenlijk hardloop schoenen maar ik voel de schok van het neerkomen met die sprongoefeningen niet (en ik ga ook hardlopen wanneer het weer beter is). Heb ze laten aanmeten in een speciaalzaak en mocht ze ook uitproberen.
Deze zijn, het wel ander kleurtje . Ga ze ook gebruiken voor de shred, zou veel beter moeten zijn . Dadelijk testen, ik laat het nog weten
Deze zijn, het wel ander kleurtje . Ga ze ook gebruiken voor de shred, zou veel beter moeten zijn . Dadelijk testen, ik laat het nog weten
maandag 25 maart 2013 om 16:12
maandag 25 maart 2013 om 17:16
Godverdomme Meds, je hebt niks teveel gezegd. Vanochtend in de sportschool viel mijn oog op van die stokken die van zichzelf al wat wegen, zo blijft je rug vanzelf rechts en heb ik naar hartelust lunges en squats gedaan, zonder bijna flauw te vallen dit keer. Maar bij het verlaten van de sportschool moest ik een laag trapje af en en toen voelde ik mijn bovenbenen als een malle, dus dat beloofd wat. Geen goede dag uitgekozen om hoge hakken te dragen. Als het net zo effectief is voor de billen ga ik er braaf mee door.
maandag 25 maart 2013 om 18:04
quote:yellowlove2punt0 schreef op 25 maart 2013 @ 10:39:
Ik vond dit plaatje, er is ook nog een EXTREME shred
Is dat een soort level 57...
[img]http://media.tumblr.com/tumblr_m910aeWBCs1r6zjcr.jpg[/img]yup, die heb ik ook gedownload...als ik klaar ben met ripped ga ik voor shed&shred
Ik vond dit plaatje, er is ook nog een EXTREME shred
Is dat een soort level 57...
[img]http://media.tumblr.com/tumblr_m910aeWBCs1r6zjcr.jpg[/img]yup, die heb ik ook gedownload...als ik klaar ben met ripped ga ik voor shed&shred