30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
dinsdag 26 maart 2013 om 09:11
Gisteravond lekker geshred. Het gaat echt steeds beter. Heb nu ook alle abbs op het eind van level 1 volgehouden (met heeeeel veel moeite, dat wel hahaha).
Heb gisteren mijn hardloop schoenen eens aangedaan ipv mijn fitness schoenen. De jumping jacks gingen een stuk beter met de goede demping, maar het squaten vond ik weer lastiger gaan... Moet er dus nog even serieus over nadenken welke schoenen hahaha.
Verschil zie ik ook nog niet, maar zit ook pas op dag 4. Ben ook zo ongeduldig. Had graag al gezien dat ik aan het vormen ben hihi. Maar dat komt vanzelf wel!! (hoop ik)
Heb gisteren mijn hardloop schoenen eens aangedaan ipv mijn fitness schoenen. De jumping jacks gingen een stuk beter met de goede demping, maar het squaten vond ik weer lastiger gaan... Moet er dus nog even serieus over nadenken welke schoenen hahaha.
Verschil zie ik ook nog niet, maar zit ook pas op dag 4. Ben ook zo ongeduldig. Had graag al gezien dat ik aan het vormen ben hihi. Maar dat komt vanzelf wel!! (hoop ik)
Je bent niet nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!
dinsdag 26 maart 2013 om 09:41
quote:miepje1971 schreef op 26 maart 2013 @ 09:08:
Minder moeilijk!
Ik voel me vandaag echt beroerd.
Ben misselijk en heb buikpijn. Moet vanmiddag werken.
Ik weet niet of ik vandaag zin heb om te shredden.
Sterkte vandaag!
Hou maar lekker een pauze dag voor het shredden. Je mag al trots zijn als je gewerkt hebt terwijl je beroerd bent.
Morgen weer een dag.
Minder moeilijk!
Ik voel me vandaag echt beroerd.
Ben misselijk en heb buikpijn. Moet vanmiddag werken.
Ik weet niet of ik vandaag zin heb om te shredden.
Sterkte vandaag!
Hou maar lekker een pauze dag voor het shredden. Je mag al trots zijn als je gewerkt hebt terwijl je beroerd bent.
Morgen weer een dag.
Follow your heart, but take your brain with you....
dinsdag 26 maart 2013 om 09:52
@Nederlandsevrouw Bedankt! Me so proud Denk dat een week misschien ietwat enthousiast is inderdaad, ook voor Phlox. Maar gewoon doorgaan hoor, in een mum van tijd zijn we de geshred!
@lily ik zie het al voor me, maar in mijn gedachten heb je zo'n jaren 80 fitnessoutfit aan (het had zo het begin kunnen worden van een dubieuze film....)
@vrolijkemama je kunt het hoor! Doorzetten! Het wordt echt makkelijker. Ik dacht eerst ook: ok, nou dit kan ik dus gewoon niet.En ik kan nu bijna alles (ik kan alleen die laatste abs oefening nog steeds niet aan, dat is net een plank teveel, dan doe ik die van level 1)
@Miepje, oh nee twinsis Beterschap. Ga je bed in hoor as je echt ziek bent!
@lily ik zie het al voor me, maar in mijn gedachten heb je zo'n jaren 80 fitnessoutfit aan (het had zo het begin kunnen worden van een dubieuze film....)
@vrolijkemama je kunt het hoor! Doorzetten! Het wordt echt makkelijker. Ik dacht eerst ook: ok, nou dit kan ik dus gewoon niet.En ik kan nu bijna alles (ik kan alleen die laatste abs oefening nog steeds niet aan, dat is net een plank teveel, dan doe ik die van level 1)
@Miepje, oh nee twinsis Beterschap. Ga je bed in hoor as je echt ziek bent!
dinsdag 26 maart 2013 om 10:05
quote:yellowlove2punt0 schreef op 26 maart 2013 @ 09:52:
Ja, en getoupeerde pony en smoky eyes...
Nee, eerder driekwartlengte een te kleine sportbroek (vandaar de shred), met ook iets te klein sportshirtje (vandaar de shred), fitnessschoenen en sportsokken. Haar in een knot en de make nog onder mn ogen van de avond ervoor. Héél charmant.
Nee, eerder driekwartlengte een te kleine sportbroek (vandaar de shred), met ook iets te klein sportshirtje (vandaar de shred), fitnessschoenen en sportsokken. Haar in een knot en de make nog onder mn ogen van de avond ervoor. Héél charmant.
dinsdag 26 maart 2013 om 10:14
Zo, dag 8 van level 1 is achter de rug. Heb daarna ook nog een half uurtje gefietst, dus ben weer helemaal blij met mezelf. Nu mag ik even lekker op de bank hangen met een kop thee.
@vrolijkemama, daar ben ik ook bang voor. Ben level 1 wel een beetje zat aan het worden, maar denk dat ik het over 3 dagen ga missen!
@miepje: beterschap!
@vrolijkemama, daar ben ik ook bang voor. Ben level 1 wel een beetje zat aan het worden, maar denk dat ik het over 3 dagen ga missen!
@miepje: beterschap!
dinsdag 26 maart 2013 om 10:23
quote:lilyofthevalley schreef op 26 maart 2013 @ 10:05:
[...]
ik zie he helemaal voor me!
Bedankt allemaal voor het beterschap wensen, maar ik ben niet echt ziek.Ik ben alleen heel misselijk en daardoor last van algehele lamlendigheid. Dus ik ruim een beetje op en vermaak me hier wat op het forum totdat ik moet werken.
[...]
ik zie he helemaal voor me!
Bedankt allemaal voor het beterschap wensen, maar ik ben niet echt ziek.Ik ben alleen heel misselijk en daardoor last van algehele lamlendigheid. Dus ik ruim een beetje op en vermaak me hier wat op het forum totdat ik moet werken.
dinsdag 26 maart 2013 om 10:31
Natuurlijk komt het door jullie. Ik wil graag iedereen bedanken voor de steun, de bemoedigende woorden, de tips. Zonder jullie was ik nooit in leve 2 aangekomen, en straks ga ik naar level 3 over een paar dagen, dankzij jullie
Lily, ik zie het al helemaal voor me Verleidelijke vrouw alleen in huis tot het mannetje komt ^^
Go Tristan!!
dinsdag 26 maart 2013 om 10:50
Hehe, pufpuf. Zei ik dat level 3 leuk was? I was WROOOOOONG!
Die rockstar jumps op het laatst krijg ik er echt niet meer uitgeperst.
Afvallen doe ik nog steeds voor geen meter trouwens, terwijl ik in elk geval minder alcohol drink. Maar blijkbaar kan er ook nog wel wat geminderd worden in qua eten. En met die fuck-kou kom ik niet aan wandelen toe, dat helpt natuurlijk ook niet..
Die rockstar jumps op het laatst krijg ik er echt niet meer uitgeperst.
Afvallen doe ik nog steeds voor geen meter trouwens, terwijl ik in elk geval minder alcohol drink. Maar blijkbaar kan er ook nog wel wat geminderd worden in qua eten. En met die fuck-kou kom ik niet aan wandelen toe, dat helpt natuurlijk ook niet..
dinsdag 26 maart 2013 om 11:06
quote:yellowlove2punt0 schreef op 26 maart 2013 @ 10:31:
[afbeelding]
Natuurlijk komt het door jullie. Ik wil graag iedereen bedanken voor de steun, de bemoedigende woorden, de tips. Zonder jullie was ik nooit in leve 2 aangekomen, en straks ga ik naar level 3 over een paar dagen, dankzij jullieYou're welcome!
[afbeelding]
Natuurlijk komt het door jullie. Ik wil graag iedereen bedanken voor de steun, de bemoedigende woorden, de tips. Zonder jullie was ik nooit in leve 2 aangekomen, en straks ga ik naar level 3 over een paar dagen, dankzij jullieYou're welcome!
dinsdag 26 maart 2013 om 16:03
dinsdag 26 maart 2013 om 17:11
quote:aaquamarine schreef op 26 maart 2013 @ 16:03:
Miepje, ben je zwanger of zo?
Nee zeg, ik mag toch hopen van niet. Heb ik eindelijk een strakke buik na al die shred-ellende, kan ik weer opnieuw beginnen.
Neem ik denk dat ik iets verkeerds heb gegeten of een buikgriepje of zo.
Het is al wel een stuk beter dan vanmorgen, dus ik hoop dat ik de buikgriepjesdans ontspring.
Miepje, ben je zwanger of zo?
Nee zeg, ik mag toch hopen van niet. Heb ik eindelijk een strakke buik na al die shred-ellende, kan ik weer opnieuw beginnen.
Neem ik denk dat ik iets verkeerds heb gegeten of een buikgriepje of zo.
Het is al wel een stuk beter dan vanmorgen, dus ik hoop dat ik de buikgriepjesdans ontspring.
dinsdag 26 maart 2013 om 19:08
dinsdag 26 maart 2013 om 19:47
Vandaag het shredden overgeslagen! Maar ter compensatie 4km wezen hardlopen. Was ook wel een keertje lekker, maar toch nog wel koud. Dus morgen weer lekker warm in huis op me matje en met me gewichtjes (lees waterflesjes) hihi.
@Miepje, zou fijn zijn als je de buikgriep dans ontspringt.
@Moosy, balen dat het afvallen nog niet wil. En idd, die kou mag nu wel eens over wezen.
@Yellow, dankzij jou zijn er hier ook een hoop meiden die doorzetten volgens mij. Al je leuke plaatjes, opmerkingen en bemoedigende worden.....toppie!!
Succes allemaal meiden!!
@Miepje, zou fijn zijn als je de buikgriep dans ontspringt.
@Moosy, balen dat het afvallen nog niet wil. En idd, die kou mag nu wel eens over wezen.
@Yellow, dankzij jou zijn er hier ook een hoop meiden die doorzetten volgens mij. Al je leuke plaatjes, opmerkingen en bemoedigende worden.....toppie!!
Succes allemaal meiden!!
Je bent niet nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!
dinsdag 26 maart 2013 om 19:52
Vandaag dag 6 gehad van level 1, en begin hem zat te worden. Op de push ups na doe ik alles Nathalie style, heb het idee dat ik wel toe ben aan het volgende level (gebruik deze uitspraak niet tegen me zodra ik daadwerkelijk aan level 2 ben begonnen aub ).
Elke ochtend nog braaf aan het shredden, gisteravond nog heerlijk fanatiek een uur bodyattack gedaan en kom net thuis van een uur bodycombat. Morgenavond staat nog een uur fitness gepland, en ik voel me alleen maar fitter met al dit bewegen, heerlijk!
Wat doen jullie er eigenlijk nog naast, als jullie er iets naast doen?
@Miepje, ik hoop dat je je snel beter voelt! Ging het werken wel een beetje?
Elke ochtend nog braaf aan het shredden, gisteravond nog heerlijk fanatiek een uur bodyattack gedaan en kom net thuis van een uur bodycombat. Morgenavond staat nog een uur fitness gepland, en ik voel me alleen maar fitter met al dit bewegen, heerlijk!
Wat doen jullie er eigenlijk nog naast, als jullie er iets naast doen?
@Miepje, ik hoop dat je je snel beter voelt! Ging het werken wel een beetje?
dinsdag 26 maart 2013 om 20:13
Mieps, ik hoop dat je niet echt ziek wordt! Stekte !
Menno, jij bent wel erg fanatiek, sport je twee keer op een dag ?
Ik ben al blij als ik iedere dag een keer red.
Yellow, super dat je zo laat nog bent gaan shredden.
Ik neem even een kopje koffie en dan voor de een na laatste keer level 2.
Gisteren weer lekker cardio booster gedaan. Was weer lekker zweten.
Menno, jij bent wel erg fanatiek, sport je twee keer op een dag ?
Ik ben al blij als ik iedere dag een keer red.
Yellow, super dat je zo laat nog bent gaan shredden.
Ik neem even een kopje koffie en dan voor de een na laatste keer level 2.
Gisteren weer lekker cardio booster gedaan. Was weer lekker zweten.
dinsdag 26 maart 2013 om 20:20
Jammie, ik liep langs de AH to go en alle slogans zijn met je naam erin
Wilde nog een foto maken, maar bedacht me dat dat dan weer ingewikkeld op forum te krijgen is.
Fruitje, graag gedaan. Vond stiekem David Tennant leuker als Dr Who Jouw maten had ik trouwens toen ik 9 was ofzo...
Menmo goed bezig, jjj bent echt fanatiek!!
En serieus, volgens mij houd ik het veel beter vol door jullie allemaal. Vind dit echt een leuk groepje!!
Wilde nog een foto maken, maar bedacht me dat dat dan weer ingewikkeld op forum te krijgen is.
Fruitje, graag gedaan. Vond stiekem David Tennant leuker als Dr Who Jouw maten had ik trouwens toen ik 9 was ofzo...
Menmo goed bezig, jjj bent echt fanatiek!!
En serieus, volgens mij houd ik het veel beter vol door jullie allemaal. Vind dit echt een leuk groepje!!