VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:Wind schreef op 23 mei 2008 @ 21:21:

[...]

Nee, niet de warmte denk ik.. ze dachten aan een infarct.

Zijn korte termijn geheugen was er ook beroerd aan toe.Maar dan vinden ze toch wel wat? Vreemd verhaal. Hopen dat hij zich morgen beter voelt. Schrikken hoor, GW's vader is toch nog niet zo oud??
Hij is 64 jaar.
Heej Athena, gefeliciteerd met je neefje!!! Fijn dat alles goed is!!!

Wind, dat is schrikken zeg. Ik hoop dat snel duidelijk is wat er aan de hand is.
Net GW gesproken. Ze hebben iets gevonden in zijn bloed en gaan nu foto's maken van hart en longen. Wat ze hebben gevonden komt de dokter later vertellen.

Zo.. en nu afleiding!
Zo, wat een nieuws allemaal zeg! Positief -heerlijk dat Japie weer thuis is Nathje! Fijn!

En Athena, gefeliciteerd, wat een leuke naam en fijn dat het toch nog redelijk snel gegaan is!

En dus negatief -wat een schrik Wind! Ik hoop dat het allemaal erg meevalt! Sterkte voor je schoonvader, en beterschap voor KW!

Nano is ook ziek. Arm ventje. Hij heeft een oorontsteking en piept en rochelt vreselijk benauwd. Zit nu dus weer aan de flixotide en is in anderhalf uur tijd al drie keer luid krijsend wakker geweest, en maar naar zijn oortje grijpen. Wat dat betreft ook wel goed dat morgen niet doorgaat dus, is niet echt relaxt weggaan zo
Hoera, hele dikke kussen voor trotse tante Athena.

Gefeliciteerd meid! Hartstikke fijn voor je zus dat alles goed is gegaan en wat een leuke naam heeft ze uitgekozen!!

En ook hoera voor Japie, dat hij weer lekker thuis is. Fijn Nathje!

Mille, beterschap voor Nano. Ik hoop dat hij snel weer opknapt.

En Wind, wat een schrik zeg, het klinkt niet echt goed
HOERA! Hij is er dan eindelijk! Gefeliciteerd tante Athena met je kersverse neefje. Leuke naam en leuk om te lezen dat jij zo enorm blij bent

En ook tegelijkertijd enorm schrikken van bericht van Wind. Getver meid, wat is dit nu opeens? Ik hoop echt dat het allemaal mee zal vallen!

En Nano, ook al aan het kwakkelen. Ik merk dat ik meteen schrik als ik dit soort dingen lees, ben meteen (over)bezorgd. Gelukkig knappen die kleintjes vaak snel op maar het blijft vervelend die ontstekingen. Dikke kus op zijn bolletje!

Bedankt voor de lieve reacties (ook van de buurtjes) rondom Japie. We zijn ook echt heel erg blij. Het had zo anders kunnen zijn als we er niet op tijd bij waren geweest. Mijn broer had op wikipedia, naar aanleiding van de diagnose, sepsis/bloedvergiftiging opgezocht en was zich lamgeschrokken. Ik heb het net ook even gelezen en kan me de schrik goed voorstellen.

Lekker Morrie een avondje met je eigen vent!
Goeiemorgen allen. Ik heb de hele nacht van baby's gedroomd .

Wind, wat een schrik en zorg om je schoonvader meid! Het klinkt erg akelig. Hopelijk kan de dokter snel uitsluitsel geven en kan er wat aan gedaan worden .
Hoe gaat het met je schoonvader nu Wind?

Sjemig, ik heb me daar een last van hooikoorts ineens. Echt balen, ik loop alleen maar te niezen en te snotteren vanochtend. En ik ben moe, doodmoe. Schorrie heeft net Cars gekeken terwijl ik op de bank lag te dutten maar nu zal ik toch echt aan de bak moeten denk ik. Eerst maar eens aankleden.

Ging eigenlijk op internet zoeken of ik iets bij de apotheek kan halen voor hooikoorts maar ik denk dat ik toch eerst de huisarts maar even bel.

En Nano ook al ziek, arm ventje. Ooronsteking nog wel.

Athena, ga je vandaag weer naar je neefje? En mag je zusje vandaag naar huis?
Aiai, hooikoorts is vervelend Morrie! Ik weet dat er goeie pilletjes en druppels tegen zijn, maar niet of je die tijdens je zwangerschap mag hebben inderdaad. Goed om even na te vragen.

Wind, hoest nu?

Zusje net aan telefoon gehad. Ze mogen al naar huis. Neef doet het meer dan prima en heeft al 3x een half uur aan de borst gedronken. Hapt goed en snapt het helemaal. Een natuurtalentje. Misschien kan ik vandaag even langs; de kraamzorg komt pas om 13:30 en zwager wilde misschien dan graag dat er voor die tijd vast iemand is, die vindt het nog maar wat spannend, zo'n inieminiebabytje .
O en sterkte voor Nano Mille! Oorpijn sucks, ik hoop dat hij goed heeft geslapen vannacht en dat het snel opknapt.
He, vervelend Morrie die hooikoorts. Is er een of andere pol die opeens in de lucht zit? Mijn broer was hier gisteren en die had ook al zo'n last. Goed om te informeren wat je kunt nemen icm de zwangerschap.

Wat aandoenlijk Athena dat je zwager het zo spannend vindt. En dan is zo'n ervaren (schoon)zus natuurlijk ideaal. Leuk voor beide partijen Veel plezier!

Wind, is er al wat bekend van je schoonvader?

Mooie dag hier, straks even met Apie en Japie naar de AH lopen. Grappig, van die kleine normale dingen kan ik nu zo enorm van genieten!
Wat goed van je neefje Athena. En ik kan me heel goed voorstellen dat je zwager het maar spannend vind, ik zou hem als ik jou was mooi gaan ondersteunen. Kun je gelijk nog even aan dat kleine ventje ruiken.

Jullie zijn wel van de jongens trouwens!
Nathje, ik denk idd dat er iets uitgekomen is qua pollen, tot nu toe ging het wel goed maar van de week begon het ineens en vanochtend was het echt vervelend. Het gaat nu iets beter. Ik heb er meestal vooral 's ochtends last van.

Geniet maar lekker van je kindjes Nathje!
Wind, dat is schrikken. Sterkte en maar hopen dat het meevalt.

Had ik al gezegd dat het fijn is dat Japie thuis is? Anders bij deze, lekker weer thuis met zijn allen, dat is toch maar het allerprettigst.

En Athena, gefeliciteerd met je neefje! Leuke naam ook. Ik weet dat ik het ook zo spannend vond toen mijn zusje beviel, dat is echt van een andere orde dan schoonzus (zeker van schoonzus en zwager, maar toch ook wel anders dan toen mijn broertje's vrouw aan het bevallen was.)

Hier rustig aan, Stad in geweest. Voor mezelf hemdje, rokje en shirtje bij hema gehaald. En 2 linnen broeken (23,95 p/s) bij WE. Draag normaal veel rokken en jurkjes met mooi weer, maar in winkel moet ik vaak ladder op om dozen uit de hoogte te halen en dan is een broek wel zo netjes.

Bedankt voor complimenten foto in AK. Die staat dit weekend in zondagskrantje met tekstje over de ongekende service die wij aan onze klanten verlenen. Zelf geschreven, haha.
Ik zag het staan vanmiddag Pebbles -hij wordt hier altijd al op zaterdag bezorgd. Leuke foto!

Wind, hoe gaat het met je schoonvader en met KW?

Athena, neefje al bekeken? Rammelderammel, of viel het mee?

Morrie, sterkte met je hooikoorts. Ook niet fijn..

Vent kijkt voebal, blegh. Deed al van te voren alsof hij vanavond iets had waar zijn leven vanaf hing, en nu blijkt het nb nog maar een oefenwedstrijd te zijn ook. Ik vind het lekker stom
Inderdaad leuke foto Pebbles. Erg vrolijk!

Mille, hoe is het met Nano? Gaan de oren weer wat beter?

Ben vanmiddag even bij zus, zwager en neef geweest. Die waren erg blij dat er even iemand was voordat de kraamhulp kwam. Heb zus naar bed gebonjourd, broodjes gesmeerd en neefje even vastgehouden. Wat een moppie! Maar geen gerammel, dat viel me alles mee. Vind het superlief en knuffelig, zo'n kleintje. Maar het gevoel dat ik verwachtte misschien te krijgen van 'dit wil ik ook nog een keer', nee dat had ik niet. Ineens valt je dan zo sterk op hoe groot je eigen kinderen al zijn en hoeveel die al kunnen en dat is ook wel grappig om te constateren.

Morrie, nog iets kunnen vinden tegen de hooikoorts?
Wil iemand mijn man hebben. Blegh, ik vind hem heel stom. Dat heb ik laten merken ook en nu is hij weg naar weet ik veel en neemt zijn telefoon niet op. Ik ben dan zo gemeen dat ik hoop dat ik nu beval en dat hij zich dan de rest van zijn leven kwalijk zal nemen dat hij zijn telefoon niet opnam.

Verder heb ik wel heel lekker en gezellig gegeten met vriendinnen vanavond, gelukkig.
Ruilen Morrie?
Gefeliciteerd met je neefje, Athena.

Die van mij eet pinda's, Morrie, een aangezien die van jou weg is, wil ik wel ruilen
Mijne is ook weg! Ruilen?
Zoveel aanbod, jullie weten niet waar je aan begint. Moet ik hem nou aan Pammie of aan Remma overdragen?

Misschien is Remma de beste keus? Ik denk niet dat jij nog een kind wilt, en ik denk dat mijn zwangere staat een groot aandeel in het conflict is. En aangezien Harrie daar geen begrip voor kan opbrengen, is het denk ik het beste voor alle partijen als hij nooit meer een vrouw zwanger maakt .
Jij kan toch ook niet tegen een pinda-etende man. O, hij is klaar. Pfieuw.
Oh dear. Nou ik ben goed beveiligd, Morrie, dus stuur hem maar door. Die van mij is erg attent voor zwangere vrouwen.
Nu wil je zeker niet meer ruilen Remma?

Ik ben niet zwanger momenteel, wel ongesteld en humeurig. Dus ik denk dat Harrie hier ook niet heen wil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven