cheat on me , rtl 5

vrijdag 1 maart 2013 om 18:02
Net voorstukje gezien, maar kan iemand mij uitleggen wat er leuk aan is? En zijn er werkelijk mensen die daar naar kijken?
RTL 5 komt vanaf maandag 4 maart met het nieuwe programma Cheat On Me. In het programma stellen tien tien koppels hun relatie maximaal op de proef. Niemand weet van elkaar wie in het dagelijks leven een echt stel vormt.
RTL 5 komt vanaf maandag 4 maart met het nieuwe programma Cheat On Me. In het programma stellen tien tien koppels hun relatie maximaal op de proef. Niemand weet van elkaar wie in het dagelijks leven een echt stel vormt.

maandag 25 maart 2013 om 21:18
Ik kijk ook mee! En ik ben natuurlijk nieuwsgierig, dus ff profieltjes bekeken op de RTL website...wisten jullie dat John (de "grote" van het homostel, die vorige week eruit zijn gegaan) pas 28 is? Ik had hem echt minstens 40 geschat
Sowieso zijn ze allemaal vrij jong. Tony is 19! 19! Dat geloof je toch niet?
Voorderest: Trash away: Ik vind het programma echt 100x leuker met dit topic

Voorderest: Trash away: Ik vind het programma echt 100x leuker met dit topic

maandag 25 maart 2013 om 21:18
maandag 25 maart 2013 om 21:20
maandag 25 maart 2013 om 21:23
quote:salsagirl86 schreef op 25 maart 2013 @ 21:17:
Sorry dat ik zo midden in dit topic inbreek, maar ik heb het begin gemist en zit me nu al een paar afleveringen af te vragen of het voor de kijkers bekend is wie nou echt bij wie hoort?
Ja, dat staat ook onder in beeld als iemand zo'n camera "biecht" doet
En op de website als je benieuwd bent
Sorry dat ik zo midden in dit topic inbreek, maar ik heb het begin gemist en zit me nu al een paar afleveringen af te vragen of het voor de kijkers bekend is wie nou echt bij wie hoort?
Ja, dat staat ook onder in beeld als iemand zo'n camera "biecht" doet
En op de website als je benieuwd bent