***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Nope......Lul......
Beetje ongenuanceerd......sorry.

Baal gewoon als een stekker. Snap het allemaal wel, begrijp het ook maar kan het geloof ik niet accepteren. Hij vind het op zijn buurt weer vervelend dat ik niet eens een beetje enthousiast ben als hij met verhalen thuis komt. Klopt ook wel, ik klaag alleen maar.......Arme Ickeman:)
Nou, dat snap ik dus heel goed hoor, zeker als je zwanger bent! Vriend moest in het begin van mijn zs ook veel werken en denk maar niet dat ik daar echt begripvol voor was.

Je hebt het nu eenmaal best zwaar met de zorg voor een kindje en zwanger zijn. Laar zegt: laat de rozen maar aanrukken!!!
Welkom Livia Anna!!!!

Super Framboos, ik zat net je berichten van gisteren te lezen en dacht al dat het niet lang ging duren. Wow 1 uur en 20 min, sneltrein zeg maar.

Wow Icke goed van Ruben! Leuk he! Pas maar op, want nu hoor je niet meer zo goed waar hij heen gaat.

Xaloy, we kijken wel even, ik bel je wel als we idd bij jullie langs komen. We hebben de bezichtiging om 14 uur en gaan daarna denk ik een beetje wandelen in de buurt.

Pff ben nog steeds moe, niet zo'n slechte nacht als gisteren, maar weer om 6.30 wakker. Manlief sliep door, dus ik erweer uit. Na melk sliep Finn tot 8.30 weer door, maar toen was het echt afgelopen. Man ligt nog steeds op een oor.

Ga maar ff koffie zetten, anders wordt het niks vandaag.
Haha, ben niet eens zwanger en ben hard aan het klagen.

Gelukkig is hij wel heel lief hoor!
Ik heb iets bedacht voor vaderdag! Ik ga Puks handjes in vingerverf dopen (in de douche haha) en daar een muismat van maken. ben benieuwd of het lukt.

Swiss: hebben jullie een systeem wie er uit gaat in het weekend? Wij doen het om en om.

Bluh Puk is enorm verkouden geworden afgelopen donderdag en hij heeft viezen snottebellen die ik niet mag afvegen van hem (doe ik natuurlijk wel) en als ik te laat ben smeert hij zijn hele gezichtje onder. Vies jongetje.
owwwwwww, van harte gefeliciteerd framboos, wordt er helemaal emo van !!
Ze is er! Gefeliciteerd Framboos, frambozenman en Tommy! Ik dacht het al toen ik je bericht van gisteren las........wordt er gewoon emotioneel van!
Welkom Livia!!!

En gefeliciteerd Tommy, Framboos en Frambozeman (stelletje konijnen :)!
Hey meiden

Ik ga vandaag naar Hulst, is er iets in de aanbieding voor baby's ginds?
Laar, beterschap met Puk. Hier ook zo'n zakdoeken ontwijker:) Heel onhandig.....

Rozen?!!!! Die staan hier alleen als ik ze koop. Andere bloemen ook. Grote R. moet het attent zijn nog aanleren........Hij verschuild zich achter het feit dat ik zogenaamd "altijd alles doorheb"en dat het dus niet leuk is om me te verrassen. Ja ja.......

Heb helaas moeten constateren dat ik het evenbeeld van mijn vader ben getrouwd. En dat wist ik al voordat ik Ja zei, moet je nagaan. Eigen schuld dus.

Mijn moeder koopt zelfs haar eigen verjaardagscadeau's!

Witchke, Etos 2 pakken huggies 12,-
Arme Icke! Ik heb ook al tijdens geen rozen meer gezien hoor (en mijn talloze hints helpen ook al niet...)

Ik heb de verse kraamvrouw gesproken en het gaat goed met haar en Livia. Ze zat zich al weer druk te maken dat haar bevallingsverhaal verteld moest worden, maar dat moet ze tzt maar even zelf doen .

De bevalling was lekker snel, maar wel heftig en deed meer en scherper pijn dan bij Tommy. Ze heeft ook veel naweeen. Nu probeert ze rustig aan te doen (maar dat is moeilijk voor ons Framboosje...) en Tommy is bij haar ouders. Het ophalen vannacht verliep ook soepel gelukkig.

Livia is nog wel erg misselijk en spuugt veel, maar ze is helemaal gezond en het gaat verder hartstikke goed met haar.

Zo, dan ga ik nu de bammetjes van Puk smeren. Ik had zin om in een tuin te zitten, dus we hebben vrienden gebeld met tuin
Het blijft gewoon een wonder. Een zwangere buik is toch iets abstracts, iets waar iemand inzit terwijl je je dat niet echt kan voorstellen, en dan is er van het ene op het andere moment ineens een echte baby Livia! Echt bijzonder.

Attente mannen? Hier ook een contradictio in terminis. Ik denk dat ik dan beter een vrouw had kunnen kiezen in plaats van een man hoor, al zou die me weer geen leuke baby's kunnen geven. Op onze jubileumdag heeft hij een borrel, ik stond er niet eens bij stil toen hij het meldde. Gisteren eerst borrel na werk, thuis eten, en door naar vriend. Vanmorgen stond ik om half 7 op want hij was brak. Morgen is hij de hele dag weg voor iets leuks. Nu vrees ik dat ik vanmiddag niet mee ga naar een feestje om toch nog even wat tijd voor mezelf te krijgen, want anders is het alweer maandag en moet ik het weer vijf dagen alleen doen! Zal hij wel mopperen dat hij het moeilijk vindt in z'n eentje met de twee jongens ergens naartoe. Bloemen heb ik nog nooit gekregen. Wel vaak champagne en aanverwante dranken trouwens. En verder is hij gewoon leuk. Maar wel een man.
Fijn dat het goed gaat met Livia en framboosje !! Ik kijk er naar uit de eerste foto's te zien. Maar eerst moet framboosje natuurlijk nog bekomen van het wonder der natuur ! En ze moet natuurlijk ook aan haar nieuwe situatie wennen.

Icke : bedankt voor de tip, ga zeker eens in etos kijken. Hoeveel luiers zitten er in een pak huggies?
Witch,

Ik krijg net een mailtje van pampers dat ze bij Kruidvat tegenwoordig maxipakken Pampers verkopen. In maat 4 zitten er 74 voor 15,99, dus dat is ook niet duur.
Mich, het blijft inderdaad een wonder, zo'n baby! Ik ben heel benieuwd naar de eerste foto's van Livia.

Icke, hoe is het nu met je? Dikke knuffel!

Ik ben vanmorgen even naar Prénatal geweest, ik moest nog een kraamkadootje kopen en heb gelijk even naar duowagens kijken. Ik vind die van Phil & Teds wel erg mooi, zag in de brochure de Vibe staan (is ook van aluminium net als de bugaboo en wat kleiner opvouwbaar dan de Sports) maar op de site kon ik er weer niks over vinden. Vreemd eigenlijk. Ik stel het maar even uit denk ik, hoop eigenlijk dat Zahra tegen die tijd goed kan lopen (wishful thinking denk ik) en dat ik gewoon de Bugaboo kan houden, wil er eigenlijk geen afstand van doen. De verkoper snapte precies wat ik bedoelde, vond de Bugaboo ook de fijnste wagen in het assortiment.

Ik ga nu even een broodje eten met Zahra, vanmiddag moeten we naar een verjaardag in Woerden, ik hoop dat Zahra in de auto een tukkie doet, heb geen zin om het campingbedje op te zetten.
Waaaaah..heb ik 2 dagen geen internet, is Framboosje ondertussen gewoon even bevallen! Wat een supersnelle bevalling, daar teken ik ook voor hoor.

Lieve Framboos, Frambozeman en Tommy, gefeliciteerd met jullie lieve kleine meisje!

Daan heeft ontdekt hoe hij de shampoofessen kan openmaken. Toen ik vanmorgen met hem onder de douche stond en ik m'n haar aan het wassen was zat hij doodleuk alle flessen leeg te gieten...en dan dat onschuldige bekkie erbij, heerlijk!

Het lijkt trouwens wel of ons 'prutseltje' ook wil laten weten dat ze helemaal in orde is, ik voel haar sinds het onderzoek aan 1 stuk door bewegen.

Witch..veel plezier in Hulst, kijk je even of ons café er nog staat? Het is het cafe op de hoek bij de kerk, tegenover de oude bioscoop.

Buitenmeisje.. ik heb 2 broeken van Noppies besteld op Fashion4mama's, ze zitten heerlijk en ze waren echt heel goedkoop..goeie tip!

Ik heb de hoop op een attente man al lang opgegeven hoor, ik laat meestal heel subtiel ergens een plaatje of artikel liggen van iets dat ik leuk vind of ik zeg het tussen de regels door....zodat het lijkt alsof het zijn eigen idee is.
Fijn dat het goed gaat met Framboos! En hopen dat Livia snel minder misselijk zal zijn. Ben benieuwd naar het verhaal en de foto's!

Layla; veel plezier op het feestje! Is nog wel een stuk rijden voor jullie of niet? Dus dikke kans dat Zahra wel gaat slapen (of slaapt ze niet vaak in de auto?)

Mischa; wat vervelend dat je man zo veel weg is/moet dit weekend. neem vanmiddag lekker je rust en tijd voor jezelf hoor!

Ik moet zo werken en heb weining zin .Moet vanavond tot half 10 en morgen een slaapdienst. Hier dus ook een weekend waarin we elkaar weining zien!
Gefeliciteerd Framboos en man! Met jullie prachtige meisje.

Jeetje wat een supersnelle bevalling zeg, zo lees ik dat je niet kan slapen en zo lees ik het berichtje van Lara dat je bevallen bent!

Ik teken voor zo een bevalling!

En op mijn voorspelde bevallingsdatum, jeeeuuj

Mijn zusje is vandaag ook jarig, dus een mooie datum!
Lara, lijkt me inderdaad heerlijk, zwangerschappen die standaard 38+5 weken duren! Ik ga er voor het gemak maar van uit dat ik half september beval ipv begin september. En dat ik dit keer vier weken lang voorweeen heb en dat de bevalling een kwartier duurt.

Ik ben dus thuis ipv op het feestje omdat ik echt al een paar dagen constant harde buiken heb overdag. Voel me erg zielig vandaag! Wilde ik net lekker gaan zwemmen, bleek het zwembad dicht te zijn. Ik denk dat ik maar lekker op een terrasje ga zitten nu. Tot later!
Layla, je hebt van die meerijplankjes met een zadeltje voor aan de bugaboo, ken je die? Ik vraag me eerlijk gezegd af of ze comfortabel zijn. Denk je echt dat het een optie is om geen dubbele wagen te nemen? Hier echt niet hoor. Ik weet niet hoeveel je loopt, dat maakt natuurlijk ook uit. Maar Morris die echt al goed en lang kan lopen zie ik nog niet zelfstandig met me mee lopen op straat. Al is het alleen maar omdat hij nooit de kant op ga die ik wil. De Phil & Teds is ideaal!
Mich..ik heb ook zin om te zwemmen, heb vorige week leuke bikini gekocht waar m'n zwangere buik ook leuk bij staat

maar het zwembad hier is alleen open van 18.00 tot 22.00 uur dus dat houdt op.

Daan heeft trouwens een enorme fascinatie voor de wasmachine sinds kort. Hij gaat ervoor zitten en blijft dan rustog een half uur naar het draaiende wasgoed zitten kijken..lekker rustig wel

Even een poepvraagje trouwnes...Daan heeft steeds van die 'schilferpoep', dan is het net of er een pak droge bambix in z'n luier zit, allmaal van die losse schilfertjes. Hij heeft verder nergens last van. Hebben jullie (nou ja, de beebies dan he... )zoiets ook wel eens gehad, ik vind het er zo raar uitzien?

O, meneer is wakker..
4 weken voorweeen en een kwartier bevallen :-) Ik zou de VK te logeren vragen. Dan weet je zeker dat ze er bij is!
Lievelust: heeft Puk ook wel eens. Irritant, je krijgt het nauwelijks schoon en ik heb geen idee waar het van komt.

Micha: hmmm...weken voorweeen is irritant en in een kwartier bevallen lijkt me ook heftig. Anders 2 weken en een half uur?

Hoezo is het zwembad dicht?? Stom!

Ik heb geen idee wat Puk heeft. Hij is hartstikke blij, maar wilde geen hap lunchen. Zo ken ik mijn Holle Bolle Gijs niet.
Lara, krijgt hij een tandje? Misschien dat er een kiesje doorkomt!

Arme Mich! Harde buiken, thuis zitten in plaats van op een feestje en dan ook nog een dicht zwembad! Bah!

De jongens zijn hier een slaapje aan het laten vallen. Tot eergister lagen ze nog twee keer per dag twee uur te slapen, maar het is nu dus een keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven