Buddy Holly
woensdag 27 maart 2013 om 07:05
woensdag 27 maart 2013 om 07:39
Ik ga 18 april. En ik heb het geld er écht wel voor over.
En is Sister Act nou zoveel goedkoper dan? Het hangt er ook van af welke zitplaats je hebt. Sister Act 5e rang kost 20 euro. 2e rang 45 euro. http://www.musicals.nl/sister-act-toegangsprijzen.asp
En is Sister Act nou zoveel goedkoper dan? Het hangt er ook van af welke zitplaats je hebt. Sister Act 5e rang kost 20 euro. 2e rang 45 euro. http://www.musicals.nl/sister-act-toegangsprijzen.asp
woensdag 27 maart 2013 om 07:57
Ik heb Buddy Holly als musical 2x gezien. 1e keer in Nederland eind jaren '90/begin 2000 en in 2010 in Duitsland. Ik vond het de eerste keer al een verschrikkelijk saaie show. Zo saai, dat ik in 2010 alweer totaal vergeten was 'm al ooit eerder gezien te hebben... Maar goed, als je een enorme fan bent van Buddy Holly kan ik mij voorstellen dat je wel een heel leuke avond hebt. De mensen om mij heen leken het in ieder geval erg naar hun zin te hebben
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.