Domme vragen topic

26-03-2013 21:14 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het domme vragen bestaan niet, maar toch heb ik wel is vragen die ik niet hardop durf te stellen.

Dus bij deze, voor iedereen die zijn domme vragen kwijt wil ( want ik geloof niet dat ik de enigste ben )

de vraag die ik heb ( ik open dit topic natuurlijk niet voor niets):

Is twee uur acher elkaar door sporten even effectief als bijv. een uur op dinsdag en een uur op donderdag?
I always tell the truth, even when I lie
Hey Stiertje! Jij hier ...

Ik denk om dezelfde reden als dat je bij een kind die je elke dag ziet niet meteen doorhebt dat hij/zij groeit... Maar als er een tijd tussen zit wel.. Dat je dan denkt: Hé jij bent groot geworden! Of in geval van je vraag.. Hé jij bent bruin geworden (terwijl het buiten nog steeds vriest )
Ik vertelde eens op een verjaardag:

Het is handig altijd haarspray of deo in je tas te hebben die kun je dan gebruiken voor zelfverdediging.

De vraag: o ik heb wel altijd deoroller in mijn tas. Kan dat ook?

Huh?
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Waarom heet een cocktail een cocktail?

Ik vind het vrij weinig te maken hebben met een piemel en een staart..
Ik spreek toch geen Chinees?!
Als je er nooit vanuit mag gaan dat een vrouw zwanger is, hoe kun je dan opstaan voor zwangere vrouwen in het openbaar vervoer?
quote:Mies85 schreef op 26 maart 2013 @ 22:47:

Het is handig altijd haarspray of deo in je tas te hebben die kun je dan gebruiken voor zelfverdediging.

Huh?
.
quote:Murdoch schreef op 26 maart 2013 @ 22:49:

Als je er nooit vanuit mag gaan dat een vrouw zwanger is, hoe kun je dan opstaan voor zwangere vrouwen in het openbaar vervoer?Ik laat ze altijd eerst een predictor test doen
.
Herkennen domme mensen andere domme mensen?
quote:waterplant schreef op 26 maart 2013 @ 22:53:

Herkennen domme mensen andere domme mensen?

Nee, slimme mensen herkennen domme mensen.

Domme mensen herkennen domme mensen niet en daarom gaan ze ook veel met elkaar om
Wat is het tegenovergestelde van binnenstebuiten?
Goedom
quote:Mies85 schreef op 26 maart 2013 @ 23:02:

GoedomHaha dat is geen woord!
Ik kijk nu Scary Movie 4, waarin Leslie Nielsen naakt staat voor een grote groep mensen. Ik vraag me af of hij daar dan echt naakt staat, of dat de scene apart is opgenomen.
Bummer.

Truffel misschien een stand-in?
quote:demagnumvanellen schreef op dinsdag 26 maart 2013 21:40 oei ik hoop niet dat dit echt de domste vraag ooit is.

Hoe komen maagden aan soa s?

Ik bedoel ik weet niet beter dan dat je geen soa kunt hebben als je nog maagd bent. En als je naar bed bent geweest en je hebt onbeschermd sex gehad met een maagd dan schijnt het dat je je er ook niet druk om hoeft te maken. Maar iedereen is ooit maagd geweest en toch zijn er soa s . Bloedcontact... De bekendste is hiv/aids, daarnaast nog vele andere zo te verkrijgen!
quote:eldiabonita schreef op dinsdag 26 maart 2013 22:02 Waarom is het zo moeilijk om 2 volwassen katten bij elkaar te zetten in 1 huis, zonder eerst talrijke ruzies tussen de 2 kattenkoppen

Omdat het bij mensen niet veel anders is..

(Iets met voorbeeld geven enzo)
quote:-tinkerbell- schreef op 26 maart 2013 @ 22:36:

Ik had dit topic 15 jaar geleden willen hebben! Ik heb me tot mijn 14e ofzo afgevraagd of 's Hertogenbosch en Den Bosch twee verschillende steden waren of niet... Die had ik wel, woon zelf in 's-Gravenhage, maar heb in mijn jeugd wel altijd gedacht dat Gorinchem en "Gorkum'' twee verschillende dorpen waren en sprak dat dus altijd voluit met harde G uit.
quote:Mocy schreef op 27 maart 2013 @ 02:06:

[...]

Die had ik wel, woon zelf in 's-Gravenhage, maar heb in mijn jeugd wel altijd gedacht dat Gorinchem en "Gorkum'' twee verschillende dorpen waren en sprak dat dus altijd voluit met harde G uit.

Haha ohja, dat dacht ik ook heel lang.

Een vraag die nu weer bij me op komt, maar die ik ook al heel lang heb:

Is Scheveningen nou een aparte stad/dorp, of hoort het bij Den haag?
Scheveningen hoort bij Den Haag, zie wikipedia:

" Bij de gemeentelijke herindeling van 2001 is er wel een proefballonnetje opgelaten om Den Haag, Scheveningen en Loosduinen als drie aparte gemeentes los te koppelen. Dat ging echter niet door."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Scheveningen
quote:Mies85 schreef op 26 maart 2013 @ 22:47:

Huh?

helaas momenteel even geen domme vraag.

oww ja wel een: hoe kan het dat bananen soms in 1 dag bruin worden? en zijn ze dan niet meer goed?

oww en nog 1: wat zou de koningin op dit moment aan het doen zijn? en zou zij wel eens in haar joggingbroek lopen?
Nog twee uit mijn omgeving:

Ik ben er gister op gewezen dat ik altijd "a hoewel" zeg --> dit zou "al hoewel" moeten zijn, klopt dit?

En zo zegt iemand anders in mijn omgeving altijd "zobiezo" terwijl het volgens mij "sowieso" moet zijn..

Wie wil zijn/haar wijsheid met mij delen?
Het is alhoewel en sowieso.
Mijn broer zegt afthans ipv althans. Ook zo raar
Door bepaald ander fruit op de schaal kunnen de bananen eerder bruin woorden. Welke weet ik even niet.
De rijping van een banaan wordt versneld door ethyleen. Citrusvruchten en al rijpe bananen scheiden ethyleen uit. Als je je banaan daarbij in de buurt legt wordt hij dus sneller bruin. Als je een banaan in een afgesloten zakje of bakje doet wordt hij ook sneller bruin want dan kan het ethyleen wat de banaan zelf uitscheidt niet weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven