wake up merk
donderdag 28 maart 2013 om 14:41
Hallo,
ik heb op het forum en via google al het een en ander gezocht maar kon niet specifiek mijn vraag vinden. Op een bepaalde niet nader te noemen vergelijkingssite kan men voor goedkoper spullen kopen.
Ik wil al een tijdje zo een wake up light al twijfel ik over het merk. Nu staan zowel de philips wake up light als die van medisana op de site, maar is de een 2x zo duur als de ander.
Philips is populairder want je hoort er meer over maar verschilt het verder in kwaliteit ofzo? Heeft het toegevoegde waarde als ik de duurdere Philips neem? Dat de een mooier zou zijn dan de ander maakt me niks uit eigenlijk. Ik wil m echt voor het praktische.
ik heb op het forum en via google al het een en ander gezocht maar kon niet specifiek mijn vraag vinden. Op een bepaalde niet nader te noemen vergelijkingssite kan men voor goedkoper spullen kopen.
Ik wil al een tijdje zo een wake up light al twijfel ik over het merk. Nu staan zowel de philips wake up light als die van medisana op de site, maar is de een 2x zo duur als de ander.
Philips is populairder want je hoort er meer over maar verschilt het verder in kwaliteit ofzo? Heeft het toegevoegde waarde als ik de duurdere Philips neem? Dat de een mooier zou zijn dan de ander maakt me niks uit eigenlijk. Ik wil m echt voor het praktische.
donderdag 28 maart 2013 om 14:52
Mijn kamer is ook in de zomer altijd pikdonker door mijn rolluiken en ik weet van mezelf dat ik van weinig licht snel wakker wordt dus ik twijfel er niet over dat het nuttig is, maar vind ook die medisana al best wel wat geld (50 ofzo).
Zie net dat de philips aansluit op je iphone en je deze via een app bedient. (wat modern allemaal )
Iemand hier ervaring mee?
Zie net dat de philips aansluit op je iphone en je deze via een app bedient. (wat modern allemaal )
Iemand hier ervaring mee?
donderdag 28 maart 2013 om 14:56
Ik heb de philips, die was maar een klein beetje duurde dan die medisana en daar had ik wat mindere reviews van gelezen (bv dat behoorlijk geluid maakt als de lamp aangaat (en dus een half uur voordat de echte wektoon komt), dan is het effect ook weg).
Anyway, ik ben er blij mee, het helpt mij echt met rustiger wakker worden. Nadat ik mn eerste had versleten en ik een tijdje zonder moest merkte ik dat dus echt, dus zo gauw mogelijk weer een nieuwe gekocht)
Anyway, ik ben er blij mee, het helpt mij echt met rustiger wakker worden. Nadat ik mn eerste had versleten en ik een tijdje zonder moest merkte ik dat dus echt, dus zo gauw mogelijk weer een nieuwe gekocht)
donderdag 28 maart 2013 om 14:57
Cheery, de aanbieding loopt tot 12 uur vannacht en anders betaal ik er 30% meer voor, maar als het uberhaupt een miskoop is (lees op internet veel dingen over tijden die ineens verschuiven 's nachts waardoor mensen om half 4 ineens gewekt worden of radio die niet goed werkt) dan gebruik ik wel nog steeds mijn ouderwetse telefoon.
donderdag 28 maart 2013 om 15:52
Misschien niet precies een antwoord op je vraag, maar ik heb er een van de Hema, voor maar 30 euro, en die doet het ook prima! Ik wordt er heerlijk rustig wakker van. En stukken goedkoper dan Philips of Medisana, dus zou je ook nog kunnen overwegen. Kan je alleen niet fancy met je iphone bedienen (denk ik, heb ik niet).