:duckie: topic nummer 12!

25-02-2013 13:55 1349 berichten
Alle reacties Link kopieren
we kletsen verder met topic nr 12

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

januari-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011

It's a GIRLEmygirl

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
Update op h
Marloes, ik ga mee met maedl haar advies en dus wel wakker maken sochtends. Ik denk ook dat een slaapje nog te weinig is, maarja elk kind is weer anders. Discboy ging met 17 maanden naar 1 slaapje, maar volgens mij zit er groot verschil hier bij de kinderen.

Maedl, wakker gemaakt worden snachts is nooit leuk of het nou voor korte of lange tijd is. Ben je nu ook weer alleen thuis?

Raar, rare zoon nog in slaap gevallen?

Wat een knappe jodaatje! En verlegen zal ze nog wel even blijven, zeker als je er zelf bij bent. Maar als ze er alleen is kan ze zich ook weer anders gedragen.
Ik zit tussen de dozen....probeer wel mee te lezen, maar verwacht me maar niet tot zondag......

Verlosk was tevreden vandaag! Had mijn oude vertrouwde en die vind ik het leukst

Veel plezier op de meet!!!
RAre zoon uiteindelijk bij mijin bed in slaap gevallen. Wel knus hoor :-)

Succes lily! Ik vind het knap dat je zwanger en wel verhuist! Maar je zit nog net in je energieke weken, gelukkig maar!

Ik zie volgende week weer de verloskundige die rare zoon heeft verlost die heb ik sinds de nacontrole niet meer gezien. Ze mag het best nog een keer doen, maar ik hoop op mijn favo, die er ook het laatste uurtje bij was en de fotoos heeft gemaakt. Die is altijd zo positief en grappig, klikt gewoon heel goed. Ze heeft ook een jongen en daarna een meisje.
aaahhhhh druk, druk, druk. Wat een kakdag gister op mijn werk. Ben er nog moe van. Straks even met vriendin de stad in en daarna slaapdienst, dus schrijf maar lekker veel, heb ik in bed wat te lezen Moet gaan!!

Zijn jullie allemaal vrij op goede vrijdag?
Onze cao geeft geen vrij op goede vrijdag. Maar ik heb sowieso vrijdag mijn vaste vrije dag EN verlof, dus vrijer kan niet

We zijn weer een nieuw slaapprobleem aan het ontwikkelen hier... Rare zoon wordt steeds rond half vijf, vijf uur wakker en wil dan niet meer verder slapen. Vannochtend dan maar bij me gelegd in bed na een aantal keer proberen volgens de traditionele manier (slaaptraining) en hij sliep. Zelfde gistermiddag. Ik wilde gewoon slapen, niet een uur gekrijs. Rare zoon denkt na twee keer al dat hij een nieuwe gewoonte heeft met rechten enzo ;) En de mallerd roept nu dus ook "poehoep!" als hij wil dat we komen, want hij weet dat we daar meteenop af komen haha!
En dan blijkt er dus helemaal geen poep te zijn...

Ik heb vanmiddag paaslunch op mijn werk en ga maar es nieuwe broeken kopen voor rare zoon en de klossen ophalen!
Gaat lekker he Joda met het volschrijven hier voor je Ik ben wel vrij, maar om nou alles in mijn eentje vol te schrijven.

Die rare zoon is er eentje. Vervelend he dat ze met die blik in hun ogen de ergste dingen weer goed kunnen maken.
Hahahaha die rare zoon is een slimmerd! Maar waardeloos zeg dat hij half 5 wel een mooie nieuwe tijd vind om de dag te beginnen

Ik ben officieel vrij morgen maar ga morgenochtend overwerken (200% dus tja toch maar even 4 uurtjes doen). 's Middags vrij en kind naar KDV, ik geloof dat ik in geen halfjaar echt een middag voor mezelf heb gehad. Zit te dubben wat te gaan doen, ik denk winkelen, heerlijk!

Lil sterkte nog even met de dozen, maar bijna over. En fijn dat alles goed was bij de vk.

Marloeszoon vond de zwangere buik van mijn vriendin erg interessant, wilde er de hele tijd aanzitten hahaha.
Ik ben nu ook vrij, maar voor mij is het natuurlijk geen vaste vrije dag.

Wat lekker marloes een middagen voor jezelf, misschien lekker een kappertje, maar winkelen is ook leuk natuurlijk. Iig genieten van de me-time!
Al 5 berichten Joda!
Uhm 6 natuurlijk door mijn laatste bericht en nu 7 door dit bericht . Ik doe mijn best hoor Joda.
sorry hoor Joda, ik heb ook niet zoveel tijd en puf om veel leesstof te genereren.... Vanmorgen voelde ik me wel wat gemanipuleerd door Teepzoon. Hij heeft vanaf het wakker worden twee uur lang gebruld met hoestbuien tussendoor. Hij was al erg verkouden en omdat hij eten ook resoluute weigerde had ik al het idee dat zijn keel pijn deed. Na die twee uur besloot ik toch maar de creche af te bellen en even een afspraak bij de dokter te maken. Maar vanaf het moment dat ik de telefoon ophing begon hij lief te spelen en was er NIETS meer te merken van zijn pijn. Mmmmm, dus toch maar even naar de dokter en inderdaad, een fikse keelontsteking! Maar omdat hij er verder niet ziek van was heb ik hem tussen de middag wel alsnog naar de creche gebracht. Kon ik even slapen/liggen. Met wel een beetje schuldgevoel....

Fijn dat het zo goed ging trouwens met Jodaatje!
Haha Raar! Emygirl heeft dat ook een tijdje geprobeerd... Riep ze eerst poep, kwam er geen reactie, begon ze auw te roepen haha! Spookjes zijn het!

Ben heel benieuwd hoe het weer gaat zaterdag met de klok...

Ze komt nog steeds tussen zes en zeven, vanmorgen zes uur en dan rekken we het met heen en weer lopen tot half zeven.

Ik ben aan het twijfelen om zo'n wekker/klok te kopen met zo'n beestje die zijn ogen pas om een bepaalde tijd open doet. Ben benieuwd of dat helpt bij haar...

Kent een van jullie dat? Of vind iemand er iets van? Ongezouten meningen graag

Mijn verkoudheid was blijkbaar ook niet helemaal weg...

Heb nu een hese stem en keelpijn... Pffff!

Arme Teepzoon! Gelukkig geen last ervan dus?!

Lekker Marloes! Je kan ook een lekker tijdschrift/boek,met een pot thee op de bank, gaan lezen?

Haha Marloeszoon ziet een tweede dus wel zitten?

Lekker 4 dagen vrij!
quote:therealraarmaarwaar schreef op 28 maart 2013 @ 09:02:

Onze cao geeft geen vrij op goede vrijdag. Maar ik heb sowieso vrijdag mijn vaste vrije dag EN verlof, dus vrijer kan niet

We zijn weer een nieuw slaapprobleem aan het ontwikkelen hier... Rare zoon wordt steeds rond half vijf, vijf uur wakker en wil dan niet meer verder slapen. Vannochtend dan maar bij me gelegd in bed na een aantal keer proberen volgens de traditionele manier (slaaptraining) en hij sliep. Zelfde gistermiddag. Ik wilde gewoon slapen, niet een uur gekrijs. Rare zoon denkt na twee keer al dat hij een nieuwe gewoonte heeft met rechten enzo ;) En de mallerd roept nu dus ook "poehoep!" als hij wil dat we komen, want hij weet dat we daar meteenop af komen haha!

Raar, het is een (lange) fase. In uiterste nood leg ik jufzoon ook bij me neer. Helemaal op werkdagen Ik wil uitgerust op mijn werk komen! In jouw verlof ook een hele geldige actie .

Duss..........

Vanmorgen was het hier weer 6.30 uur, dat is het echte uitslapen.

Morgen vrij, ambtenaar he.... Slecht salaris, veel vrij :-)
Een zoon!
Heb morgen ook vrij, en maandag ook, dus lekker lang weekend.

dacht ik laatst ook, liever bij mij slapen die ene keer, als total groggy op mn werl,maar het kan natuurlijk geen gewoonte worden.

balen Emy, keelpijn is kak!

haha die Emygirl, klein spookje.

arme Teepzoon, beterschap!

ik denk eerlijk gezegd dat zo'n klok op zich wel goed kan werken bij bepaalde peuters. Ligt er aan in hoe verre ze dat al snappen natuurlijk.

oh schattig Marloes, weet je wat je te doen staat

wat een draakje die rare zoon!

afgelopen nacht was eindelijk weer rustig, duim op nog zo'n nacht.
Omg de klok... Had ik nog even niet beseft dat dat dit weekend was. Ben benieuwd.. O maar misschien gaat hij dan juist uitslapen... We zullen zien! Vast na 1 dag niet meer

Sterkte met je keelpijn emy. Niet ziek worden net voor de meet!

Ik denk dat de voorkeur van marloeszoon uitgaat naar een ouder broertje of zusje, hij vind grotere kindjes mega interessant tja en die kunnen we nu eenmaal niet maken

Over die wekker / klok wel collega's gehoord emy, maar die kindjes waren wel al 3 volgens mij.. Werkte daar wel, dus is t proberen waard!
Dubbel...
Snotter snotter, au mijn keel! Gisteren iets te veel met Teepzoon geknuffeld en ik voel me belabberd....

Mijn neefje heeft zo'n wekker vanaf drie jaar ongeveer. Ik denk dat Teepzoon het nu nog niet zou snappen. Gelukkig wordt hij tegenwoordig bijna nooit meer voor half 7 wakker en als het toch eerder is pikt hij het wel als we zeggen dat het nog nacht is en slaapt dan nog wat verder. Ik begrijp zelf ook niet waarom hij daar nu zo makkelijk in is. Scheelt vast ook dat hij overdag niet meer slaapt.

Bah zo ga ik natuurlijk niet naar de meet. Vandaag maar rustig aan!
Ik heb een studiedag, werk dus. Werkgever mag in onderwijs zelf kiezen of we moeten werken of niet, en jaaa ik mag :-S

Heb de keuken knalroze geverfd en verf voor de woonkamer klaarstaan. Johtje is lief! Heeft vanaf zomiddag-woemiddag bij Johman geslapen,nu tot zomiddag bij mij jippie

Beterschap Teep en Teepzoon!

Sterkte met slapen Raar!

Jij nu vrij Joda? Geniet ervan!
@Disc; hahahaha je hebt je best gedaan hoor! ik had voldoende leesvoer.

@Teep; beterschap met de keelonsteking. Kak zeg!

@Emytje; het lijkt me dat Emytje daar nog wat jong voor is......maar ach, wie weet pakt ze hem wel.

@Joh; Dat zijn gezellige kleuren! Welke kleur wordt je woonkamer?

Ik moet nog even werken tot 11:00. De kinderen liggen nog op bed (haahahah slaaptraining allemaal hier. Niemand komt zijn kamer af tot 8:00) Nog even stilte voor de storm.

#wakker; volgens mij zijn de meeste hier rond 6:00-7:00 wakker. Dus eigenlijk kunnen we dat dus al 'normaal' beschouwen toch........Jodaatje is altijd rond 7:00 wakker, maar die laten we liggen tot 7:30. Vind ze prima.
Normaal altijd wakker om 06.45, je kunt de klok erop gelijk zetten. Maar laten liggen is er niet meer bij, meneer wil dan echt meteen z'n fles. Proberen het daarna nog wel ff te rekken met filpmje bij ons in bed (dat lukt vaak 5 min, daarna wil meneer toch echt naar beneden).

Vannacht vanaf 02.00 liggen huilen. Na een uur maar bij me in bed genomen (vent is weg tot zondag) toen was t goed. Was weer erg aan t hoesten, dus volgens mij had hij een zere keel.

Leuk Joh, roze keuken, lekker je eigen draai eraangeven. Fijn dat Joh nu lekker paar dagen bij jou is, genieten!
Gelukkig Joda, pfffff

En na 11 uur een lang weekend vrij?

Ik moet nog 3 diensten en dan lekker vakantie!

Johanna, dat klinkt leuk, ik hou van knalroze. Een echt meidenhuis wordt het. Was het gek dat johtje er niet was, stomme vraag vast, want het zou mij gek lijken.

Maedl, weer een goede nacht gehad?

Hier wordt discboy ook rond 7 uur wakker, soms eerder soms later. Ook wij halen hem er nooit gelijk uit, krijgt hij wat speelgoed in bed, kunnen wij even rustig wakker worden of douchen.

Vandaag een middagje samen met vriend. Discboy naar de opvang, dus wij even de stad in kijken voor schoenen, nieuwe telefoon voor allebei, kadootje voor discboy en lekker lunchen. Lekker geld uitgeven dus.
Ohja, we hebben Bumba hier ontdekt. Ik denk dat discboy het wel eens op de opvang heeft gezien ofzo, want hij leek het echt te herkennen. Hij vindt het geweldig.

Drukke dagen dus marloes in je eentje. Je kon vanmiddag toch ook even lekker op stap?

Vervelend hè dat hoesten, kan zo hardnekkig zijn. Hoop voor je dat het bij een nachtje blijft.
Ja vanmiddag ff lekker middagje voor mezelf, heb een vriendin gevonden die wel mee wil winkelen dus ff gezellig samen eruit. En morgen natuurlijk de meet, dus ik kom de dagen wel door hoor!

Voor mijn gevoel rolt hij echt van de ene in de andere verkoudheid, ik heb t zelf ook hoor, blijven elkaar lekker aansteken natuurlijk.

Leuke middag disc, even samen de stad in! Discboy ook weer bijna jarig! Wat lekker dat je bijna vakantie hebt!

Bumba rules. Marloeszoon is er ook gek van. Als bumbabalu begint te spelen moet hij altijd lachen en zit hij opgewonden op en neer te wippen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven