Entertainment alle pijlers

Guilty Pleasures

29-03-2013 10:22 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat het ongofelijk duf is; maar ik zit dus koffietijd te kijken. En ik zap niet weg omdat Rob "ik ben een vrouwenmagneet" Smaakpolitie best interessant over stierenmelken zat te kletsen. En nu zit er een stelletje Amerikaanse soapfans schaapachtig te knikken bij een interview met een the Bold (ofzo) acteur

Wat is jouw 'guilty Pleasure' ?
24 Kitchen , al lust ik bijna niets van wat ze maken.. en zowat alles van TLC (het wordt tijd dat mijn sollicitaties eens iets op gaan leveren..)
Geordie shore, ik vind het geweldig!

Vooral Charlotte
Hoe heet dat met al die stelletje in Thailand?

Heerlijk, dat soort t.v.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alles van Frans Bromet vind ik ook altijd geweldig, al is het niet echt een guilty pleasure maar eentje waar ik gewoon voor uitkom.

Eerste gesprek:

Bromet: "Zo, dus jullie gaan verbouwen?"

Geinterviewde: "Ja, we gaan dit rijtjeshuis compleet onderkelderen en er komt een uitbouw met een uitklapbaar bubbelbad."

Paar maanden later:

Bromet: "Het schiet niet echt op he?"

Geinterviewde: "Neeeeeeee" *hysterisch gesnik*
Liquorice, oh ja Frans Bromet, die is geweldig!
Sinds vanavond Bloed, Zweet en Tranen!
Locked up abroad, en van die ontsnappingsverhalen op TLC.. Fascinerend hoe dom sommige mensen in eerste instantie lijken te zijn door hun acties, maar daarna toch wel ineens intelligent blijken te zijn door een meesterplan te smeden.. *mompelt* - bijzonder.... bijzonder.... Mijn vriend vindt het afschuwelijk btw! ;)
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 29 maart 2013 @ 10:32:

I love Omroep Max. Droomhuis Gezocht. Dat ANWB Rondreis programma (allemaal bejaarden in een camper naar Corsica en Sardinië enzo). En die Vakantieman spin-off. Zo heerlijk onthaast allemaal, niks geen schreeuwerige items.

Dus. Ja, dat is echt geniaal! En 'Ik vertrek' en 'bed and breakfast', vallen denk ik ook wel een beetje in die categorie.
Dr. Phil. Ik vind het een vreselijke vent, maar op de een of andere manier wil ik het altijd zien als ik erlangs zap. Gelukkig zie ik het bijna nooit, omdat ik op die tijdstippen andere dingen te doen heb.
Alle programma's waar The Kardashians in zitten. Ik was zo blij met het nieuwe seizoen In Miami!

Maar, er is iets vreselijks gebeurd! UPC heeft ons afgelopen week een nieuwe mediabox gestuurd, en nou is het pakket waar E entertainment in zit niet meer actief! Hoe moet dat nou morgen???

Verder vaak TLC en E Entertainment aan. Heerlijk!
Al die oude TV-series die nu op Comedy Central Family worden herhaald: Frasier, Empty Nest, Kees & Co en Golden Girls: heerlijk !!!
GC jaaaaa!
Snap er echt helemaal niks van dat de kijkcijfers tegen vielen!

Penelopeia, die programma's kijken wij -uiteraard- ook. Geweldige televisie!
Ik vind tussen kunst en kitsch eigenlijk heel leuk en bijna alles van TLC, extreme couponing, i didn't know i was pregnant.

Ooo en Spangas vind ik ook leuk
quote:Neurogenesis schreef op 29 maart 2013 @ 20:16:

Geordie shore, ik vind het geweldig!

Vooral Charlotte

Me too!!! Wat een ontzettende prettig gestoorde humor heeft dat kind. Zegt alles wat ze denkt. Ik hou ervan!!

sowieso is geordie shore echt mijn favoriet. Mij heerlijk opwinden over dat vreselijke nare en ordinaire hoofd van die Vicky. En die manslet Gary met zijn pastinaak.

Ik kan niet wachten op het volgende seizoen (heb ze echt allemaal gezien tot nu toe) Ze gaan een rondje Europa doen en slaan Amsterdam niet over. Leuk!
Je m"appelle belle
Oh wanneer begint het volgende seizoen??

Ik vind het ook zoooooo leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven