Entertainment alle pijlers

Guilty Pleasures

29-03-2013 10:22 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat het ongofelijk duf is; maar ik zit dus koffietijd te kijken. En ik zap niet weg omdat Rob "ik ben een vrouwenmagneet" Smaakpolitie best interessant over stierenmelken zat te kletsen. En nu zit er een stelletje Amerikaanse soapfans schaapachtig te knikken bij een interview met een the Bold (ofzo) acteur

Wat is jouw 'guilty Pleasure' ?
Toddlers & Tiaras
Ik keek ook vaak naar de Max Geheugentrainer trouwens.

Ik ben een duffe muts
quote:SeptemberGirl schreef op 29 maart 2013 @ 10:25:

Toddlers & Tiaras Inderdaad. Terwijl ik me dooderger aan die over het paard getilde verwende, gillende en tot snollen gepimpte kinderen. En dat ook hardop zeg. Als ik in mijn eentje zit te kijken
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
I love Omroep Max. Droomhuis Gezocht. Dat ANWB Rondreis programma (allemaal bejaarden in een camper naar Corsica en Sardinië enzo). En die Vakantieman spin-off. Zo heerlijk onthaast allemaal, niks geen schreeuwerige items.

Dus.
Ik kwam er onlangs achter dat Britney Spears er een is :-)

Maar ook the kardashians. Heeeeerlijk

Ook luister ik vaak de jeugd van tegenwoordig
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
IK kan de hele dag 24 Kitchen kijken (ook de herhalingen)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het Viva Forum,

maar dat bedoelde TO zeker niet.
Dat is het denk ik GC! Lekker niet bij nadenken enzo
16 and pregnant , ieder verhaal is hetzelfde, je wilt die meiden wel door elkaar rammelen om duidelijk te maken dat hun vriendje echt geen werk gaat zoeken "als de baby er eenmaal is". Toch kan ik er geen genoeg van krijgen.
quote:himalaya schreef op 29 maart 2013 @ 10:31:

[...]

Inderdaad. Terwijl ik me dooderger aan die over het paard getilde verwende en tot snollen gepimpte kinderen. En dat ook hardop zeg. Als ik in mijn eentje zit te kijken En die moeders. Helemaal over de rooie als hun kind niet wint. Laatst nog een moeder die haar kind voortijdig van het (volle!) podium plukte, omdat ze er van overtuigd was dat de jury was omgekocht. Het arme kind snapte er niks van.....
Hey....die mevrouw in de keuken bij Koffietijd heeft roze haar!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oh en Kitchen Nightmares met Gordon Ramsey: elke keer weer die ruzies met het personeel enzo. Altijd hetzelfde format maar blijft leuk
Hahaha klopt Sum! Iets te enthousiast met de zilvershampoo geweest?
Als ik net wakker ben en de tv staat aan, dan kijk ik niet als een normaal mens NOS nieuws...

Maar Nederland in Beweging, ik weet niet wat dat is, het lijkt wel alsof ik dan de omgeving om me heen vergeet en gehypnotiseerd naar dat programma zit te kijken.
Is dat die ochtendgymnastiek Wordtel?

Jersey Shore

Geordie Shore

Ik blijf er voor thuis!
I would rather shit in my hands and clap
Ja, erg he! Ik vind het geweldig en ik vind al die oudere mensen met zo'n stoel hilarisch
Hahahahahahaha Wordtel ik zie je helemaal zitten

Ik heb dat af en toe met Tell Sell: je moét wegzappen anders blijf je uren kijken!
Toddles and tiaras! Geweldig! Echt, de mens op zn slechtst (zowel de mama's als de kinderen soms).

En qua muziek Shirley Bassey.
quote:SeptemberGirl schreef op 29 maart 2013 @ 10:39:

[...]

En die moeders. Helemaal over de rooie als hun kind niet wint. Laatst nog een moeder die haar kind voortijdig van het (volle!) podium plukte, omdat ze er van overtuigd was dat de jury was omgekocht. Het arme kind snapte er niks van.....

Ja, die zijn soms nog erger. Staan ze gezichten te trekken met hun übergebleekte tanden en doen ze danspasjes voor voor het kind op het podium. En dan die afgunst onderling, en die 'pageant-trainingen' die gevolgd moeten worden. En die belachelijke bedragen voor jurken en tanden-opzet-stukjes.

Dat ik het nog kijk...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Is dat programma over tienermoeders waar Fajah ruzie kreeg eigenlijk trashwaardig kijkmateriaal?
quote:Ster_ schreef op 29 maart 2013 @ 10:51:

Is dat programma over tienermoeders waar Fajah ruzie kreeg eigenlijk trashwaardig kijkmateriaal? Jazeker!
I would rather shit in my hands and clap
Ik heb zelfs spullen van de tell sell. Heb het alleen niet van de tv gekocht. Haha heeeeeeerlijk
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Ik heb een snuggie

Maar dan ga ik dat zo maar eens kijken, de aflevering met Fajah dan ghehehe..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven