Oogschaduw taupe
zondag 31 maart 2013 om 08:37
https://www.google.nl/sea ... official&client=firefox-a
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 31 maart 2013 om 09:39
quote:Star schreef op 31 maart 2013 @ 09:33:
Je kan het niet vinden? Geen parfumerie in de buurt? Geen Kruidvat? Etos? Bijenkorf? V&D?
Ik kan niet de juiste kleur vinden, dat bedoelde ik. Er zijn vele kleuren taupe maar die zijn net allemaal te bruin.
Ik zou graag licht taupe willen, maar tot nu toe niet gevonden.
Daarom mijn vraag hier.
Sorry dat ik zo onduidelijk was.
Je kan het niet vinden? Geen parfumerie in de buurt? Geen Kruidvat? Etos? Bijenkorf? V&D?
Ik kan niet de juiste kleur vinden, dat bedoelde ik. Er zijn vele kleuren taupe maar die zijn net allemaal te bruin.
Ik zou graag licht taupe willen, maar tot nu toe niet gevonden.
Daarom mijn vraag hier.
Sorry dat ik zo onduidelijk was.
zondag 31 maart 2013 om 18:19
Lastige kleur taupe.
Ik dacht vorige week ook een prachtige 'taupe' te hebben gescoord. Maar deze is op mijn oogleden weer bijna lichtpaars Heel apart.
Vooral veel en vaak jezelf laten opmaken bij bv. MAC, uiteindelijk kom je de juiste kleur wel tegen En dan waarschijnlijk eentje die in de verpakking er helemaal niet taupe uitziet....
Ik dacht vorige week ook een prachtige 'taupe' te hebben gescoord. Maar deze is op mijn oogleden weer bijna lichtpaars Heel apart.
Vooral veel en vaak jezelf laten opmaken bij bv. MAC, uiteindelijk kom je de juiste kleur wel tegen En dan waarschijnlijk eentje die in de verpakking er helemaal niet taupe uitziet....
zondag 31 maart 2013 om 23:28
quote:Quinty schreef op 31 maart 2013 @ 18:19:
Lastige kleur taupe.
Vooral veel en vaak jezelf laten opmaken bij bv. MAC, uiteindelijk kom je de juiste kleur wel tegen En dan waarschijnlijk eentje die in de verpakking er helemaal niet taupe uitziet.... Wat ook heel mooi is om die taupe kleur te blenden met een klein beetje van een zwarte kleur.
Lastige kleur taupe.
Vooral veel en vaak jezelf laten opmaken bij bv. MAC, uiteindelijk kom je de juiste kleur wel tegen En dan waarschijnlijk eentje die in de verpakking er helemaal niet taupe uitziet.... Wat ook heel mooi is om die taupe kleur te blenden met een klein beetje van een zwarte kleur.
maandag 1 april 2013 om 18:48
quote:mediocrity schreef op 01 april 2013 @ 17:58:
Van Inglot heb ik een mooie lichte taupe kleur. Ik zou het wel in de winkel halen en niet op de webshop inderdaad. Geen V&D in de buurt met een shop-in-shop?
Inderdaad, via de webshop is de kleur toch moeilijk te zien.
Jammer dat V&D bij ons dit merk niet verkopen.
Van Inglot heb ik een mooie lichte taupe kleur. Ik zou het wel in de winkel halen en niet op de webshop inderdaad. Geen V&D in de buurt met een shop-in-shop?
Inderdaad, via de webshop is de kleur toch moeilijk te zien.
Jammer dat V&D bij ons dit merk niet verkopen.