Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
Ze hebben je in ieder geval weer eens goed nagekeken Zoeb. Is het nog ergens goed voor (om er maar een positieve draai aan te geven)

Morgen voel je je vast weer een stuk beter.

Wij liggen al in bed. Alle klokken zijn al vooruit gezet dus het is tijd om te gaan slapen.
Hier is net weer een hartfilmpje gemaakt. Maar ze kunnen er geen brood van bakken. Er is niets op te zien en ik heb wel pijn. Misschien toch de longen. Lijkt mij dan. Hoewel ze maagklachten ook niet uitsluiten. Duh. Nog nooit maagklachten gehad. Ben op de cardioloog, gyn en internist aan het wachten.
Zoeb..weet je inmiddels al meer?Heb je ook een paasontbijt gekregen?

Uk heeft net eieren versierd en verstopt...die moet ik zo gaan zoeken :-)

Gister is de vader van mijn vriendin overleden..het is heel snel gegaan,hij was ziek maar vol goede moed aan chemo begonmen..
Het wil écht maar niet ophouden bij jou he Coetje?

Wat fijn dat ze gewoon verder blijven zoeken waar je pijn vandaan komt. Al zou je denken dat op een scan ook een boel te zien moet zijn.

Weet je al wat de volgende stappen zijn Zoeb?

Ook voor jou vanaf hier een

En omdat het Pasen is gooi ik er maar even een groep- in.
Op zich ben ik wel blij Gold...nog maar 7 weken geleden te horen gekregen dat hij ongeneeslijk ziek was,toch vol goede moed aan de chemo begonnen,vorige week een positief gesprek met de oncoloog,de chemo had de groei iets geremd.Donderdag begonnen met 2e reeks chemo en gister is hij rustig ingeslapen,zonder al teveel pijn en angst,hij was enorm bang om te sterven,dus eigenlijk is dit heel mooi....

Verdrietig maar ook berusting dat hij niet heeft hoeven lijden..

Ik doe gezellig mee met de groeps

Ben ook benieuwd wat ze te zeggen hebben Zoeb...
Ze hebben niets gevonden. Overvijf/zes weken moet ik een fietstest bij de cardioloog. Mocht misschien morgen naar huis. Maar mijn blaas is gevoelloos en ze hebben vanmiddag een nieuwe catheter moeten plaatsen en die blijft tot dinsdag zitten. Dan weer proberen zonder. Dan zien we verder.
Dus toch niet naar huis....

Het zit je niet mee zeg.Hoe is het verder daar?Lig je alleen of heb je snurkende buren
Ik lig lekker alleen. Lekker rustig
Hoi Zoeb,wat fijn om weer wat van jou zelf te horen (was natuurlijk blij om via Coe te horen hoe het ging maar je snapt me wel).

Wat een toestanden allemaal weer zeg, hoe ben je er zelf onder? Maak je je ongerust of laat je het allemaal maar over je heen komen?

Wel fijn dat je niet tussen de snurkers ligt maar wel weer heel r*k dat je nog naar huis kan! Dus ik gooi er gewoon nog een tegenaan.

Vandaag lekker gepaasbruncht bij vrienden, heel gezellig. Waren pas om een uur of half 7 weer thuis dus kon meteen gaan koken

Zouden eigenlijk nog even wat gaan drinken in de stad maar na een paar wijntjes bij het eten is de motivatie ingestort, we worden oud... gaan nu maar een film kijken ofzo.
Moggu..

Hier was het een drukke,maar gezellige boel.Ik had de kinderen van mijn vriendin nog opgehaald om hier te gourmetten en eieren te zoeken,waren ze even uit de verdrietige situatie thuis.

Vandaag geen plannen,lekker rustig aan dus..

Zoeb,hoe heb je geslapen?En voel je je nu wel wat beter?Ik ga vandaag heel veel positieve vibes naar je sturen..
Coe je bent een schat.

Maar dat wisten we al lang.

Als mijn blaas morgen nog niets doet moet ik het zelf gaan doen. Ik ga dus niet met een uitwendige katheter naar huis. Maar moet dan zelf katheteriseren.
groeps
Blaas van Zoeb,wil je alstublieft gewoon je werk doen?

Kan Zoeb morgen gewoon zonder poespas naar huis,het is wel genoeg zo!

Ik heb een off-day vandaag,gister was een drukke dag en het lijkt net alsof alles nu pas binnen komt bij mij.Zometeen maar even naar buiten.

Oudste 2 gaan naar de kermis en Uk ligt met vriend een film te kijken.

En er staat een chocoladetaart in de oven,door Oudste gemaakt.
Mogguh...

Oh wat zou het fijn zijn als je morgen naar huis kan Zoeb!

Op een dag kan er een boel veranderen dus we hopen maar dat morgen je blaas weer zelf zijn werk doet.

Ik heb vannacht 14 uur geslapen. Gisteren om half 9 viel ik op de bank in slaap dus heeft Goldman me naar bed gestuurd en om half 11 vanmorgen deed ik mijn oogjes weer open. Ik zal het wel nodig gehad hebben.

Lekker Coetje, chocoladetaart.

Wij hebben ham-kaasbroodjes als middagsnack.
Ik mag zowiezo naar huis. Of die gekke blaas nu wil of niet. Het vervelende is dat ik hem zelf leeg moet maken als het nog niet goed is. Maar ook dat gaat goed komen. Beter dit dan incontinent. Toch.
Moggu..

Zoeb,vandaag dus lekker naar huis.Wat zul je blij zijn om weer lekker in je eigen huisje te zijn.Doet je blaas het al?En hoe gaat het nu met de pijn?
Ik mag naar huis al zal het laat in de middag zijn. Eerst drie keer plassen en als het niet lukt leren katheteriseren of met een katheter in naar huis. Ik kies voor de eerste. Het voelt fijn om eindelijk net van dat ding verlost te zijn.
Klinkt raar...Zoeb..ik ga duimen dat je kunt plassen en hup zonder toeters en bellen naar huis
Ik duim met Coetje mee, Zoebje.

Morgen ben je sowieso weer thuis.

Vanochtend ben ik al druk geweest.

Ik ben al met Oudste om boodschappen geweest en ik heb de bovenverdieping al gestofzuigd.

Mijn bazin belde net om te vragen of ik morgenmiddag een middagje extra kan werken. Ik ben blij dat ze belde want ze deed de laatste tijd wat kortaf.

Afgelopen zaterdag heb ik haar gevraagd of er iets was, of ik iets verkeerd gedaan of gezegd had, maar dat was niet het geval zei ze.

Tjee het is nog maar half 11 en de boel is al redelijk aan kant .

Op het lijstje voor de rest van de dag:

Benedenverdieping stofzuigen

Paasrommeltjes opruimen.

Naar de Action om stompkaarsen. (ik heb van schoonzoon twee hele mooie kandelaars gekregen)

Tekst voor toneel repeteren!
Ik ben thuis. Met een uitwendige (oh ja en een inwendige) katheter die er nog een week in moet blijven. Volgende week maandag moet ik een dag opgenomen worden op de dagbehandeling om te kijken hoe het dan gaat. Het ging heel snel opeens. Eigenlijk moest ik drie keer plassen maar na de eerste keer zat er nog veel te veel in de blaas wat heel slecht is voor de wond, dus dat ging niet lukken. Een voortvarende verpleegster ging de gyn bellen omdat er twee schoondochters op bezoek waren en dan kon ik meteen weg. Fijn (en raar) om weer thuis te zijn. Ondanks de tegenvaller, maar er zijn ergere dingen. Nu ga ik lekker op de bank
Ben je nu in ieder geval pijnvrij Zoeb?

Fijn dat je weer thuis bent en: DOE RUSTIG AAN, JA!?

Ik ben net even naar de Action geweest.

Eigenlijk alleen om kaarsen, maar ja... jullie kennen dat vast wel... .

Wel weer heul erg leuke spulletjes gescoord.
Ach Zoeb, wat een weekend zeg!

Fijn dat je weer thuis bent, en ik zeg het ook nog even: DOE RUSTIG AAN, JA!?

Wij hadden een vreselijk druk weekend, ben bijna blij dat ik weer mag werken

Mmetje heeft het fietsen ontdekt en wil dus alleen nog maar fietsen, ik ben gisteren 6 uur lang met hem op pad geweest.

Gelukkig wel lekker in het zonnetje
Wees blij dat het weer wat meewerkte Caribou. Je had ook in de stromende regen kunnen lopen .

Er staat hier een grote pan soep op. Dat eten we vanavond met tosti's. Er ligt nog zoveel oud brood dat ik dat echt op wil gebruiken.
Ik ben nog een kneusje dus veel doen zit er niet in. Ik lig lekker op de bank en laat me verwennen.
Heel goed Zoeb .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven