Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Dadelijk naar de dichtstbijzijnde supermarkt met een tas vol papier/plastic/glas. Het is maar goed dat een eerdere huurder ooit een nee-nee-sticker geplakt heeft...

Wordt soms gecompenseerd door bedrijven die adresstickers op hun reclamemateriaal plakken..

voor iedereen die wil.
Allemaal alvast een fijn paasweekeinde, Zoeb, hopelijk gaat alles vlot en voel je je snel weer beter!

Wat een leuk plaatje Caribou!

Ik ben met een boodschappenlijstje bezig..gelukkig is de Jumbo gewoon open 2e paasdag

Het lijkt trouwens wel kerst in de winkels....

Gaan jullie nog iets speciaals/leuks doen met Pasen?
Alle reacties Link kopieren
Zo de 2e was is bijna klaar dus wassen is klaar voor vandaag, kan er niet meer dan 2 te drogen hangen..

Boodschappen zijn ook binnen en nu... ben ik gewoon weer/nog lui en gaar! Echt niet te geloven. Ga gewoon weer even heel lui pauze houden.

Verder niet echt heel spannende paasplannen, maandag wel lekker brunchen bij vrienden dus dat is gezellig!

Ik ga mn tulpjes in t water zetten, lijkt het toch nog een beetje lente
Als ik mijn Kruidvat-NS-kaartjes terugvind ga ik zondag misschien een museum opzoeken (zonder Kruidkaart kan het ook, maar dan dichter bij huis).

De papiercontainer zat behoorlijk vol, maar mijn zooi paste nog net.. De supermarkt blijkt maandag gewoon open te zijn, dat scheelt.

Was draait en soms dwarrelt er ineens een sneeuwvlok voorbij. (zodra je erover vertelt is het weer droog).

Moet wat administratie regelen, morgenochtend cursus en andere supermarkt, was nr 2 en daarna weekend vieren..
Ik ben ook druk bezig met de was.

Geen heel speciale dingen gepland met Pasen, alleen wat uitgebreider ontbijten met eitjes en broodjes en zo.

En zaterdagavond gaan we gourmetten. Maar dat is meer omdat ik jarig geweest ben.

Ik merk nog niks van de medicatie, voel me nog steeds bagger.

Straks ga ik wel even naar de kapper, er mag een stukje van mijn haar. Ik hoop dat het laatste restje permanent er dan uit is.
Ik ben trouwens benieuwd hoe het met Zoeb is .

Ze was de eerste waar ik aan dacht vanmorgen.
Ik heb haar vanochtend nog even een appje gestuurd,toen was ze duf van de medicijnen aan het wachten tot het tijd was.

Hoop dat ze nu lekker ligt bij te komen!
Denk dat ik hier best even mag melden van Zoeb,dat alles is goed gegaan!Gelukkig is het achter de rug.
Fijn!

Het zou mooi zijn dat ze nu ook echt weer pijnvrij is.
Mijn bloeddruk blijft zakken. Nu al een bovendruk van 96. Ze hebben iets aan het infuus gehangen. Ben dizzy en heb hoofdpijn. Om het kwartier bloeddruk meten is Disney slapen
quote:Zoebie schreef op zaterdag 30 maart 2013 03:25
Gaat niet zo goed. Net eenhartfilmpje gemaakt. Heb pijn op de borst.
Gaat niet zo goed. Net eenhartfilmpje gemaakt. Heb pijn op de borst. Daar is wel iets op te zien maar geen infarct. Ja stel je voor zeg. Nu de bloeduitslagen afwachten.
Als je niets meer hoort ben ik naar de hartbewaking en daar mag geen gsm mee. Maak je geen zorgen onkruid vergaat niet.
Ik lig gewoon in mijn kamer aan de hartmonitor wat ze op de IC uitlezen.
Getver Zoeb, dat klinkt toch helemaal niet lekker. Je voelt dus ook beroerd denk ik als je ook nog pijn op de borst hebt..

Ze moeten je maar heel goed in de gaten houden! Sterkte! Hopelijk snel betere berichten..
Ach jee Zoeb!!Gelukkig kunnen ze je in de gaten houden daar.

Sterkte lieve schat en ik hoop dat je je snel veel beter gaat voelen.
Ben aan het wachten op de cardioloog. Dan hoor ik meer. Lig nog steeds aan de hartmonitor.
Een dikke Zoebie.
Ai

Heb binnenkort weer een krant, goed voor de conditie om naar de papiercontainer te lopen . Plaatselijke krant voor een maand of 3 per zelf gekozen datum, dus tweede helft mei.

Landelijke kranten hebben alleen acties voor >12 maanden, daar doe ik niet aan mee...
Is er al nieuw nieuws over Zoeb? Tjonge Zoeb wat schrikken!!!

Lief hoor Coetje, dat je me onder werktijd toch op de hoogte hield.

Het was een zware dag, maar toch ook altijd weer leuk met die drukte.

Ik mag nu even languit (het lijf even rust geven) voor de visite komt. We gaan gourmetten met tante en oom. Goldman en Troela bereiden het spul voor, ik hoef straks alleen maar aan te schuiven.

Maar ík was natuurlijk degene die voor van alles lekkers heeft gezorgd . Werken bij een bakker is ook heel erg leuk als er aan het end van de dag nog van alles overblijft
Dat was toen ik bij de bakker werkte ook zo fijn Gold

Ik stopte zelfs spullen in de vriezer,ieder weekend een lekker uitgebreid ontbijt.

Veel plezier vanavond en smakelijk!

Ik heb vandaag weer allerlei lekkers van de overburen gehad.Die hebben een winkeltje en als er wat over blijft denken ze ook weleens aan ons.Leuk!
Alles lijkt in orde. Ze hebben nu alles uitgesloten. De cardioloog denkt dat het komt door teveel narcose. Ik blijf nog wel aan de hartmonitor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven