Geld & Recht alle pijlers

Nettorama

02-04-2013 14:22 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie winkelt er weleens bij Nettorama?

Ik wil daar binnenkort eens heen. Zit hier in de buurt maar ben er nog nooit geweest. Ik heb gehoord dat ze daar wel A merken verkopen tegen redelijke prijzen, klopt dit?
Ja, maar ze hebben niet heel veel keus.
Ik deed hier altijd mijn boodschappen toen ik nog in het dorp woonde waar een nettorama zit.

Scheelde me veel geld!

Het voordeel hiervan is, dat je inderdaad ook de A-merken hebt. Goede aanbiedingen ook altijd.

Ik mis de Nettorama nu absoluut.
Ja hoor, goede winkel. Ze hebben heel veel in het assortiment en voor een goede prijs.
Weinig keuze inderdaad, redelijk goedkoop in A-merken. En vaak aanbiedingen dat je 10% korting krijgt als je er twee of drie koopt van een bepaald product.

Ik weet niet waar je woont, maar ik vind dat de Nettorama in Bergen op Zoom in elk geval een fantastische groente- en fruitafdeling heeft. Kan geen andere supermarkt tegenop.
668, the neighbour of the Beast
Nettorama in Rotterdam Zuid is ook wel een fijne winkel, ook lekker groot
ik heb de ervaring dat nettorama wel prima keuze heeft, dat zal verschillen per filiaal vermoed ik. Ik winkelde in die in Nieuwegein.. Fijn geprijsd iig..
Eindhoven,prima winkel,goeie aanbiedingen,vooral als je er 2 of 3 koopt.

Niet altijd heel veel keus,waardoor je toch nog even naar een andere winkel moet.
Ben ook fan van de netto. Veel goedkoper dan appie, jumbo, c1000 bijv. En hier wel vriendelijk personeel, goede aanbiedingen en groenten, fruit en vlees worden veel gekocht en zijn daarom super vers. Nadeel is dat de winkel smalle paden heeft en men hier graag in die paden met elkaar kletst.
O en hun eigen merk vind ik vaak precies dezelfde kwaliteit/smaak als een A-merk en veeel goedkoper. En ja het assortiment is op bepaalde punten niet zo breed als bij bijv jumbo maar ik vind dat niet vervelend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven