doorgeefvraag
zondag 25 mei 2008 om 11:03
zondag 25 mei 2008 om 12:01
Hoge hakken en een boeiende persoonlijkheid
Okee, over naar de keuzevragen:
1. Wat is het meest onverwachte voorstel wat je ooit hebt gekregen in de kroeg?
of
2. Heb je ook wel eens: wat doe ik hier eigenlijk op zondag?
Okee, over naar de keuzevragen:
1. Wat is het meest onverwachte voorstel wat je ooit hebt gekregen in de kroeg?
of
2. Heb je ook wel eens: wat doe ik hier eigenlijk op zondag?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
zondag 25 mei 2008 om 12:46
zondag 25 mei 2008 om 13:42
zondag 25 mei 2008 om 14:13
zondag 25 mei 2008 om 22:47
Ik was 's nachts met hem meegegaan en hij woonde in een heel groot huis.
Ik moest naar de toilet, en toen ik terugkwam wist ik niet meer of ik één trap of twee trappen naar boven moest.
Ik zwierde de deur open en stond in de kamer van zijn moeder, zij schrok op en zat overeind in haar bed en ik stond daar in al mijn naakte glorie, ik heb rustig sorry gezegd en ben nog een trapje hoger geklommen, maar niet in de achting van de desbetreffende moeder.
Hoe beleef jij graag seks ?
Ik moest naar de toilet, en toen ik terugkwam wist ik niet meer of ik één trap of twee trappen naar boven moest.
Ik zwierde de deur open en stond in de kamer van zijn moeder, zij schrok op en zat overeind in haar bed en ik stond daar in al mijn naakte glorie, ik heb rustig sorry gezegd en ben nog een trapje hoger geklommen, maar niet in de achting van de desbetreffende moeder.
Hoe beleef jij graag seks ?
zondag 25 mei 2008 om 23:30
Vind zoenen eigenlijk altijd errug lekker, maakt niet zo heel veel uit hoe!! Hoewel ik ook een keer gezoend heb met iemand die het kennelijk erg opwindend vond om wel erg hard op m'n tong te zuigen.. dat was vooral pijnlijk en alles behalve opwindend.. Oh ja, en te natte zoenen (je halve gezicht natgelebberd..) is ook niet echt mijn ding.
Seks zonder zoenen, lekker?
Seks zonder zoenen, lekker?