Centraal Moderatortopic deel 6

30-01-2013 21:43 2521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Dit om het topic overzichtelijk te houden. Off-topic posts zullen dan ook zonder verdere waarschuwing verwijderd worden.

Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik ga lelijk doen op actueel. Dan weten jullie dat maar vast.
Duss....
quote:belaaitafelt schreef op 31 maart 2013 @ 14:53:

Ik ga lelijk doen op actueel. Dan weten jullie dat maar vast.Ik las al mee, voelde het al aankomen.
Wordt er ook nog iets gedaan met de meldingen hierboven?
.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Soulcats schreef op 31 maart 2013 @ 14:57:

Wordt er ook nog iets gedaan met de meldingen hierboven?

Ik zal navraag doen of er een moderator naar heeft gekeken.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 31 maart 2013 @ 14:54:

[...]

Ik las al mee, voelde het al aankomen.Tsss..... Ben ik zo voorspelbaar?
Duss....
quote:Soulcats schreef op 30 maart 2013 @ 20:18:

M.i. loopt het topic "kat natgegooid" op de pijler Thuis behoorlijk uit de hand. Een aantal fanatieke kattenhaters spuwen behoorlijk misplaatste en zieke 'tips' zoals chloor of antivries over katten heen gooien of ze te voeren met gebakken spons. Dierenmishandeling dus. Kan hier misschien naar gekeken worden?echt? walgelijk zeg en strafbaar!
quote:Soulcats schreef op 30 maart 2013 @ 20:18:

M.i. loopt het topic "kat natgegooid" op de pijler Thuis behoorlijk uit de hand. Een aantal fanatieke kattenhaters spuwen behoorlijk misplaatste en zieke 'tips' zoals chloor of antivries over katten heen gooien of ze te voeren met gebakken spons. Dierenmishandeling dus. Kan hier misschien naar gekeken worden?

Beste soulcats,

Zou je de desbetreffende berichten willen staffen? Het is voor ons ondoenlijk om hele topics door te lezen.

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Topic Gezocht uitgaansvrienden is verplaatst naar Prikbord Contact.

mvg,

Junior.
quote:ModeratorViva schreef op 31 maart 2013 @ 15:12:

[...]

Beste soulcats,

Zou je de desbetreffende berichten willen staffen? Het is voor ons ondoenlijk om hele topics door te lezen.

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaGedaan. Er stond gisteren ook nog een bericht van ene Banaantje over gebakken spons maar kan het niet meer terugvinden. Hopelijk is dat bericht inmiddels verwijderd dus.
.
(dubbel)
quote:Enn schreef op 31 maart 2013 @ 14:58:

[...]

Aha. Je bent tam-tam achterna gesneld.

.
Heb mezelf ook maar heel kinky gestaft, misschien helpt dat.
Topic meedoen onderzoek is verwijderd, niet toegestaan.

mvg,

Junior.

Edit, nog eentje verwijderd van dezelfde forummer;

onderzoek
quote:Twinkle1001 schreef op 31 maart 2013 @ 15:39:

[...]

Aha. Je bent tam-tam achterna gesneld. [afbeelding]

.Zou je denken? Fijn dat jij weet hoe ik zaken hier wel of niet aanpak.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 31 maart 2013 @ 21:05:

[...]

Zou je denken? Fijn dat jij weet hoe ik zaken hier wel of niet aanpak.

Zie ik toch?

Eerst lig je hier te gieren van het lachen omdat iemand aankondigt te gaan rellen op actueel....:

quote:Enn schreef op 31 maart 2013 @ 14:58:

En seconden later sta je daar opeens óók met het moreel superieure vingertje te wapperen.

.
quote:Twinkle1001 schreef op 01 april 2013 @ 00:52:

[...]

Zie ik toch.

Eerst lig je hier te brullen van het lachen.

Paar minuten later sta je daar opeens óók verbeten met het vingertje te wapperen.Ben ik al weer?
Duss....
..
quote:Murdoch schreef op 01 april 2013 @ 00:57:

[...]

Ik verwijder het topic.

mvg,

Junior.
Merci
Mod, ik vind het heel fijn dat jullie topics niet doodmodereren. Ook niet als ze een beetje uit de hand lopen. Chapeau daarvoor.

Maar de provocaties op het anass-topic beginnen nu echt vervelend te worden en op stalken te lijken.

Willen jullie de boel in de gaten blijven houden. We (ik) willen gewoon ontopic kunnen blijven, zonder ons steeds weer te moeten verdedigen tegen provocaties.

En dat sommigen het nodig vinden om daar zelfs in andere topics (notabene dat van de ijdele hoop bij de vader met uitgezaaide kanker) mee door te gaan, dat gaat m.i. ook te ver.
.
De enigen die veel te ver gaan in dat topic, zijn degenen die de ene na de andere (complot)theorie het topic in gooien onder het mom van "de familie wil dit graag". En dat ze na 50 pagina's de kwalijkheid daarvan niet in zien en de anderen wegzetten als moraalridders, vind ik om eerlijk te zijn haast zorgwekkend.
quote:Astrape schreef op 01 april 2013 @ 09:11:

De enigen die veel te ver gaan in dat topic, zijn degenen die de ene na de andere (complot)theorie het topic in gooien onder het mom van "de familie wil dit graag". En dat ze na 50 pagina's de kwalijkheid daarvan niet in zien en de anderen wegzetten als moraalridders, vind ik om eerlijk te zijn haast zorgwekkend.

Ga ik toch weer in op een provocatie, maar dit is een heel hardnekkige.

Ik forum niet 'onder het mom dat de familie het wil'. Natuurlijk forum ik niet voor de familie.

Ik wijs er alleen op dat de familie zelf de publiciteit zoekt en aandacht op fora toejuicht.

Als verdediging tegen het eindeloos herhaalde verwijt dat we geen respect voor de familie zouden hebben.

Heel vervelend, dat de boel steeds verdraaid wordt.

En discussieren over eventuele complotten, dat is niet verboden. Als anderen daar niks mee hebben of zich eraan storen kunnen ze het topic gewoon overslaan. In plaats van daar steeds te komen rellen.
.
quote:impala schreef op 01 april 2013 @ 08:52:

Mod, ik vind het heel fijn dat jullie topics niet doodmodereren. Ook niet als ze een beetje uit de hand lopen. Chapeau daarvoor.

Maar de provocaties op het anass-topic beginnen nu echt vervelend te worden en op stalken te lijken.

Willen jullie de boel in de gaten blijven houden. We (ik) willen gewoon ontopic kunnen blijven, zonder ons steeds weer te moeten verdedigen tegen provocaties.

En dat sommigen het nodig vinden om daar zelfs in andere topics (notabene dat van de ijdele hoop bij de vader met uitgezaaide kanker) mee door te gaan, dat gaat m.i. ook te ver.

Eens.

Mod, ik sluit me aan bij dit verzoek.
Eens met Astrape, en mod kijk dan ook even naar de serie van ad hominems die worden gebezigd door het duo, al dan niet in het lichtgrijze. Onthullen van oude nicks, plaatsen van autopsierapporten. Men is er ook sterk in om alles dat grensoverschrijdend is daarna weer te wissen. Wat mij betreft zou het hele topic wel weg kunnen. Te walgelijk voor woorden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven