klaagtopic storingen
maandag 4 februari 2013 om 22:17
Beste forummers,
Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.
We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.
met vriendelijke groet,
Het Viva Moderator Team
Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.
We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.
met vriendelijke groet,
Het Viva Moderator Team
dinsdag 2 april 2013 om 21:26
Net trad er een serieuze storing op, erger dan de korte storingen van de afgelopen week.
Aan een algehele definitieve oplossing wordt nog steeds gewerkt, maar ook voor nu wordt er direct actie ondernomen om het weer vlot te krijgen. Lijkt inmiddels weer beter te gaan, men is nog aan het werk.
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Aan een algehele definitieve oplossing wordt nog steeds gewerkt, maar ook voor nu wordt er direct actie ondernomen om het weer vlot te krijgen. Lijkt inmiddels weer beter te gaan, men is nog aan het werk.
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 2 april 2013 om 21:59
Ik kom weer even klagen:
Veel foutmeldingen en weer een heeeeeel gekke lay out (als ik er eenmaal doorheen ben) met alle symbooltjes 20 keer achter elkaar enzo...
Zo, weer genoeg gekloegd
Wordt er wat gedaan achter de schermen?
Veel foutmeldingen en weer een heeeeeel gekke lay out (als ik er eenmaal doorheen ben) met alle symbooltjes 20 keer achter elkaar enzo...
Zo, weer genoeg gekloegd
Wordt er wat gedaan achter de schermen?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
dinsdag 2 april 2013 om 22:00
dinsdag 2 april 2013 om 22:10
quote:plurque schreef op 02 april 2013 @ 22:07:
Dit topic is op 4 februari geopend. Het is nu 2 april, twee maanden later en het geduvel is nog steeds niet verholpen.
Wat een ellende!
Hoho, het wordt heeeeeeeeeel serieus genomen hoor!
Heus, lange neus!
Dit topic is op 4 februari geopend. Het is nu 2 april, twee maanden later en het geduvel is nog steeds niet verholpen.
Wat een ellende!
Hoho, het wordt heeeeeeeeeel serieus genomen hoor!
Heus, lange neus!
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
dinsdag 2 april 2013 om 22:19
dinsdag 2 april 2013 om 22:22
woensdag 3 april 2013 om 08:49
quote:ModeratorViva schreef op 02 april 2013 @ 22:19:
Een goed resultaat blijft vooralsnog uit helaas.
Die gaat ook niet komen met dit pappen en nathouden.
Ik meld nogmaals fout 324, waarbij er gewoon geen gegevens ontvangen of verzonden worden.
Een beetje systeembeheerder kan verder wel uitvinden wat dat allemaal inhoudt.
Ik krijg deze melding in elk geval gerégeld op deze site.
Nooit ergens anders, enkel hier.
Een goed resultaat blijft vooralsnog uit helaas.
Die gaat ook niet komen met dit pappen en nathouden.
Ik meld nogmaals fout 324, waarbij er gewoon geen gegevens ontvangen of verzonden worden.
Een beetje systeembeheerder kan verder wel uitvinden wat dat allemaal inhoudt.
Ik krijg deze melding in elk geval gerégeld op deze site.
Nooit ergens anders, enkel hier.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)