Hoe klaarkomen?

04-04-2013 22:16 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Oefenen, oefenen en nog eens oefenen, Er zit niks anders op.

En communiceren natuurlijk. Zoiets gaat niet vanzelf.

En misschien is hij gewoon niet de goede, dat kan ook nog best.
En bij beffen ook niet?
Altijd van je af.
Je zegt dat je een knuffel gebruikt om op te rijden? Dus stimulatie van buitenaf zeg maar en vind het raar dat je met het vingeren niet klaarkomt? Dat zijn toch ook 2 hele andere dingen, niet iedereen...wat zeg ik, veel vrouwen komen echt niet klaar door énkel en alleen te vingeren, je moet dus aan je clit gestimuleerd worden naar het schijnt...laat hem dat dan doen ook!
Vragen of je vriend je teddybeer bedient?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
http://www.hoehetmoet.nl/video-vingeren ... tedIndex=0

Voor twee euro weet je alles.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Laat hem zien hoe jij jezelf klaar krijgt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als je hem zijn gang laat gaan en niks uitlegt, hoe kan hij dan weten wat jou doet klaarkomen? En als je zeker weet dat het door zijn stimulatie niet lukt, gebruik dan je eigen vingers. Kan ook tijdens de penetratie. Er zijn geen regels voor hoe je moet sexen. Jullie kunnen het doen zoals jullie het beide fijn vinden.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Het kan ook in je hoofd zitten.

Klaarkomen is niet alleen maar lichamelijk.

Ben je misschien een beetje gespannen tijdens de seks met je vriend?

Ben je teveel bezig met het verstoppen van een vetrolletje?

Denk je de hele tijd aan het rare gezicht dat je trekt als je klaarkomt?

Het is duidelijk geen lichamelijk probleem.
Tja,je eigen methodes zijn wel heel anders als het gangbare sex met je vriend denk ik?

Misschien er eens over praten?

Want het lijkt me voor je vriend ook best frustrerend als hij zo zijn best doet,dat jij niet klaarkomt.

Zou als man zijnde dan ook erg gaan twijfelen over mijn bedprestaties zeg maar.

En dat kan niet goed zijn natuurlijk.
Je kan je vriend ook in een berenpak hijsen. Dat vind je in de betere verkleedwinkel. En dan kan je er vrolijk op rijden. Zorg wel voor een ritsje, anders wordt het berenpak alsnog vies aan de binnenkant.
-
anoniem_177182 wijzigde dit bericht op 17-03-2016 23:24
Reden: Wil verwijderen
% gewijzigd
quote:bloempje3110 schreef op 05 april 2013 @ 10:06:

Mijn vriend en ik hebben het er wel gewoon over, en wat hij bij mij doet vind ik ook gewoon fijn. Maar omdat het zo lang duurt bij mij raak ik gefrustreerd, kan het zijjn dat het hierom niet lukt?Het is inmiddels al weer een paar maanden geleden dat ik een knuffel heb gebruikt omdat het toch wel raar is.

Waarom?

Als het voor jou werkt,maakt toch niet uit of het raar is of niet?
quote:bloempje3110 schreef op 05 april 2013 @ 10:06:

Mijn vriend en ik hebben het er wel gewoon over, en wat hij bij mij doet vind ik ook gewoon fijn. Maar omdat het zo lang duurt bij mij raak ik gefrustreerd, kan het zijjn dat het hierom niet lukt?

Ja, dat kan. Het duurt bij mij ook vaak lang voor ik eindelijk eens klaarkom met een partner.

Wat voor mij funest is, zijn gedachten als: "Hij zal het wel zat zijn zo langzamerhand" of "Krijgt ie geen lamme hand/tong"

Zodra ik dat begin te denken, lukt het helemaal niet meer.
-
anoniem_177182 wijzigde dit bericht op 17-03-2016 23:25
Reden: Wil verwijderen
% gewijzigd
Ha, elke keer als er zo'n topic geopend wordt, dan lees ik mee, hopend op de gouden tip.

Eigenlijk heb ik het maar gewoon geaccepteerd.

Ik kom bijna alleen maar klaar als ik het zelf doe terwijl hij me neukt.

Ik vind het alleen vervelend met een nieuwe partner, mannen schijnen altijd te denken dat het met HEM wel anders zal zijn...
Ik meld me bij deze aan als sparringpartner
quote:boogie76 schreef op 06 april 2013 @ 02:20:

Ik meld me bij deze aan als sparringpartnerWant met JOU zal het wel anders zijn...
Hand en spandiensten aan de kant en probeer het eens door bovenop hem te zitten. Ritme is volledig aan jou. Works for me!
-
Op zijn hondjes en dan je bekken naar achteren duwen zodat zijn balen steeds tegen je clit slaan. Of hij boven en jij je benen in de lucht zodat hij ook tegen je clit aanrijdt. Als dat precies op de goede manier gaat: explosion!
Ik weet toch ook niet alles!
Hij moet je clit bedienen, niet alleen de binnenkant.
Ik ken herken mezelf heel erg in je verhaal. Had de hoop na 1,5jaar eigenlijk ook al opgegeven. Het is hem in al die tijd misschien 3x gelukt met heel wat gezwoeg. En toen gebeurde het! Zo opeens, 4x achterelkaar! En nu lukt het opeens altijd binnen een redelijk korte tijd en meerdere keren. Wat voor mezelf eigenlijk altijd al normaal was.

- Praat met elkaar erover

- Stuur hem

- Vraag of je het voor mag doen

- Doe het niet bij jezelf. Wanneer het exclusief wordt verlang je er meer naar. (Oke, dit geloof ik zelf ook niet helemaal maar in praktijk is het misschien wel wat waar)

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven