VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Veldhuis en Kemper zijn leu-heuk!

Al twee keer geweest en vond ze grappig. Heb je al gezelschap?

Ja, schoonvader is wel tussentijds naar huis gestuurd.

Vrijdagavond en kreeg in de auto weer een toeval en daarom weer teruggegaan.
O ja, dat is waar, ik was even in de war met die prostaatoperatie.

Ik heb gezelschap van mijn broertje Wind, maar als hij nou ineens afhaakt dan weet ik je te vinden .
Gelukkig is Wind er om het te bevestigen . Ik wist het toch wel echt zeker, maar ging ineens twijfelen.

Ga nu computer weer uitzetten en lekker vanuit ligstnd tennis kijken.
Hij zou maandag opgenomen worden voor prostaatoperatie maar mocht weer naar huis omdat ze niet genoeg biopten hadden afgenomen

Vrijdag dus weer naar het ziekenhuis voor die biopten en op de terugweg kreeg hij die toeval.

Ik denk dat er een link is, maar ik ben geen arts.
Leuk hé? Tennis. Ik heb hem ook aan staan.
Ik ga is even naar de brievenbus lopen.

Schorrie slaapt al vanaf een uur of 11.45. Hij luisterde weer zo slecht dat Harrie hem naar bed gebonjourd had en wonderwel viel de kerel direct in slaap. Harrie slaapt ook, dus ik heb het rustig!

Dat slechte luisteren van Schorrie, daar moet ik nog eens iets op verzinnen. Ik vind echt dat hij (altijd al) slecht luistert, maar ik weet niet zeker of het nou normaal of abnormaal is en we er iets aan moeten doen.

Nou ja, misschien meer iets 0804-0904
Hmmm,spannend dus nog voor schoonvader Wind.

Sterkte trouwens met kotsend en spugend grut!

Morrie, voorstellingen klinken goed.

Wij hadden ook heel veel besteld, echt leuk.

Vrolijk, klinkt leuk bij de brandweer, wij hebben ooit ook zoiets gedaan, toen lieten ze zien hoe iemand uit een autowrak gehaald wordt. Compleet met ijzerknipper en zo. De kinderen waren toen helemaal onder de indruk.

Athena, leuk joh, zo veel blijheid rondom neefje. Echt leuk.

Ik heb een erg leuk weekend gehad. Zaterdag over dag gewerkt.

Daarna richting Utrecht, voor een gezellige avond met Toet, Meave, Pimpel en Pimpelzusje. Heel erg gezellig. Veel gelachen en ook erg serieus gepraat. Vinnik altijd een goede combinatie

Vandaag lekker in het huis gerommeld met zijn allen.

De kinderen waren erg lief. Dus dubbel genieten!

P
P en dan Ely? Je weekendje klinkt gezellig. Als je zaterdag werkt is het wel erg snel voorbij. Heb je nu komende week een dagje extra vrij?

Jeetje Wind, vervelend die onzekerheid rondom schoonvader. Het zou wel toevallig zijn als hij ook geveld is door een bacterie. Heeft hij ook hoge koorts?

Even naar Apie toe, ik ben vandaag alleen. Aap is aan het zuipen om dat hij kampioen is geworden
Koorts komt en gaat weer...

GW heeft nu zijn moeder aan de telefoon voor de nieuwe stavaza.

We liggen op bed (gevloerd door buikgriep icm zorg voor dito kindjes) en kijken gehuurde dvd Micheal Clayton met George Clooney. Zijn net een half uur bezig, maar wat een vage film. Snpa er (nog?) geen ruk van.
Hee, gefeliciteerd voor Aap dus.

Geen idee, wat ik wilde schrijven na de P, ineens ging ik posten en toen wist ik het niet meer.

Was allang blij dat mijn posting niet opgevreten werd

Ik heb tegenwoordig de luxe, dat ik maar twee dagen door de weeks hoef te werken, omdat ik eens per twee weken op zaterdag werk.

Dat geeft zo veel rust hier. Heb nog nooit zo lekker in mijn vel gezeten, als vanaf januari met nieuwe werkrooster.

Jammer dat het misschien gaat veranderen, ivm reorganisatie.
Beterschap Wind!
gets, vervelend hoor Wind. Naar buikgriepje dan als jullie allemaal gevloerd zijn! Beterschap meid!

Lekker dat je het rustig aan doet, Lien. Jullie hebben het ook hartstikke druk dus dit soort dagen zijn ook wel welkom, denk ik.

Had ik al verteld dat we 2 juni toch een weekje weg gaan? Eigenlijk wilden we niet weggaan maar door schrik rondom Japie willen we even met zijn allen er tussenuit. We gaan op uitnodiging van en dus met opa en oma en misschien gaat mijn broer ook mee. Ik heb er zin in!
Michael Clayton, die heb ik ook gezien volgens mij. Ik geloof dat ik hem goed vond, maar inderdaad in het begin ook de draad niet echt zag. Ik had trouwens niet begrepen dat je zelf ook buikgriep hebt. Vervelend, zeker met ook zieke kindjes.

Elyane, hoe was het logeren van de kindjes eigenlijk gegaan?

En ik vroeg me ook ineens af hoe het met die theaterkaartjes van die vrienden met geldnood afgelopen is.

Wij zijn vanmiddag naar het Vondelpark geweest. Stukje gelopen, verse muntthee gedronken en een (reuze!) muffin gegeten bij Vertigo en toen weer verder lopen. Was heel leuk, Schorrie keek zijn ogen uit. We hebben ook lekker plassen gestampt, heerlijk om een kind te hebben .

Net ben ik even een uurtje in bad geweest, vond mijn buik ineens zo zwaar worden dat ik daar echt behoefte aan had. Zulke dingen kan ik me nou echt niet herinneren van Schorries zwangerschap, volgens mij was ik toen daadwerkelijk veel minder dik, maar Schorrie was dan ook een minibaby'tje.
Waar ga je heen Nathje?
Even gegoogled op Michael Clayton en inderdaad, bizarre film. Echt heel verrassend!
Nou heerlijk toch Ely? En lekker dat je zo fijn in je vel zit!

Ik werk met nieuwe werk ook drie dagen en dat bevalt me ook goed. Hoewel ik wel de rest van de week wat uren hier en daar maak, maar dat is toch anders dan 36 uur moeten maken. Leuk trouwens: we hebben misschien een grote opdracht in Madrid. Woensdag bespreking over!
Naar Hof van Saksen. Erg leuk. Sjiek (Piet Boon heeft de hoofgebouwen ontworpen) en kindvriendelijk, voor ons een goede combinatie

Leuk idee om naar Vondelpark te gaan Morrie! Hebben jij en Harrie het goedgemaakt?
Werkte jij eerst 36 uur Nathje? Dan is het wel een groot verschil, en dan ook nog doen wat je leuk vindt, top! Ik heb gisteren jouw 'verhaal' nog verteld aan vriendin die ook 'zomaar' baan opgezegd heeft om haar hoofd leeg te maken en dan te kijken wat ze echt wil gaan doen. Je bent een successtory .
Madrid? Wow!

Dat is nog eens gaaf.

Je kunt je bedrijf ook begionnen met een opdracht in Lutjebroek

Dus film verder kijken?

Snap de verbanden inderdaad nog niet.

Ja, GW en ik ook buikgriep en ik heb heel de dag op bed gelegen want wil me morgen niet ziekmelden. I know...

Volgt iemand de discussie "zwanger, maar vriend wil niet"?

Je moet wat zo'n dag op bed...
Hof van Saksen ken ik niet, ik zal eens googlen.

Vondelpark was Harries idee, ik vond het ook een goed idee(gelukkig, anders had ik dat weer af moeten kraken en dat had de relatie vast geen goed gedaan ). Maar we gaan het vaker doen, zeker met beter weer is het daar echt onwijs gezellig.

En we hebben het weer goed gemaakt. Eerst nog lekker wat gemokt vanochtend en op een gegeven moment hebben we afgesproken dat we maar weer normaal gingen doen tegen elkaar. Dat was dat .
Ik ben afgehaakt bij die discussie Wind, ik heb geloof in het begin nog even gepost dat ik het idee had dat ze die abortus niet moest doen maar daarna niet meer bijgelezen. Ik vind dit altijd van die nare discussies. Ook zo lastig te voeren omdat je de persoon in kwestie gewoon niet kent. Zulke dingen moet je eigenlijk niet op een forum neerzetten maar met je eigen vrienden bespreken vind ik.

Film zeker verder kijken!
Ik vind het zo knap dat mensen hun woorden zo goed op schrift kunnen zetten. Lastige discussie inderdaad...

Fijn dat het weer goed is tussen jou en Harrie.

Nu film verder kijken!
Wat leuk dat ik een successtory ben, zeg! Ik vind het ook echt heel erg leuk dat ik deze stap gemaakt heb. Achteraf is het me ook gewoon heel duidelijk dat dit is wat ik echt heel graag wil en dus voel ik me er ook 100% thuis in. Een warm bad zeg maar.

En die opdracht: als het door gaat is het wel echt een superopdracht maar dat vertel ik liever in de AK.

Nee discussie ken ik niet Wind. Ik zal zo eens kijken.
Hof van Saksen ziet er heeeel leuk uit! Leuk man, in een boerderij (al zie je het boerderij aspect er aan de binnenkant niet echt vanaf ).

Ik wil eigenlijk tijdens mijn verlof de een na laatste week ofzo nog wel even weg. Lekker even uit de sleur van alledag. Misschien moeten we maar naar het Hof van Saksen en dan een boerderij met zonnebank!
Gefeliciteerd voor Aap nathje. En wat klink je gelukkig met je werk, super hoor. Opdracht in Madrid klinkt ook al niet verkeerd, ben benieuwd hoe dat gaat lopen!

En Wind beleeft zware grieptijden dus. Blech, wat vervelend dat jullie allemaal zo ziek zijn. En dat na zo'n vermoeiende nacht. Beterschap voor jullie allemaal.

Discussies over abortus voer ik eigenlijk nooit hier. Kan er te weinig zinnigs over zeggen en merk dat ik steeds weer genuanceerd van mening verander als ik bepaalde posts lees, dus ik doe er maar gewoon niet aan mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven