Deo vraagje
donderdag 4 april 2013 om 17:34
Ik vroeg mij af welke deo beter is met of zonder alcohol en welke merk jullie favoriet is?
Ik gebruik altijd deo zonder alcohol omdat ik dat zelf prettiger vindt, en dan voornamelijk dove of nivea.. van die andere merken moet ik echt niets hebben, zoals Fa deo dat vind ik echt niet prettig maar douchegel ervan wel.
Maar wat gebruiken jullie altijd qua deo met of zonder alcohol? En is deo zonder alcohol echt beter?
Ik gebruik altijd deo zonder alcohol omdat ik dat zelf prettiger vindt, en dan voornamelijk dove of nivea.. van die andere merken moet ik echt niets hebben, zoals Fa deo dat vind ik echt niet prettig maar douchegel ervan wel.
Maar wat gebruiken jullie altijd qua deo met of zonder alcohol? En is deo zonder alcohol echt beter?
donderdag 4 april 2013 om 20:00
Beetje glansspoelmiddel voor de vaatwasser op de gele vlekken in de oksels van witte shirts spuiten en ze dan gelijk wassen werkt ook.
Of weken inderdaad. Kan ook met azijn. Ik vind die glansspoelmiddel dan weer makkelijker want dan staan er geen emmers was in de weg in de bijkeuken.
Heb er overigens met deze minerale deodorant van Vichy geen last meer van. Mijn oudste gebruikte voorheen van alles aan bussen deodorant en had ook altijd van die gele vlekken in haar witte shirts. Sinds ze mijn reserve minerale deodorant van Vichy ingepikt heeft en gebruikt ook geen vlekken meer.
Of weken inderdaad. Kan ook met azijn. Ik vind die glansspoelmiddel dan weer makkelijker want dan staan er geen emmers was in de weg in de bijkeuken.
Heb er overigens met deze minerale deodorant van Vichy geen last meer van. Mijn oudste gebruikte voorheen van alles aan bussen deodorant en had ook altijd van die gele vlekken in haar witte shirts. Sinds ze mijn reserve minerale deodorant van Vichy ingepikt heeft en gebruikt ook geen vlekken meer.
donderdag 4 april 2013 om 20:06
quote:Cateautje schreef op 04 april 2013 @ 19:26:
[...]
Die reclamecampagne is al een tijdje voorbij, maar je kan het googlen misschien. Weken in de biotex zorgt er voor dat je shirtjes witter worden en blijven dan met soda. Je kan de biotex in de voorwas doen, de was 4 minuten laten draaien zodat de was helemaal doornat is en dan de machine voor een uurtje of 2a3 uitzetten, daarna zet je de machine weer aan en vervolgd deze het programma. Moet lukken.
Succes. dat was nivea black en white
[...]
Die reclamecampagne is al een tijdje voorbij, maar je kan het googlen misschien. Weken in de biotex zorgt er voor dat je shirtjes witter worden en blijven dan met soda. Je kan de biotex in de voorwas doen, de was 4 minuten laten draaien zodat de was helemaal doornat is en dan de machine voor een uurtje of 2a3 uitzetten, daarna zet je de machine weer aan en vervolgd deze het programma. Moet lukken.
Succes. dat was nivea black en white
donderdag 4 april 2013 om 20:10
Als er iemand fan is van deodorant dan ben ik het wel. Ik heb nu op dit moment odorex cool marine deo roller in gebruik en dove gewoon en kappa gold. En dan op voorraad zo,n beetje de rest wat er op deo gebied te koop is. En na alles uitgeprobeerd te hebben is voor mij persoonlijk de paarse deodorant van het eigen merk da als beste uit de test gekomen. da is drogist apotheek. ( soort van etos en kruidvat winkel) En die is alcoholvrij.
donderdag 4 april 2013 om 20:35
quote:Supersas09 schreef op 04 april 2013 @ 18:49:
[...]
Was je dan ook maar eens in de zoveel dagen je oksels?Haha neehoor, dat zou naar zijn
Je kan er gewoon mee douchen. Geen idee hoe het precies werkt maar ook toen ik nog elke dag paardreed en uitmestte (en flink zweette) had ik geen last van zweetlucht met deze deo.
[...]
Was je dan ook maar eens in de zoveel dagen je oksels?Haha neehoor, dat zou naar zijn
donderdag 4 april 2013 om 20:37
quote:Ikhierhuh schreef op 04 april 2013 @ 17:50:
Geen Deo hier, ik probeer zo min mogelijk rotzooi in mijn huid te krijgen. Om rare, nare ziektes te voorkomen. Wat ik dan wel gebruik is natuurlijk, zonder alcohol en geurvrij.
Wat denk jij te krijgen dan van deodorant?
is allemaal op de huid getest, en huidvriendelijk tegenwoordig hoor..
Geen Deo hier, ik probeer zo min mogelijk rotzooi in mijn huid te krijgen. Om rare, nare ziektes te voorkomen. Wat ik dan wel gebruik is natuurlijk, zonder alcohol en geurvrij.
Wat denk jij te krijgen dan van deodorant?
is allemaal op de huid getest, en huidvriendelijk tegenwoordig hoor..
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
donderdag 4 april 2013 om 20:44
quote:BellatrixVanDetta schreef op 04 april 2013 @ 18:53:
Of er alcohol in zit of niet boeit me niet, als het maar werkt!
Maar die eeuwige gele vlekken in witte shirts...weet niemand daar een oplossing voor?Ik las hier ooit de tip dat je er vaatwasglansmiddel op moet spuiten voor het wassen. Of het werkt weet ik niet, nog niet uitgeprobeerd.
Of er alcohol in zit of niet boeit me niet, als het maar werkt!
Maar die eeuwige gele vlekken in witte shirts...weet niemand daar een oplossing voor?Ik las hier ooit de tip dat je er vaatwasglansmiddel op moet spuiten voor het wassen. Of het werkt weet ik niet, nog niet uitgeprobeerd.
donderdag 4 april 2013 om 21:20
quote:Ikhierhuh schreef op 04 april 2013 @ 20:47:
[...]
Had eerder uitlegt gegeven maar tja, nog een keer dan: kanker.Nou ja, uitleg? quote:
Hahahah. Tsja, ik weet het wel...
Ik las ergens paar jaar geleden dat sommige deo's kankerweken zijn (ik ga geen merken noemen) Sindsdien geen deo meer voor mij. Daarnaast heb ik een heel gevoelige huid, super droog en zweet niet echt.
Dus je leest wat, en dat neem je voor waar aan?
[...]
Had eerder uitlegt gegeven maar tja, nog een keer dan: kanker.Nou ja, uitleg? quote:
Hahahah. Tsja, ik weet het wel...
Ik las ergens paar jaar geleden dat sommige deo's kankerweken zijn (ik ga geen merken noemen) Sindsdien geen deo meer voor mij. Daarnaast heb ik een heel gevoelige huid, super droog en zweet niet echt.
Dus je leest wat, en dat neem je voor waar aan?
Always look on the bright side of life
vrijdag 5 april 2013 om 09:26
Dr. Organics aloe vera (o.a. De Tuinen) werkt voor mij heel goed, beter dan merken van de drogist. Mooie bijkomstigheid: niet getest op dieren, geen aluminium, geen sulfaten, geen parabenen, geen alcohol. Hij is alleen vrij duur (in vergelijking) 7 euro nogwat voor een roller.
Tegen gele vlekken vind ik die Nivea black/white daarentegen goed werken!
Tegen gele vlekken vind ik die Nivea black/white daarentegen goed werken!
vrijdag 5 april 2013 om 20:07
quote:Ikhierhuh schreef op 04 april 2013 @ 20:47:
[...]
Had eerder uitlegt gegeven maar tja, nog een keer dan: kanker.
Pff nog een,
waar krijg je tegenwoordig geen kanker meer van?
Eten, vuile lucht, drinken, het is tegenwoordig nergens meer veilig. Ik denk dat we ons niet zo druk moeten maken allemaal, en dat we daar veel gezonder en beter van worden.
[...]
Had eerder uitlegt gegeven maar tja, nog een keer dan: kanker.
Pff nog een,
waar krijg je tegenwoordig geen kanker meer van?
Eten, vuile lucht, drinken, het is tegenwoordig nergens meer veilig. Ik denk dat we ons niet zo druk moeten maken allemaal, en dat we daar veel gezonder en beter van worden.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet