doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Onweerstaanbaar heet... poeh, zou meer aan sexy denken. Dat heet zie je meer terug in mijn ogen dan mijn kleding .

Maar kwa kleding zie ik er het beste uit in dat waar ik me lekker in voel, kan zomaar gewoon een spijkerbroek zijn.

Wanneer vind je iemand sexy?
Sexy is de vrouw die klasse eruit ziet en een ondeugende blik naar me werpt en toespelingen maakt. En vrouwen die me verlegen maken.

Wat was de sexiest zin die je ooit toegefluistert werd?
Is dat 4711 wat je ophebt??, mmmm, ik hield zielsveel van mijn oma.

Wat is voor jou de beste libidokiller
@S2L : die komt wel heeeel dichtbij :-)

Vraag blijft staan.
Vieze geurtjes...

Wat is de grootste turn-on?
Hoge hakken en een boeiende persoonlijkheid

Okee, over naar de keuzevragen:

1. Wat is het meest onverwachte voorstel wat je ooit hebt gekregen in de kroeg?

of

2. Heb je ook wel eens: wat doe ik hier eigenlijk op zondag?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
2.

ja , een "verplichte" verjaardag met mooi weer en dan 3 hoog achter is voor mij een absolute, "wat doe ik hier zondag' maar ja, dat moet nou eenmaal wel s.

voor de mannen:

wat doe je als een absoluut onaantrekkelijke vrouw zich spontaan aanbiedt, wat zeg je?
Goeie vraag eigenlijk die nr.2... weet best wat ik liever zou doen op zondag....

En Sarah's vraag is voor de mannen dus....
nou ja , als je pot bent kun je hem ook beantwoorden bedenk ik me nu.
Mag ik hem dan nog ff laten staan
Ik zal haar heel beleefd afpoeieren door het gesprek over te laten gaan op koetjes en kalfjes.

Voor de hand liggend: wat zou zou je het liefste doen op zondag?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Ontbijten, naar de kerk, dan naar beide ouders om de hele middag thee te drinken en tot slot vroeg naar bed want morgen weer een werkdag .

Of had je iets heel anders van me verwacht?
Nee eigenlijk niet, klinkt allemaal heel aannemelijk voor een lief en braaf buurmeisje.

Scheren Godvrezende meisjes ook hun benen denk je?

(ja sorry, ben nog bezig wakker te worden )
Ik vrees niks of niemand & ben zo glad & zacht als een baby ...

soft of wild in in bed ?
Allebei, om en om....

Alleen slaapkamer of ook woonkamer, keuken, douche.....
Wild als in me op mijn rug duwen en me berijden als Ankie van Grunsven Xena the warriar? Doe me dat dan maar.

Wat is de meest opwindende taal?
Programmeertaal natuurlijk! Enne... chinees ... bekt ook lekkâh.

Ben je vanmorgen al klaargekomen?
neen vanmorgen nog niet, straks meer dan waarschijnlijk wel ja.

denk je soms nog eens terug aan een geile sekservaring met een ONS ?
O ja hoor, soms wel, dat was dan ook wel een hele leuke sessie :-) Grappige was dat haar mobiel steeds afging, haar man was een beetje ongerust

Heb jij ook een meer grappige dan geile anekdote m.b.t. een ONS?
Ik was 's nachts met hem meegegaan en hij woonde in een heel groot huis.

Ik moest naar de toilet, en toen ik terugkwam wist ik niet meer of ik één trap of twee trappen naar boven moest.

Ik zwierde de deur open en stond in de kamer van zijn moeder, zij schrok op en zat overeind in haar bed en ik stond daar in al mijn naakte glorie, ik heb rustig sorry gezegd en ben nog een trapje hoger geklommen, maar niet in de achting van de desbetreffende moeder.

Hoe beleef jij graag seks ?
Aktief in bed zijn en de ander zoveel mogelijk laten genieten en dan een partner hebben die datzelfde bij jou doet..wordt bijna een wedstrijdje..Wie geeft nu?

Uiteindelijk dan "ontvangen"en weer opnieuw beginnen!
Oeps, en mijn vraag is...

Wat vind jij nu lekker zoenen......??

( Tong erbuiten of alles "binnen boord"?)
Vind zoenen eigenlijk altijd errug lekker, maakt niet zo heel veel uit hoe!! Hoewel ik ook een keer gezoend heb met iemand die het kennelijk erg opwindend vond om wel erg hard op m'n tong te zuigen.. dat was vooral pijnlijk en alles behalve opwindend.. Oh ja, en te natte zoenen (je halve gezicht natgelebberd..) is ook niet echt mijn ding.

Seks zonder zoenen, lekker?
Seks zonder zoenen, echt niet! en nee, halve gezicht hoeft niet nat gelebberd te worden.....

Handen direkt naar het "kruis" of.....liever een lange omweg?
Kan beide erg opwindend zijn, mits je het er maar over eens bent. Het is erg vervelend als jij in de stemming bent voor de lange omweg en je partner wel erg recht op zijn doel afgaat...

Hoe vaak heb jij gemiddeld sex?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven