20 nog maagd jongen

07-04-2013 10:09 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee,

Ik dacht laat ik is advies vragen op een vrouwen forum.

Ik ben nu 20, besteed veel tijd in de sportschool, in het weekend heb ik vaak nachtdiensten voor mijn werk en doordeweeks studeer ik.

Aardig druk schema dus, maar hierdoor kan ik bijna nooit uitgaan om een leuke meid te ontmoeten.

En ben ik dus een 20-jarige maagd, waardoor ik mij een beetje onzeker voel.

Ik weet dus alleen met uitgaan hoe ik makkelijk contact kan krijgen met een leuke meid, alleen doe ik dit dus zelden, buiten of tijdens werk zie ik vaak ook leuke meiden alleen vind het raar om ze daar aan te spreken.

School is niet echt een optie omdat ik veiligheid coordinator doe en hier zitten nauwlijks leuke meiden.

Hebben jullie misschien tips?
Niet onzeker zijn. Laat het lopen zoals het loopt. Het is geen schande hoor, om nog maagd te zijn. Laat je dat niet wijs maken. Zo te horen ben je een leuke jongen met wat te bieden. Knoop dat in je oren. Voor de rest gewoon mensen, dus ook vrouwen, aanspreken. Niet met doel seks, maar gewoon.. leuk. Van daar uit kan er misschien wat komen.
Beetje minder tijd in sportschool, houd je meer tijd over voor de meisjes
Jeetje joh, je bent pas 20. Geen paniek, komt vanzelf goed. De meeste van mijn vrienden, ook de mannen, waren nog maagd op hun 20e (en ik zat in een heel normale vriendengroep, niets religieus of preuts of zo. Gewoon geen haast).

Praktisch advies had je zelf vast ook al bedacht: ga eens kijken bij een activiteit die je zelf leuk vindt (dus niet per sé stijldansen omdat daar altijd meer meisjes zijn) - dansen, tennisen, organiseren van buurtwerk, leider bij jeugdvereniging, iets creatiefs, roleplaying, roeien... Wie weet zitten er nog leuke mensen (m/v) tussen en wie weet, groeien dingen nog verder...
Lopen er geen leuke meisjes in de sportschool dan?

Het is in elk geval geen schande.. Ik denk dat je er juist wel trots op mag zijn!
Komt vast wel goed, je klinkt leuk! Pas wel op dat je jezelf geen onzekere houding aanmeet, dus hoofd rechtop, schouders recht

en een lekkere glimlach . . . .
Nee ik zit bij een sportschool waar meerendeel bodybuilders zijn.

Lopen 3 vrouwen rond en die zijn gespierder dan mij:)

Heb wel is contact gehad maar vaak vinden ze dan dat ik te weinig tijd heb of om de 1.of.andere reden denken.ze dat ik een player ben dus ik weet het ook allemaal niet meer.
Dit is echt niet raar hoor. Zat jongens (en meiden) van 20 die nog maagd zijn. Het is echter niet stoer om over te praten dus hoor je hier weinig over. Maar het is echt normaal. In mijn vriendengroep waren wij ook allemaal wat ouder toen wij met sex begonnen.
En ondertussen lekker mastruberen!
Ik vind het helemaal niet raar dat iemand van 20 (nog) maagd is. Ben juist altijd eerder verbaasd dat sommige 14, 15 of 16-jarigen het niet meer zijn.
Precies wat NYC zegt!

İk heb echt wel respect voor iemand die er 'zuinig' mee omgaat, en vind het ook jammer dat het vaak als 'raar' wordt beschouwt als iemand nog maagd is, op een bepaalde leeftijd :-/

İk zou zeggen, wat maakt het uit dat je nog maagd bent, zoek maar eerst een hele leuke meid, zoals in het sportschoolcafeetje??(of hebben ze dat daar niet)Of in de sportschool zelf?Of wellicht een beetje vrije tijd voor buiten te vertoeven vrijmaken??

Als je dan een leuke meid hebt gevonden, dan kun je ook gezellige avondjes verwachten op ten duur..haast je maar niet :-) succes!!
quote:NYC schreef op 07 april 2013 @ 10:40:

Ik vind het helemaal niet raar dat iemand van 20 (nog) maagd is. Ben juist altijd eerder verbaasd dat sommige 14, 15 of 16-jarigen het niet meer zijn.

Eens, moet tegenwoordig als normaal worden geacht. Ik vind dat (en ik ben echt geen geen-seks-voor-het-huwelijk-aanhanger) niet normaal. Last van hormonen hebben, betekentniet dat je ook direct wat met die hormonen moet doen. Word eerst maar eens geestelijk wat meer volwassen dan een jonge tiener.

En JP: ik- vrouw weliswaar - was nog veel ouder dan jij. Is helemaal goedgekomen.

Wat betreft tips: andere sportschool zoeken.
Waar zit de any-key?
quote:cali-girl schreef op 07 april 2013 @ 10:47:

Precies wat NYC zegt!

İk heb echt wel respect voor iemand die er 'zuinig' mee omgaat, en vind het ook jammer dat het vaak als 'raar' wordt beschouwt als iemand nog maagd is, op een bepaalde leeftijd TO zegt niet dat hij er zuinig mee omspringt. Hij zegt dat hij moeilijk iemand vindt. Geen maagd door keuze dus, maagd door gebrek aan ontmaagding.
Is niets mis mee - 20. Behoorlijk normaal lijkt me eigenlijk nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven