Kapsel bruiloft zus
vrijdag 5 april 2013 om 10:31
vrijdag 5 april 2013 om 11:23
quote:tof schreef op 05 april 2013 @ 10:31:
Hetzelfde wat je iedere dag ermee doet?
Je zus is de bruid, dat is degene die het centrum van alle aandacht zal zijn. Natuurlijk wil je er zelf ook leuk uitzien, maar hoe moeilijk wil je het maken? Extensions, een pruik, andere kleur, invlechten?
Ik vond het juist heel leuk dat iedereen zo zijn best had gedaan er echt mooi uit te zien op mijn bruiloft... Is ook leuk op de foto's
Ik zou inderdaad overleggen met een kapper, als je er geld aan uit wil geven. Ik weet niet hoe handig je zelf bent met je haar? Ik heb hetzelfde haar als jij en ik kan er weinig mee, naast een staart...
Hetzelfde wat je iedere dag ermee doet?
Je zus is de bruid, dat is degene die het centrum van alle aandacht zal zijn. Natuurlijk wil je er zelf ook leuk uitzien, maar hoe moeilijk wil je het maken? Extensions, een pruik, andere kleur, invlechten?
Ik vond het juist heel leuk dat iedereen zo zijn best had gedaan er echt mooi uit te zien op mijn bruiloft... Is ook leuk op de foto's
Ik zou inderdaad overleggen met een kapper, als je er geld aan uit wil geven. Ik weet niet hoe handig je zelf bent met je haar? Ik heb hetzelfde haar als jij en ik kan er weinig mee, naast een staart...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
zondag 7 april 2013 om 00:26
ingevlochten vlechtje, zoals dit: http://www.beautynieuws.n ... ten-en-nog-meer-vlechten- (3de foto)
Ik hou van vlechten, ze zijn goed voor elke gelegenheid
Ik hou van vlechten, ze zijn goed voor elke gelegenheid
zondag 7 april 2013 om 11:07
Wat voor kleding trek je aan? Daar zou ik het op aanpassen en dan gewoon bij de kapper laten doen.
Ik had bv vorig jaar een bruiloft en had een vintage jurk aan (met petticoat). Heb toen bij een vintage kapster mijn haar heel mooi laten doen, was echt een perfecte combi met de jurk. Bij de kapper kunnen ze wel beoordelen wat staat en wat bij je outfit past.
Gewoon zoals altijd vind ik niet kunnen. Het is de bruiloft van haar zus! Dan ga je er niet zo alledaags bij lopen, maar dat is mijn mening. Ik vond het juist heel leuk dat iedereen wat moeite had gedaan om er netjes uit te zien.
Ik had bv vorig jaar een bruiloft en had een vintage jurk aan (met petticoat). Heb toen bij een vintage kapster mijn haar heel mooi laten doen, was echt een perfecte combi met de jurk. Bij de kapper kunnen ze wel beoordelen wat staat en wat bij je outfit past.
Gewoon zoals altijd vind ik niet kunnen. Het is de bruiloft van haar zus! Dan ga je er niet zo alledaags bij lopen, maar dat is mijn mening. Ik vond het juist heel leuk dat iedereen wat moeite had gedaan om er netjes uit te zien.
zondag 7 april 2013 om 12:37
Wat ik ook altijd heel leuk vind is je haar opsteken (of half) en dan werken met een haaraccessoire, zoals bijvoorbeeld een bloem of iets van een corsage-achtig item. Bij H&M of Claire's kan je al voor een paar euro iets moois vinden. Oh ja, geen drukke oorbellen dan want dan wordt je net een kerstboom