'Grenzeloos Verliefd'

maandag 17 maart 2008 om 23:09

Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
                    De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?

zondag 7 april 2013 om 19:03

quote:malu3 schreef op 07 april 2013 @ 18:58:
In het begin van het programma zei hij toch dat hij zo blij was dat hij (letterlijk en figuurlijk) zo'n grote vis aan de haak had weten te slaan. Dat duidt er voor mij alleen maar op dat hij Sanne als entreebewijs naar Europa ziet.
Ja dat is in de meeste gevallen ook zo, maar het zal m vast tegen gevallen zijn dat sannne niet veel geld had , al vraag ik me af of die stiefpa niet af en toe wat toe schuift.
Volgens mij zei ze dat ook dat hij hun wel geholpen had...?
En dan over dat smsje dat stiefpapa aan het voor lezen was, dat ze het niet zouden redden, maar helaas was dat smsje niet compleet...
Ik denk dat ook over geld ging, maar daar kregen we helaas geen antwoord op..
                    In het begin van het programma zei hij toch dat hij zo blij was dat hij (letterlijk en figuurlijk) zo'n grote vis aan de haak had weten te slaan. Dat duidt er voor mij alleen maar op dat hij Sanne als entreebewijs naar Europa ziet.
Ja dat is in de meeste gevallen ook zo, maar het zal m vast tegen gevallen zijn dat sannne niet veel geld had , al vraag ik me af of die stiefpa niet af en toe wat toe schuift.
Volgens mij zei ze dat ook dat hij hun wel geholpen had...?
En dan over dat smsje dat stiefpapa aan het voor lezen was, dat ze het niet zouden redden, maar helaas was dat smsje niet compleet...
Ik denk dat ook over geld ging, maar daar kregen we helaas geen antwoord op..

zondag 7 april 2013 om 19:05

quote:saffietje schreef op 07 april 2013 @ 18:59:
Want hij had in eerste instantie ook ontkend dat ie getrouwd was toch?
Toen zij erachter kwam , was zijn vrouw in ene vreemd gegaan en ging hij scheiden (zegt ie)Ja hij liegt en loog alles aan elkaar vast. Best treurig dat zo'n meisje/vrouw als Sanne zo weinig zelfvertrouwen heeft dat ze zich als deurmat laat behandelen en nog steeds in hem gelooft.
                    Want hij had in eerste instantie ook ontkend dat ie getrouwd was toch?
Toen zij erachter kwam , was zijn vrouw in ene vreemd gegaan en ging hij scheiden (zegt ie)Ja hij liegt en loog alles aan elkaar vast. Best treurig dat zo'n meisje/vrouw als Sanne zo weinig zelfvertrouwen heeft dat ze zich als deurmat laat behandelen en nog steeds in hem gelooft.

zondag 7 april 2013 om 19:11

quote:badmeester schreef op 07 april 2013 @ 19:09:
Echt tenenkrommend
Natuurlijk het is een lul maar hoe naief is ze, mijn hemel...Ja natuurlijk is ze supernaief. Maar vergeet niet dat voor zo'n meisje/vrouw als Sanne de mannen niet voor het oprapen liggen. Geef haar een beetje aandacht en ze doet alles voor je.
                    Echt tenenkrommend
Natuurlijk het is een lul maar hoe naief is ze, mijn hemel...Ja natuurlijk is ze supernaief. Maar vergeet niet dat voor zo'n meisje/vrouw als Sanne de mannen niet voor het oprapen liggen. Geef haar een beetje aandacht en ze doet alles voor je.

zondag 7 april 2013 om 19:49

quote:badmeester schreef op 07 april 2013 @ 19:47:
Tja het is wel een ander type vrouw dan jij sd!
Dat zeker ja!
Hoewel ik me dan wel weer kan voorstellen dat je god en alles verlaat omdat de liefde in je bol is geslagen
Maar ik verwacht van mijn partner minstens dat zelfde enthousiasme terug
                    Tja het is wel een ander type vrouw dan jij sd!
Dat zeker ja!
Hoewel ik me dan wel weer kan voorstellen dat je god en alles verlaat omdat de liefde in je bol is geslagen
Maar ik verwacht van mijn partner minstens dat zelfde enthousiasme terug
                                    Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

zondag 7 april 2013 om 19:50

Ik heb vandaag een stukje gelezen in een tijdschrift over een vrouw die in Egypte verliefd werd op een Egyptenaar. Hij hier naar toe, want zij kon of wilde niet daar blijven. Hartstikke leuke man, hij zocht werk, kreeg werk, deed vrijwilligerswerk, integratiecursus, was aardig ,relatie was goed. Kortom dikke mik.
Totdat hij zijn werk verloor en erge heimwee kreeg. Hij naar Egypte met knaken van haar. Hij ging daar een verblijf en huis bouwen zodat ze daar iets voor zichzelf konden beginnen.
Hier heeft zij het huis verkocht en is na een jaar naar hem toegegaan. Toen ze daar aankwam was hij kil en afstandelijk. Ze voelde al dat er iets niet in de haak was en jaahoor. Mevrouw kreeg slaag, werd opgesloten, klein gehouden en geld afgetroggeld. Hij was ineens een compleet ander mens geworden. En zij heeft nooit eerder ook maar iets gemerkt van deze karaktereigenschappen...
                    Totdat hij zijn werk verloor en erge heimwee kreeg. Hij naar Egypte met knaken van haar. Hij ging daar een verblijf en huis bouwen zodat ze daar iets voor zichzelf konden beginnen.
Hier heeft zij het huis verkocht en is na een jaar naar hem toegegaan. Toen ze daar aankwam was hij kil en afstandelijk. Ze voelde al dat er iets niet in de haak was en jaahoor. Mevrouw kreeg slaag, werd opgesloten, klein gehouden en geld afgetroggeld. Hij was ineens een compleet ander mens geworden. En zij heeft nooit eerder ook maar iets gemerkt van deze karaktereigenschappen...