'Grenzeloos Verliefd'
maandag 17 maart 2008 om 23:09
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
donderdag 4 april 2013 om 21:33
vrijdag 5 april 2013 om 10:16
Mijn god, wat een trieste bedoening. Dat meisje is niet dom, maar wanhopig. Kan me zo voorstellen dat het lastig was voor haar om in Nederland een leuk vriendje te vinden, dus dan maar zo'n enge vieze Afrikaan die een leuk toneelstukje opvoert.
Brrrr, kregen jullie ook niet de kriebels van die vent? Wat een engerd. Zou mijn kind daar niet met een gerust hart achter laten.
Brrrr, kregen jullie ook niet de kriebels van die vent? Wat een engerd. Zou mijn kind daar niet met een gerust hart achter laten.
vrijdag 5 april 2013 om 10:23
quote:thomaaas schreef op 04 april 2013 @ 21:33:
Het staat hier:
http://www.net5.nl/progra ... rge/sanne-george-zimbabwe
Oh oh wat erg.
En wat een rare comments op die site. Over dat de 'waarheid niet naar boven is gekomen' in de aflevering. Op een reactie van haar echte vader (die nooit in beeld is geweest).
Het staat hier:
http://www.net5.nl/progra ... rge/sanne-george-zimbabwe
Oh oh wat erg.
En wat een rare comments op die site. Over dat de 'waarheid niet naar boven is gekomen' in de aflevering. Op een reactie van haar echte vader (die nooit in beeld is geweest).
vrijdag 5 april 2013 om 10:29
Ja, er speelt nog wel veel meer dan we te zien hebben gekregen, te zien aan onderstaande reacties:
Maar probeer er boven te staan degene die je kennen weten hoe het echt zit.
10 uur geleden via mobiel · Vind ik leuk
"Je bent een goed vaderke oompie dus geen zorgen en iedereeen die jullie kent weet hoe het zit en ook meer dan de helft heeft gekeken uit nieuwschierigheid! De waarheid is niet na boven water gekomen heel jammer"
2 uur geleden · Vind ik leuk
"was al verward maar we weeten wie idd de echte vader en opa zijn heb gekeeken om te zien hoe ze daar leeft zou zo niet willen leven in die elende sta er boven neef wij weeten wel beter xx"
2 uur geleden via mobiel · Vind ik leuk
" wij weten de waarheid twan."
Maar probeer er boven te staan degene die je kennen weten hoe het echt zit.
10 uur geleden via mobiel · Vind ik leuk
"Je bent een goed vaderke oompie dus geen zorgen en iedereeen die jullie kent weet hoe het zit en ook meer dan de helft heeft gekeken uit nieuwschierigheid! De waarheid is niet na boven water gekomen heel jammer"
2 uur geleden · Vind ik leuk
"was al verward maar we weeten wie idd de echte vader en opa zijn heb gekeeken om te zien hoe ze daar leeft zou zo niet willen leven in die elende sta er boven neef wij weeten wel beter xx"
2 uur geleden via mobiel · Vind ik leuk
" wij weten de waarheid twan."
zaterdag 6 april 2013 om 20:47
zondag 7 april 2013 om 09:35
Ik zie de reacties ook niet én ik heb geen facebook, zal het daar wel aan liggen. Het was trouwens lang geleden dat ik een aflevering van dit programma heb gezien.
Ik werd nieuwsgierig omdat ik dit topic, waar ik ooit in gepost heb, weer in mijn lijst zag staan.
Zag de uitzending en zie nu iets over aparte reacties.
Ik ben nu alleen maar nog nieuwsgieriger welke waarheid dan niet naar boven zou zijn gekomen.
Het lijkt erop alsof niet duidelijk zou zijn wie haar vader was maar dat is in het programma wel gewoon aangegeven dat het snackbar stel niet de echte ouders zijn.
Wel apart dat niet haar echte vader maar 'nep opa/vader' meeging. Als echte vader dan zo verbolgen is dat hij nietin het programma zat/aan bod kwam, waarom ging híj dan niet mee om haar weg te brengen en/of te kijken hoe ze terecht zou komen?
Ik werd nieuwsgierig omdat ik dit topic, waar ik ooit in gepost heb, weer in mijn lijst zag staan.
Zag de uitzending en zie nu iets over aparte reacties.
Ik ben nu alleen maar nog nieuwsgieriger welke waarheid dan niet naar boven zou zijn gekomen.
Het lijkt erop alsof niet duidelijk zou zijn wie haar vader was maar dat is in het programma wel gewoon aangegeven dat het snackbar stel niet de echte ouders zijn.
Wel apart dat niet haar echte vader maar 'nep opa/vader' meeging. Als echte vader dan zo verbolgen is dat hij nietin het programma zat/aan bod kwam, waarom ging híj dan niet mee om haar weg te brengen en/of te kijken hoe ze terecht zou komen?
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
zondag 7 april 2013 om 17:58
quote:thomaaas schreef op 04 april 2013 @ 21:19:
Jaaaaa, George is happy. Die neukt als een Bonobo-aap half Zimbabwe en krijgt geld van zijn blanke vrouw die zijn dochter had kunnen zijn.
Zo gaat het meestal wel in dit soort relaties (blanke vrouw/man die het goudmijntje is)
Maar hier leek het toch wel of George zelf voor het geld zorgde, of heb ik iets gemist?
Met het eerste gedeelte ben ik het eens
Jaaaaa, George is happy. Die neukt als een Bonobo-aap half Zimbabwe en krijgt geld van zijn blanke vrouw die zijn dochter had kunnen zijn.
Zo gaat het meestal wel in dit soort relaties (blanke vrouw/man die het goudmijntje is)
Maar hier leek het toch wel of George zelf voor het geld zorgde, of heb ik iets gemist?
Met het eerste gedeelte ben ik het eens
zondag 7 april 2013 om 18:03
zondag 7 april 2013 om 18:52
quote:thomaaas schreef op 04 april 2013 @ 21:21:
'Up en downs in een relatie'
'Samen leuk proberen te houden'
'Vrijheid aan elkaar gunnen''Elkaar vertrouwen'
'Ik ben op momentjes gelukkig, maar niet altijd'
Kindje kindje kindje toch... Ga toch bij hem weg! Hij is niet goed voor je!
Vrijheid aan George dus..
'Up en downs in een relatie'
'Samen leuk proberen te houden'
'Vrijheid aan elkaar gunnen''Elkaar vertrouwen'
'Ik ben op momentjes gelukkig, maar niet altijd'
Kindje kindje kindje toch... Ga toch bij hem weg! Hij is niet goed voor je!
Vrijheid aan George dus..
zondag 7 april 2013 om 18:57
quote:thomaaas schreef op 04 april 2013 @ 21:12:
[...]
Stage in Zimbabwe. Hij was getrouwd. Zijn (Afrikaanse) vrouw is van hem gescheiden. En toen gingen zij met elkaar. Na 2 weken zijn ze getrouwd en toen was ze ook zwanger.Dat betwijfel ik dus...ik denk dat ie de dagen dat ie iedere keer weg is dus bij een van zn vrouwen(vriendinnen) zit.
[...]
Stage in Zimbabwe. Hij was getrouwd. Zijn (Afrikaanse) vrouw is van hem gescheiden. En toen gingen zij met elkaar. Na 2 weken zijn ze getrouwd en toen was ze ook zwanger.Dat betwijfel ik dus...ik denk dat ie de dagen dat ie iedere keer weg is dus bij een van zn vrouwen(vriendinnen) zit.