Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
quote:steph schreef op 07 april 2013 @ 20:18:

[...]

Het gezin zelf is niet echt aardig tegen haar. Dat scheelt, negatief, ook enorm.ook weer waar, dat had ik even over het hoofd gezien
YL, en ik maar denken dat shredden moeilijk was.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 07 april 2013 @ 20:21:

Ik wil ook een training van Chris!!

Ik snap eigenlijk alleen dat huilen nooit zo. Ik moet nooit huilen van trainen?

Dat komt waarschijnlijk doordat jij niet morbide obees bent ...

quote:yellowlove2punt0 schreef op 07 april 2013 @ 20:21:

Ik wil ook een training van Chris!!

Ik snap eigenlijk alleen dat huilen nooit zo. Ik moet nooit huilen van trainen?Omdat jij niet naar je stemmetje luisterd.
Hahah Steph, Shredden is eigenlijk niet heel moeilijk he (dat is het hele idee erachter). Maar mijn bovenarmen/schouders konden het vandaag toch niet meer aan...

Hoop toch dat haar familie wel haar gaat steunen
KRIJGT ZE GEWOON EEN HUIS

Ik wil ook afvallen voor een huis!!
En WAT precies is er mis met geen rijbewijs??? Ik heb een eigen flat, baan, etc., maar (nog...) geen rijbewijs, ookal ben ik over de dertig. hahaha
quote:rastan schreef op 07 april 2013 @ 20:22:

[...]

Dat komt waarschijnlijk doordat jij niet morbide obees bent ...

Eh ik geloof t wel. Ik weeg nu 93.5 bij 170cm. Je bent op een gegeven moment gewoon morbide obese en alles daarboven ook...
quote:yellowlove2punt0 schreef op 07 april 2013 @ 20:23:

Hahah Steph, Shredden is eigenlijk niet heel moeilijk he (dat is het hele idee erachter). Maar mijn bovenarmen/schouders konden het vandaag toch niet meer aan...

Hoop toch dat haar familie wel haar gaat steunen

(ik voel mijn bovenarmen enorm, die krijgen met zumba te weinig aandacht, nu wel).

Vrees dat haar familie haar niet geheel zal steunen.
Ze krijgt niet alleen een huis maar Chris trekt ook nog bij haar in, HALLO?!

(Rent naar de supermarkt om lasagna en ijsjes te kopen)
quote:yellowlove2punt0 schreef op 07 april 2013 @ 20:26:

[...]

Eh ik geloof t wel. Ik weeg nu 93.5 bij 170cm. Je bent op een gegeven moment gewoon morbide obese en alles daarboven ook...Zit jij niet in de obees gedeelte?
Obees of niet, forummen kan altijd. Zeg ik dan maar.

Oh nu gaat ze met haar vader praten..
quote:coolpack2 schreef op 07 april 2013 @ 20:25:

En WAT precies is er mis met geen rijbewijs??? Ik heb een eigen flat, baan, etc., maar (nog...) geen rijbewijs, ookal ben ik over de dertig. hahaha

In de US of A loopt niemand. Nooit. Iedereen gebruikt overal de auto voor. De infrastructuur is ook niet geschikt om te lopen - weet ik uit ervaring ik ben een keer bijna opgepakt door de pliesie omdat men het verdacht vond dat ik ergens liep...

Ik denk niet dat ze heel veel mist aan deze man. hij snapt er niks van?!
quote:yellowlove2punt0 schreef op 07 april 2013 @ 20:26:

[...]

Eh ik geloof t wel. Ik weeg nu 93.5 bij 170cm. Je bent op een gegeven moment gewoon morbide obese en alles daarboven ook...

Ah okay sorry, maar vind het toch iets minder erg klinken dan de honderd zoveel kilo van deze dame. Maar misschien vergis ik me.

Wat vreselijk trouwens die vader bah getver....
Da's natuurlijk waar Rasta hahaha.

Ik snap deze meeting niet zo, je kunt op een papiertje geven dat het niet positief uitpakt, is dat nou handig? Naja.

En: 'ga je me weer ergens anders dumpen?' Eh, je bent volwassen inmiddels..?

Wat heeft-ie nou op z'n harses?
Leuke vader *not*.
quote:rastan schreef op 07 april 2013 @ 20:28:

[...]

In de US of A loopt niemand. Nooit. Iedereen gebruikt overal de auto voor. De infrastructuur is ook niet geschikt om te lopen - weet ik uit ervaring ik ben een keer bijna opgepakt door de pliesie omdat men het verdacht vond dat ik ergens liep...

wat zei je?? I am dutch?
quote:coolpack2 schreef op 07 april 2013 @ 20:25:

Ik heb ook geen rijbewijs hoor!!

Vriendin van mij studeerde tijd in US, iedereen rijdt daar idd. Had ze een fiets gekocht voor op de campus rondfietsen en weer naar huis. Mensen dachten dat ze gek was (maar ze bespaarde lekker busgeld).
lekker zo'n moeder
KUTmoederKUTmoeder
Getverdemme wat een rotfamilie. Jakkes.
Wat een rotfamilie, zei hebben toch een contract ondertekend van support.
quote:newimprovedkitty schreef op 07 april 2013 @ 20:30:

[...]

wat zei je?? I am dutch?

Ja echt waar! En kennelijk is wel bekend dat "we Europeans" niet helemaal sporen dus toen was het okee..

Die moeder oooh wat een rotwijf en ze is zelf ook moddervet!
Ik denk dat (een deel van) de familie de eigenwaarde haalt uit het feit dat zij niet zo waar zijn als zij...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven