Echte mannen in de penarie
vrijdag 1 maart 2013 om 16:37
Het is al maanden koud. Een gure wind waait over de vlakte en de ijzige grond is spekglad. De vlakte is volledig verlaten. Volledig? In de verte brandt licht. In een oud vervallen hutje klinken stemmen. Wie zouden dat zijn? Misschien de overgebleven echte mannen en hun makkers de echte vrouwen? Laten we eens op de deur kloppen...
zaterdag 6 april 2013 om 22:23
Amand, het is om je laatste post, maar anders had ik gedacht dat je account door een vrouw gehackt was
En cheryl en Katy? veelste nep allemaal joh! En die Cheryl heeft een heel raar accent!
Magic Mike nog niet gezien, wel de moeite waard dus missy?
En cheryl en Katy? veelste nep allemaal joh! En die Cheryl heeft een heel raar accent!
Magic Mike nog niet gezien, wel de moeite waard dus missy?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zondag 7 april 2013 om 19:38
quote:missy_Acy schreef op 06 april 2013 @ 21:54:
Ik kijk magic Mike, dus hier gaat t perfect.
Heb aan man gevraagd of hij ook even zo wilde dansen voor me. Hij denkt erover na. Ha, Magic Mike. Die heb ik met een stel giebelende dames in de bioscoop gezien. Kijken was geen straf.
Ik kijk magic Mike, dus hier gaat t perfect.
Heb aan man gevraagd of hij ook even zo wilde dansen voor me. Hij denkt erover na. Ha, Magic Mike. Die heb ik met een stel giebelende dames in de bioscoop gezien. Kijken was geen straf.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.