Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
Klinkt ondanks het niet zo leuke aanbod wel erg leuk EV, juist inderdaad door de contacten met de mensen daar. En dat theepottenmuseum ziet er geweldig uit! Leuk dat je een fijne dag hebt gehad.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
EV, dat museum ziet er leuk uit. De laatste jaren zijn hobbymarkten meer op kaarten, cupcakes en sieraden gericht (viel mij op).

Wel goed dat je met anderen hebt gepraat, is wel fijn.
Ik heb gisteren een taart in elkaar geknutseld, eens kijken of ik die vandaag heelhuids op het werk kan krijgen (op de fiets).
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:snjokorn schreef op 08 april 2013 @ 07:23:

Ik heb gisteren een taart in elkaar geknutseld, eens kijken of ik die vandaag heelhuids op het werk kan krijgen (op de fiets).Ben je nog iets aan het breien?
Snjo, we willen van de taart natuurlijk ook graag een foto (althans, ik wel...). Of ie inmiddels op?
Snjo, we willen van de taart natuurlijk ook graag een foto (althans, ik wel...). Of ie inmiddels op?
quote:steph schreef op 08 april 2013 @ 10:31:

[...]

Ben je nog iets aan het breien?Heb nog steeds sokken op pennen staan en ook nog een vest
quote:kanon schreef op 08 april 2013 @ 14:14:

Snjokorn, wat enorm gemeen zeg die foto. (ik ben sterk ik ben sterk ik ben sterk x50).

Kanon, drie keer erom vragen is wel heel veel.
Wees dan maar blij dat ik 'm niet 3 x geplaatst heb Steph

*offtopic: ben je recentelijk nog op hyves geweest??!!*
quote:snjokorn schreef op 08 april 2013 @ 17:14:

Wees dan maar blij dat ik 'm niet 3 x geplaatst heb Steph

*offtopic: ben je recentelijk nog op hyves geweest??!!**ik heb van Neferisis een mailtje gehad, dank je* (en ik kan helaas, wel leuk wat ik ga doen, niet) Hyves doet het, weer, niet.
Bestaat hyves nog dan?

Wat een taart, wow!!

Hier baaldag. Afgewezen voor de opleiding begeleider specifieke doelgroepen met ervaringsdeskundigheid. Men vond mij 'niet stabiel genoeg'. Dit even heel kort en zwart wit gezegd nu, ik zit ontzettend te balen dat mijn toekomstperspectief weer verknald wordt door mijn ellende uit het verleden en heden.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
kan me voorstellen dat je nu enorm zit te balen (en terecht).
EV en logisch dat je baalt.
Ik kan me voorstellen dat je heel veel lelijke woorden zegt en denkt nu EV, wat enorm kl*te! Dikke voor jou!
Ziet er goed uit snjo! Had al trek in chocolade, maar nu is die drang nog erger ;)

EV, wat ontzettend *minder prettig*. Terecht dat je nu fiks baalt.
Bedankt voor jullie steun.

Ik baal er nog steeds zo erg van! Geen idee hoe nu verder, wat nu, etc. etc.

Eerst maar eens even naar de bieb en een pakketje naar de post brengen. (Jaja!)
nog een keer voor EV.

En

En (ik baal met je mee!).
Lieve Elmervrouw nog een dikke voor je. Hopelijk komt dat boek snel uit.
Wat is er, Akakia? Als je wilt, tenminste..

Ik baal vooral ook erg omdat ze wel gelijk hadden; ze waren erg zorgvuldig in het gesprek hoor, daar kan ik niets van zeggen. Ze wilden niet dat ik onderuit zou gaan zoals ze bij meer studenten hadden gezien, die hun verleden nog niet echt helemaal verwerkt hadden. En als die dan in de praktijk soortgelijke dingen tegenkwamen, was dat veel te zwaar. Dat zou bij mij ook zijn, en eigenlijk kan ik dat niet ontkennen. Ik moet nog een jaar 'aan mezelf werken' en mag volgend jaar terugkomen.

Nou, ik denk geen jaar vooruit hoor..!!

Steph, ik snap je laatste zin niet; de samenhang met het voorgaande, bedoel ik. Bedoel je dat dat me weer iets positiefs geeft? Dat is wel waar, klopt. Een positief vooruitzicht. Volgende maand is het zover (richting eind van de maand), als het goed is.
EV, natuurlijk geef ik je iets positiefs in het vooruitzicht. Uiteraard omdat je baalt een dikke knuffel maar dat boek komt ook bijna uit, als ik het goed lees.

Vandaag twee mooie knutsels van EV in de bus, mooi verpakt uiteraard, ze hangen nu in de gang. Vriend weet van niets, leuke verrassing (hopelijk). foto komt nog.
Daar kijken we naar uit, die foto!
EV, ik bedoelde met meebalen niet dat ik baal, maar dat ik meelevend baal voor jou zeg maar (weet niet of dit nu duidelijker is, maar goed).

Hier een drukke dag gehad. Ik kom niet eens aan de krant toe, laat staan aan knutselen...
Oh, nu snap ik het, Ak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven