De Fashionista's: Borreltijd! #79
maandag 8 april 2013 om 08:23
Goedemorgen!
Even over Pinterest, als ik GB haar borden zie dan denk ik: Jaaa die wil ik! Die wil ik ook! Ik hoop dat ze echt worden
Bij Elynn word ik altijd een beetje helemaal zen van de plaatjes.
Bij Sops krijg ik al helemaal zin in haar bruiloft en bij VD denk ik altijd meiske meiske, je bent mooi zoals je bent!
GB, vallen de herenmaten 'gewoon' of net zo klein als de vrouwen? Van broeken heb ik maat 32 bij hun en dat is gelijk ook de grootste maat die ze hebben. Terwijl ik (denk ik) helemaal niet zo dik ben? Bij AT btw
Even over Pinterest, als ik GB haar borden zie dan denk ik: Jaaa die wil ik! Die wil ik ook! Ik hoop dat ze echt worden
Bij Elynn word ik altijd een beetje helemaal zen van de plaatjes.
Bij Sops krijg ik al helemaal zin in haar bruiloft en bij VD denk ik altijd meiske meiske, je bent mooi zoals je bent!
GB, vallen de herenmaten 'gewoon' of net zo klein als de vrouwen? Van broeken heb ik maat 32 bij hun en dat is gelijk ook de grootste maat die ze hebben. Terwijl ik (denk ik) helemaal niet zo dik ben? Bij AT btw
maandag 8 april 2013 om 10:15
Gooooodmorning
Cool GB dat het zo goed loopt!! Dat ruimt lekker op zeg.
Jammer dat er al veel uitverkocht was Roz, lekker kneuterig weekend zo te lezen
Wat was het een prachtig weer gisteren Ben bijna in staat om mijn winterjas nu toch echt naar zolder te verbannen en keihard te bikkelen in mijn lentejas. Slaat nergens op, op 7 april nog in winterjas te lopen.. Normaal hooguit tot feb en dan vind ik het wel welletjes
Cool GB dat het zo goed loopt!! Dat ruimt lekker op zeg.
Jammer dat er al veel uitverkocht was Roz, lekker kneuterig weekend zo te lezen
Wat was het een prachtig weer gisteren Ben bijna in staat om mijn winterjas nu toch echt naar zolder te verbannen en keihard te bikkelen in mijn lentejas. Slaat nergens op, op 7 april nog in winterjas te lopen.. Normaal hooguit tot feb en dan vind ik het wel welletjes
maandag 8 april 2013 om 10:40
Vriend was trouwens mee naar Sephora. En bij bijna alles zei hij 'hey dat lijkt op wat jij hebt' en bij de OPI (wat hij gewoon uitsprak als opie ) zei hij 'moet je niet nog wat opie? Daar heb je ook al wat van toch?'
En toen ik bij de kassa stond zei hij 'jij bent echt nog niet klaar hoor, je hebt lang nog niet alles bekeken'
Daarna hebben we een stroopwafel gehaald op de markt, doorgelopen naar de Hunkemoller en daarna weer zu hausse.
En toen ik bij de kassa stond zei hij 'jij bent echt nog niet klaar hoor, je hebt lang nog niet alles bekeken'
Daarna hebben we een stroopwafel gehaald op de markt, doorgelopen naar de Hunkemoller en daarna weer zu hausse.
maandag 8 april 2013 om 11:23
Ik zit heel oldschool muziek op een mp3 speler te zetten
Om mijn dag nuttig in te vullen bedacht ik me dat ik mooi even naar de sportschool kon gaan. Alleen ik heb mijn lader bij Vriend laten liggen dus mijn telefoon heeft nog maar 27% batterij, daarmee kan ik dus niet lekker muziek luisteren tijdens sporten. Dus dan maar op de mp3 speler, voorzien van een AA batterij
Om mijn dag nuttig in te vullen bedacht ik me dat ik mooi even naar de sportschool kon gaan. Alleen ik heb mijn lader bij Vriend laten liggen dus mijn telefoon heeft nog maar 27% batterij, daarmee kan ik dus niet lekker muziek luisteren tijdens sporten. Dus dan maar op de mp3 speler, voorzien van een AA batterij
maandag 8 april 2013 om 12:04
Wat een gezellgheid.
Ik vind het ook een leuk sproetenmeisje. En vind haar blik ook leuk. Niet zo suf tenminste. Alleen dat Richard Hamilton effect had van mij niet gehoeven. Maar verder, leuk.
En wbt de koude en de winterjassen, ik ben al lang blij dat het de hele tijd zonnig en licht is. Die kou kan ik wel hebben. Wel blij dat ik dit jaar weer 2 goede winterjassen heb gescoord. Kan in elk geval afwisselen.
Net even koffie gedronken met een vriendin. Nu weer werken. Voor vandaag staat nog op het programma:
Opdracht afmakenBibliotheekPostkantoor (2 pakjes versturen)FedEx bellen om pakketje te komen halen (viel me trouwens laatst voor het eerst op dat er een pijl in dat logo van FedEx zit... Nooit eerder gezien )Valt mee dus.
maandag 8 april 2013 om 12:07
maandag 8 april 2013 om 22:04
quote:Pixxx schreef op 08 april 2013 @ 21:58:
[...]
Check teletekstpag. 406 eens..
Ik heb er ook erg om gelachen inderdaad!
trouwens. Wel bijgelezen maar niet veel tijd genomen om te reageren de afgelopen dagen. Ben wéér niet lekker. Oorontsteking. Morgen naar de dokter, dat gekwakkel is niet leuk meer.
[...]
Check teletekstpag. 406 eens..
Ik heb er ook erg om gelachen inderdaad!
trouwens. Wel bijgelezen maar niet veel tijd genomen om te reageren de afgelopen dagen. Ben wéér niet lekker. Oorontsteking. Morgen naar de dokter, dat gekwakkel is niet leuk meer.