Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's: Borreltijd! #79

12-02-2013 12:17 2719 berichten
En we kletsen maar door in ons Fashioncafé onder het genot van een drankje over vanalles en nog wat, je kunt het zo gek niet bedenken

Op naar deel 80!

Goedemorgen!

Even over Pinterest, als ik GB haar borden zie dan denk ik: Jaaa die wil ik! Die wil ik ook! Ik hoop dat ze echt worden

Bij Elynn word ik altijd een beetje helemaal zen van de plaatjes.

Bij Sops krijg ik al helemaal zin in haar bruiloft en bij VD denk ik altijd meiske meiske, je bent mooi zoals je bent!

GB, vallen de herenmaten 'gewoon' of net zo klein als de vrouwen? Van broeken heb ik maat 32 bij hun en dat is gelijk ook de grootste maat die ze hebben. Terwijl ik (denk ik) helemaal niet zo dik ben? Bij AT btw
Hahaha, Roz, het is maar inspiratie. Wbt de herenmaten, volgens mij vallen die normaal. Mss een beetje klein. Girls van sowieso klein.

Gisteren 4 dingen verkocht via MP! Lang leve de grote opruiming. Hoop dat ik vanmiddag weer een paar dingen erop kan zetten.
Gooooodmorning

Cool GB dat het zo goed loopt!! Dat ruimt lekker op zeg.

Jammer dat er al veel uitverkocht was Roz, lekker kneuterig weekend zo te lezen

Wat was het een prachtig weer gisteren Ben bijna in staat om mijn winterjas nu toch echt naar zolder te verbannen en keihard te bikkelen in mijn lentejas. Slaat nergens op, op 7 april nog in winterjas te lopen.. Normaal hooguit tot feb en dan vind ik het wel welletjes
GB, I know, maar ik zou het niet erg vinden als het werkelijkheid zou worden zeg maar

Gister was het indd lekker weer. Had gedacht en gehoopt dat het vandaag ook wat zonniger zou zijn, maar misschien komt het nog.
Vriend was trouwens mee naar Sephora. En bij bijna alles zei hij 'hey dat lijkt op wat jij hebt' en bij de OPI (wat hij gewoon uitsprak als opie ) zei hij 'moet je niet nog wat opie? Daar heb je ook al wat van toch?'

En toen ik bij de kassa stond zei hij 'jij bent echt nog niet klaar hoor, je hebt lang nog niet alles bekeken'

Daarna hebben we een stroopwafel gehaald op de markt, doorgelopen naar de Hunkemoller en daarna weer zu hausse.
Wat een cutie haha

hoe spreek je OPI dan uit?
De letters spellen op z'n Engels. O Pie Ei zeg maar.
Wat hebben we trouwens een leuk sproetenmeisje. Alleen ze kijkt een beetje evil.
Ah, dat dacht ik al *pfioew*

@ Sproetenmeisje: vind het jammer dat ze weer zo slecht uitgesneden is, voor de rest leuk maar evil idd.
Ik zit heel oldschool muziek op een mp3 speler te zetten

Om mijn dag nuttig in te vullen bedacht ik me dat ik mooi even naar de sportschool kon gaan. Alleen ik heb mijn lader bij Vriend laten liggen dus mijn telefoon heeft nog maar 27% batterij, daarmee kan ik dus niet lekker muziek luisteren tijdens sporten. Dus dan maar op de mp3 speler, voorzien van een AA batterij
Oei, heel oldskool haha (net zo oldskool als ik op het moment doe -> ik app je ff)

Heb je nog geen iPod, passend in de rij Macbook, iPhone, .. ?
Ik gebruik nooit een iPod (heb er ook geen trouwens), want ik zit of in de auto (dus telefoon of gewoon radio) of achter de macbook (dus online radio). En om nu alleen een iPod te kopen voor de ene keer dat ik m'n telefoonlader vergeet
Nee, das niet nodig nee

Wat een gezellgheid.

Ik vind het ook een leuk sproetenmeisje. En vind haar blik ook leuk. Niet zo suf tenminste. Alleen dat Richard Hamilton effect had van mij niet gehoeven. Maar verder, leuk.

En wbt de koude en de winterjassen, ik ben al lang blij dat het de hele tijd zonnig en licht is. Die kou kan ik wel hebben. Wel blij dat ik dit jaar weer 2 goede winterjassen heb gescoord. Kan in elk geval afwisselen.

Net even koffie gedronken met een vriendin. Nu weer werken. Voor vandaag staat nog op het programma:

Opdracht afmakenBibliotheekPostkantoor (2 pakjes versturen)FedEx bellen om pakketje te komen halen (viel me trouwens laatst voor het eerst op dat er een pijl in dat logo van FedEx zit... Nooit eerder gezien )Valt mee dus.
Heb ook eindelijk mijn Itunes verplaatst naar mijn nieuwe laptop. Handmatig, want anders lukte het niet. Mis dus wel wat hoesjes hier en daar. Heb nog niet gesynchroniseerd. Ga ik binnenkort doen. Wil ook weer wat 'nieuwe' dingen erop gaan zetten. Heb een hele lijst Tags in Shazam.
Nieuwe nummer in iTunes Er is hier een topic op Entertainment met allemaal tips voor nieuwe nummers, misschien leuk om eens te bekijken.

@ kou: die kan ik ook best hebben, mij hoor je niet klagen (zelfs niet -20!) maar nu begin april ben ik er wel klaar mee
Ha, begrijp me niet verkeerd. Van mij mag het ook morgen 30 graden worden. Maar zolang het maar zonnig is kan ik veel hebben.

Heb dat topic nog nooit gezien. Zal eens kijken.
Ik ben echt goed, ik zat net weer Dr. Pop te luisteren en vaak kan ik het liedje raden, nu ook weer

behalve als het over piedapowpowpieda gaat

*loopt door memory lane met liedje uit '98 op achtergrond*
Ik vind het ook altijd cool als ik het weet.
quote:vivadiva85 schreef op 06 april 2013 @ 20:40:

Ik lees het Viola Holt topic, te grappig Check teletekstpag. 406 eens..
Alle reacties Link kopieren
quote:Pixxx schreef op 08 april 2013 @ 21:58:

[...]

Check teletekstpag. 406 eens..

Ik heb er ook erg om gelachen inderdaad!

trouwens. Wel bijgelezen maar niet veel tijd genomen om te reageren de afgelopen dagen. Ben wéér niet lekker. Oorontsteking. Morgen naar de dokter, dat gekwakkel is niet leuk meer.
Ik hoop dat het snel over is Alf, blegh. Gekwakkel sucks en oorontsteking al helemaal. *beamt positieve energie en warmte en zon naar Alf*
Alle reacties Link kopieren
Thanks! Dat heb ik wel even nodig ja. Ik hoorde dat het zondag gewoon 20 graden wordt, hoe lekker!
Echt??? Waaauw! *duim duim duim*
Geen -20 dus he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven