Condoom genoeg?
dinsdag 9 april 2013 om 13:27
Vinden jullie alleen het gebruik van een condoom betrouwbaar genoeg?
Ik word er altijd zo gestresst van... Dan denk ik dat er iets verkeerd is gegaan en ga ik weer met zwangerschapstesten in de weer.
Ik heb nu geen relatie en zit daarom ook niet aan de pil. Maar ik date nu al een tijdje en ik merk wel dat de eerste keer eraan zit te komen. Ik weet alleen nog niet of er een relatie in zit.
Wat moet ik doen? Aan de pil gaan terwijl ik niet eens zeker weet of het wel echt wat gaat worden tussen ons? Of gewoon volop vertrouwen op de veiligheid van het condoom? Om mijn zorgen in een perspectief te zetten: hoe groot is de kans dat het verkeerd gaat en ik zwanger raak?
Ik word er altijd zo gestresst van... Dan denk ik dat er iets verkeerd is gegaan en ga ik weer met zwangerschapstesten in de weer.
Ik heb nu geen relatie en zit daarom ook niet aan de pil. Maar ik date nu al een tijdje en ik merk wel dat de eerste keer eraan zit te komen. Ik weet alleen nog niet of er een relatie in zit.
Wat moet ik doen? Aan de pil gaan terwijl ik niet eens zeker weet of het wel echt wat gaat worden tussen ons? Of gewoon volop vertrouwen op de veiligheid van het condoom? Om mijn zorgen in een perspectief te zetten: hoe groot is de kans dat het verkeerd gaat en ik zwanger raak?
dinsdag 9 april 2013 om 14:59
quote:rosah schreef op 09 april 2013 @ 13:27:
Of je moet een zwangerschap niet erg vinden.
http://www.anticonceptiemethoden.nl/index.php?p=52
Of je moet een zwangerschap niet erg vinden.
http://www.anticonceptiemethoden.nl/index.php?p=52
dinsdag 9 april 2013 om 15:06
dinsdag 9 april 2013 om 15:16
je geeft het zelf al aan, daarbij uit je de twijfels.
dus aktie ondernemen je kunt ook wat anders gebruiken dan de pil.
misschien is een spiraaltje of implanon ook iets om er over na te denken om je twijfels voor de toekomst weg te nemen voordat er misschien er van komt.
Een slimme meid is op de toekomst voorbereid.
dus aktie ondernemen je kunt ook wat anders gebruiken dan de pil.
misschien is een spiraaltje of implanon ook iets om er over na te denken om je twijfels voor de toekomst weg te nemen voordat er misschien er van komt.
Een slimme meid is op de toekomst voorbereid.
dinsdag 9 april 2013 om 16:02
Hoe groot is de kans dat het mis gaat?
Dat is toch een niet te beantwoorden vraag?
Hoe goed weet jij met een condoom om te gaan?
Hoe goed weet hij met een condoom om te gaan?
Is hij voorzichtig genoeg om geen voorvocht toe te laten aan de buitenkant van een condoom?
Zijn jullie het type waarbij het condoom regelmatig scheurt?
Maar bovenal, wil jij er 100% op vertrouwen dat hij goed weet hoe hij veilig met een condoom om kan gaan? Ik vertrouw mijn vriendin al niet met de pil, laat staan dat ik een man met een condoom zou vertrouwen (als ik een vrouw was).
Is hij voorzichtig genoeg om geen voorvocht toe te laten aan de buitenkant van een condoom?
Maar bovenal, wil jij er 100% op vertrouwen dat hij goed weet hoe hij veilig met een condoom om kan gaan? Ik vertrouw mijn vriendin al niet met de pil, laat staan dat ik een man met een condoom zou vertrouwen (als ik een vrouw was).
dinsdag 9 april 2013 om 16:21
Ik doe altijd double dutch voor de zekerheid, vooral omdat je soms voor het condoom omdoen (tijdens het voorspel) ook al met elkaar in contact komt + stel dat hij scheurt je een MAP kan halen en dat is best wel een aanslag op je lichaam.
Bij mij gebruik ik vooral de pil tegen zwangerschap en de condoom tegen SOA's.
Bij mij gebruik ik vooral de pil tegen zwangerschap en de condoom tegen SOA's.
dinsdag 9 april 2013 om 16:25
quote:kadanz schreef op 09 april 2013 @ 16:02:
Maar bovenal, wil jij er 100% op vertrouwen dat hij goed weet hoe hij veilig met een condoom om kan gaan? Ik vertrouw mijn vriendin al niet met de pil, laat staan dat ik een man met een condoom zou vertrouwen (als ik een vrouw was).Maar asl vrouw bij je er bij als de man een condoom om doet, een man kan niet steeds kijken of zijn vrouw haar pil goed slikt. En als vrouw kan je toch ook een condoom bij een man omdoen.
Maar bovenal, wil jij er 100% op vertrouwen dat hij goed weet hoe hij veilig met een condoom om kan gaan? Ik vertrouw mijn vriendin al niet met de pil, laat staan dat ik een man met een condoom zou vertrouwen (als ik een vrouw was).Maar asl vrouw bij je er bij als de man een condoom om doet, een man kan niet steeds kijken of zijn vrouw haar pil goed slikt. En als vrouw kan je toch ook een condoom bij een man omdoen.
woensdag 10 april 2013 om 04:07