Centraal Moderatortopic deel 6

30-01-2013 21:43 2521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Dit om het topic overzichtelijk te houden. Off-topic posts zullen dan ook zonder verdere waarschuwing verwijderd worden.

Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ModeratorViva schreef op 03 april 2013 @ 16:17:

[...]

Dan ben ik daar in ieder geval niet van op de hoogte, maar zal het navragen!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Ik heb ze ook niet weggehaald.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 03 april 2013 @ 16:19:

[...]

Ik heb ze ook niet weggehaald.

mvg,

Junior.

Dus? Er is hier een zwart gat wat advertenties op het prikbord weg zuigt?

De oorspronkelijke adv. is weg, plus reacties en er is een nieuwe voor in de plaats en jullie hebben het niet gedaan?

Word ik gek????
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Kan je dat als TO zelf doen? Als de reacties niet aanstaan gewoon hoppa alles verwijderen en nieuwe aanmaken?
quote:ModeratorViva schreef op 03 april 2013 @ 15:54:

[...]

Wij zullen dit meenemen in ons overleg en komen hier uiterlijk morgen bij je op terug!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumPrima. Dank je.
.
Mijn conspiracy theory is dat TO inlogcodes heeft en het zelf gedaan heeft.
Waar zijn mijn postings gebleven op het topic van Marels????

Die zijn toch zeker niet verwijderd toch? Ik heb niet in strijd met de regels gepost, dat mijn posting Marels niet aanstond, dat kan maar dat kan toch geen reden zijn om ze te verwijderen????
quote:Rua-Red schreef op 03 april 2013 @ 16:24:

Mijn conspiracy theory is dat TO inlogcodes heeft en het zelf gedaan heeft.Aha, ja dat zou kunnen.
Mogen wij ook inlogcodes? Lijkt me kicken!
Ow ik zie dat hier meer mensen een hoop postings missen.
Ja dikke doei Bia, dan wil ik ook inlogcodes zodat ik de postings die mij niet aanstaan kan verwijderen. Wat zal het hier leeg worden!!
De Oppermod zou het nog gedaan kunnen hebben, of het forum verdwijnt stukje bij beetje in een zwart gat.
quote:waarbij schreef op 03 april 2013 @ 16:27:

Ja dikke doei Bia, dan wil ik ook inlogcodes zodat ik de postings die mij niet aanstaan kan verwijderen. Wat zal het hier leeg worden!!Ik zei toch al " wij " ( als in jou en mij ) ?
Owwww dat las ik verkeerd, in mijn blinde woede zag ik alleen dat je weer alleen aan jezelf dacht maar okee, fijn, voor ons
Wij gaan het uitzoeken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Kun je zelf je topic verwijderen op de aangeboden pijler?
Marels, ben jij zelf juniormod? Dat zou wel verklaren hoe het kan dat jouw topic ineens verschwunden is , en dat zou ik persoonlijk enorm kwalijk vinden dat dit mogelijk is.
Moderators, kunnen jullie alsjeblieft aan de betreffende forummers vragen of ze ergens anders willen gaan Marelsbashen?

Maakt me niet uit dat er kritiek is op mij of mijn manier van forummen, lekker belangrijk, maar ik zou het erg prettig vinden als niet mijn verkooptopic op het prikbord daarmee vervuild zou worden.

Of ik wel of geen aardige forummer ben is weinig relevant op het prikbord, denk ik zo.
668, the neighbour of the Beast
Bashen? Omdat er kritiek geuit wordt ? Kom op zeg, ik dacht dat je wel een ietsje dikkere huid had, hoe lang kom je hier nu? Dan weet je ook wat echt bashen is, en dat is niet wat er in jouw topic gebeurt.
quote:Marels schreef op 03 april 2013 @ 16:34:

Moderators, kunnen jullie alsjeblieft aan de betreffende forummers vragen of ze ergens anders willen gaan Marelsbashen?

Maakt me niet uit dat er kritiek is op mij of mijn manier van forummen, lekker belangrijk, maar ik zou het erg prettig vinden als niet mijn verkooptopic op het prikbord daarmee vervuild zou worden.

Of ik wel of geen aardige forummer ben is weinig relevant op het prikbord, denk ik zo.

Maar waarom zijn die postings weg? Mod en de andere jr mod hebben het niet gedaan. Hoe kan dit?

Zitten we in de Twilight Zone?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 april 2013 @ 16:25:

Mogen wij ook inlogcodes? Lijkt me kicken!Ja zeg, jij bent toch al betaald forummer?
Alles is weg he Yasmijn, niet alleen de postings die Marels minder gezellig vond. Yolanthe is langs geweest daar.
quote:waarbij schreef op 03 april 2013 @ 16:46:

Yolanthe is langs geweest daar.
Misschien kun je op het prikbord je eigen topic zelf weghalen?

Marels, hoe zit dat? Ben serieus benieuwd?
quote:waarbij schreef op 03 april 2013 @ 16:46:

Alles is weg he Yasmijn, niet alleen de postings die Marels minder gezellig vond. Yolanthe is langs geweest daar.
Wij begrijpen dat er enige verwarring is, maar zoals gezegd zullen wij een en ander uitzoeken en met een verklaring komen.

WIj zouden jullie willen vragen de discussie hier te staken.

Alvast dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven