Centraal Moderatortopic deel 6

30-01-2013 21:43 2521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Dit om het topic overzichtelijk te houden. Off-topic posts zullen dan ook zonder verdere waarschuwing verwijderd worden.

Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
thanks! *out*
Mag ik het wel suf vinden dat zelfs de mods niet weten hoe het prikbord werkt?

Zoals al vaker getypt kun je gewoon zelf een topic sluiten op het prikbord. Doe ik al eeuwen zo. Is iets verkocht, haal je zelf het topic weg. Net zo makkelijk.
668, the neighbour of the Beast
Oeh.... we hebben een MarelsGate!
Na al die jaren heb ik eindelijk mijn eigen gate

Of telde de Marelsparelsgate ook?
quote:Marels schreef op 03 april 2013 @ 16:54:

Mag ik het wel suf vinden dat zelfs de mods niet weten hoe het prikbord werkt?

Zoals al vaker getypt kun je gewoon zelf een topic sluiten op het prikbord. Doe ik al eeuwen zo. Is iets verkocht, haal je zelf het topic weg. Net zo makkelijk.Ook minder leuke postings verwijderen?
Nee, helaas, alleen het topic in zijn geheel. Bij mijn weten.
Marels, ik heb net een topic op het prikbord aangemaakt, maar kan hem zelf niet verwijderen.....
quote:yasmijn schreef op 03 april 2013 @ 17:07:

Marels, ik heb net een topic op het prikbord aangemaakt, maar kan hem zelf niet verwijderen.....Zou ik dan tóch Vivamod zijn??
quote:yasmijn schreef op 03 april 2013 @ 17:07:

Marels, ik heb net een topic op het prikbord aangemaakt, maar kan hem zelf niet verwijderen.....Waar dan? Er staat niets van jou onder "aangeboden"Oke, onder "gervraagd" dus, misschien is dat anders
quote:Rua-Red schreef op 03 april 2013 @ 17:09:

[...]

Waar dan? Er staat niets van jou onder "aangeboden"

Bij gevraagd.

Of gelden daar andere regels?
Godsammekrake! Ik heb ineens moderatietools!
Is wel raar ja, je kunt er ook zelf een sticky van maken bijvoorbeeld. En geselecteerde berichten verwijderen.
Dekbed-overtrek is ook verdwenen....
Ik weet niet wat sticky is maar ik weet wel dat ik jullie allemaal ins blaue hineins kan laten verdwijnen
quote:nina69 schreef op 03 april 2013 @ 17:16:

Dekbed-overtrek is ook verdwenen....Die dienst heb ik TO dan toch weer bewezen
Voor ik weer een rel veroorzaak, ik denk dat de discussie klaar is dus ik ga nog een keer puur mijn aanbod opnieuw op het prikbord zetten he....

Edit; ik heb de andere laten staan als "discussievariant".

Zie maar wat jullie er mee doen.
Mod, krijg ik ook nog antwoord op mijn vraag wat er met dat topic over het familieweekend is gebeurd?
quote:nina69 schreef op 03 april 2013 @ 17:16:

Dekbed-overtrek is ook verdwenen....

Die zie ik nog staan, die is gesloten.

mvg,

Junior.
En het is toch al langer bekend dat TO's prikbordberichten zelf kunnen sluiten? Waarom weten de mods dat dan niet, ik neem aan dat ze toch regelmatig topics hebben moeten (her) openen die per ongeluk gesloten waren.
quote:Trotter schreef op 03 april 2013 @ 17:30:

En het is toch al langer bekend dat TO's prikbordberichten zelf kunnen sluiten? Waarom weten de mods dat dan niet, ik neem aan dat ze toch regelmatig topics hebben moeten (her) openen die per ongeluk gesloten waren.Sluiten wel, verwijderen kon je niet zelf als gebruiker. Nu ineens kennelijk wel.
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Ik heb net per ongeluk mijn eigen topic op slot gezet ipv sticky, maar er staan allerlei moderatorfuncties idd op het prikbord. Mogen we die ook op het gewone forum? Graag? *knipperknipper*
quote:Chartreuse schreef op 03 april 2013 @ 17:32:

[...]

Sluiten wel, verwijderen kon je niet zelf als gebruiker. Nu ineens kennelijk wel.Volgens mij al een tijdje. Ik zie hier in elk geval al langer meldingen voorbij komen van mensen die per ongeluk hun prikbordtopic hadden verwijderd ipv gewijzigd oid.
De extra moderatierechten op het prikbord zijn voor ons onverklaarbaar. Wij hebben niets aan instellingen veranderd, wellicht heeft de grote storing van gisteravond iets door de war gegooid, al zou dat helemaal niet moeten kunnen. Wij laten dit direct onderzoeken.

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nee hoor Mod, dat is al heeeeeeeeeel lang zo.

En blijkbaar is het hier ook vaker gemeldt, zie posting LeChatNoir.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven